To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-31
Zabrze: Ochrona obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 181464 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117090 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, faks 032 2716340.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony niżej wymienionych obiektów z wykorzystaniem istniejących urządzeń do monitoringu wizyjnego a także, w zakresie obiektu określonego w pkt I.1.1d usług sprzątania: a) Kąpielisko Leśne w Zabrzu - Maciejowie przy ul. Srebrnej 10 b) Miejskie Składowisko Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej c) Targowisko Miejskie w Zabrzu przy ul. Piastowskiej d) Targowisko Miejskie w Zabrzu przy ul. Ratuszowej e) Stadion sportowy Gazobudowa w Zabrzu przy ul. Dorotki f) Stadion sportowy Sparta w Zabrzu przy ul. Mickiewicza 66a g) Stadion sportowy Sparta w Zabrzu przy ul. Żniwiarzy h) Hala sportowa w Zabrzu przy ul. Szafarczyka 16 i) Hala Widowiskowo - Sportowa w Zabrzu przy ul. Matejki 6 j) Magazyny Komercyjne w Zabrzu przy ul. Handlowej 6 k) Willa Ambasador w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 78 Ochrona na obiektach odbywać się będzie w następującym systemie i z uwzględnieniem następującego zakresu obowiązków: I.1.1.a) Kąpielisko Leśne w Zabrzu - Maciejowie przy ul. Srebrnej 10: (pomieszczenie portierni o pow. 6,20m2) - w okresie od dnia obowiązywania umowy do dnia 31.05.2012 oraz w okresie od dnia 01.09.2012 do dnia 30.04.2013 : - w dni robocze w godz. 22.00-6.00 - 1 strażnik - sob, ndz, św. w godz. 14.00-6.00 - 1 strażnik - w okresie od dnia 01.06.2012 do dnia 31.08.2012: wszystkie dni tygodnia - w godz. 6.00-18.00 -1 strażnik - w godz. 18.00-6.00 -1 strażnik - oraz w okresie od dnia 22.06.2012 do dnia 31.08.2012 wszystkie dni tygodnia - w godz. 12.00-20.00 -1 strażnik Dodatkowe czynności: - prowadzenie dokumentacji wydawania i zdawania kluczy od poszczególnych obiektów i pomieszczeń, - prowadzenie sprzedaży biletów dla osób korzystających z obiektu z obsługą kasy fiskalnej, - codziennie zbieranie utargów z obiektu i ich rozliczanie w dziale księgowości, - wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika obiektu, - sprawdzanie zabezpieczenia drzwi, ogrodzenia, okien, - dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu. Usługa monitorowania Kąpieliska Maciejów obejmuje obserwację bramy wejściowej, budynku stajni, z centralą monitoringu na portierni. Zainstalowane kamery to kamery o przekazie sygnału drogą radiową i kamery o przekazie sygnału po kablu video. Obraz przekazywany jest do centrali monitoringu gdzie zainstalowany jest videoserwer z zapisem cyfrowym pozwalający na przesłanie obrazu za pomocą sieci Internet na uprawniony komputer. Obraz z kamer obserwowany jest w dowolnej konfiguracji. I.1.1.b) Miejskie Składowisko Odpadów Komunalnych w Zabrzu ul. Cmentarna. (pomieszczenie portierni o pow. 10m2) Przedmiotem ochrony jest stara i nowa kwatera składowiska wraz z jej infrastrukturą: - zbiornik na odcieki, - instalacja elektryczna wraz z oświetleniem, - urządzenia do pomiarów wód podziemnych (tzw. piezometry - 5 szt.), - studnie odgazowujące - 60 szt. - dni robocze w godz. 15.00-7.00 - 1 strażnik - w dni wolne i święta w godz. 7.00-7.00 - 1 strażnik. Usługa monitorowania MSOK ma na celu obserwację pojazdów wjeżdżających na teren wysypiska i ich ładunku, oraz wytypowanej części składowiska- w tym celu zainstalowane są kamery w obudowach zewnętrznych i videoserwer umieszczony wraz z monitorem w pomieszczeniu dozoru. Dodatkowe czynności: - dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu (zbieranie śmieci, grabienie liści, odśnieżanie). I.1.1.c) Targowisko Miejskie w Zabrzu przy ul. Piastowskiej: (pomieszczenie portierni o pow. 6m2) -dni targowe (pon-sb) w godz. 21.00-6.00 - 1 strażnik -dni pozostałe w godz. 6.00-18.00 - 1 strażnik (ndz, św.) w godz. 18.00-6.00 - 1 strażnik dodatkowe czynności: - kontrola i ewidencja ruchu (sprawdzanie przepustek samochodów wjeżdżających na teren targowiska po godzinach zamknięcia), - dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu, w tym odśnieżanie, - wykonywanie odczytów wodomierzy i liczników energii elektrycznej, - uruchamianie pompy odwadniającej w przypadku intensywnych opadów atmosferycznych. Obiekt nie posiada urządzeń do monitoringu wizyjnego. I.1.1.d) Targowisko Miejskie w Zabrzu przy ul. Ratuszowej: - w godz. 1600-1800 - 1 osoba wykonująca w dni targowe (pon-sob) czynności związane ze sprzątaniem terenu targowiska o powierzchni sprzątania około 600,00 m2 . Zakres obowiązków: - wykonywanie czynności porządkowych (zamiatanie, grabienie, odśnieżanie), - sprzątanie terenu targowiska, a w szczególności bieżące usuwanie opakowań, kartonów i innych odpadów gromadzonych przez handlujących, - dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu. Obiekt nie posiada urządzeń do monitoringu wizyjnego. Zamawiający dopuszcza w razie zaistnienia takiej konieczności możliwość zmiany godzin rozpoczynania i kończenia pracy osób ochraniających i sprzątających targowiska, jednak z zachowaniem obowiązującego te osoby wymiaru czasu pracy. I.1.1.e) Stadion Sportowy Gazobudowa w Zabrzu przy ul. Dorotki: - w okresie od dnia 1.05.2012do dnia 31.08.2012: sob. Ndz. Święta - w godz. 12.00-20.00 - 1 strażnik - w okresie od dnia 1.09.2012 do dnia 30.10.2012: sob. Ndz. Święta - w godz. 10.00-18.00 - 1 strażnik - w okresie od dnia 01.03.2013 do dnia 30.04.2013: sob. ndz. święta - w godz. 10.00-18.00 - 1 strażnik Do dodatkowych obowiązków należy dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu. Obiekt nie posiada urządzeń do monitoringu wizyjnego. I.1.1.f) Stadion Sportowy Sparta w Zabrzu przy ul. Mickiewicza 66a: codziennie w godz. 22.00-6.00 - 1 strażnik sob, ndz, św. w godz.. 6.00-6.00 - 1 strażnik Dodatkowe czynności: - obsługa portierni i bieżące kontrolowanie terenu wokół obiektu, - wykonywanie czynności porządkowych w obrębie obiektu (zamiatanie, grabienie, odśnieżanie), - obsługa kotłów centralnego ogrzewania (wymagane uprawnienia do obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe o mocy pow. 50KW wraz z urządzeniami pomocniczymi) - wydawanie kluczy do szatni i łaźni oraz kontrolowanie stanu technicznego po każdorazowym użytkowaniu pomieszczeń. Obiekt nie posiada urządzeń do monitoringu wizyjnego. I.1.1.g) Stadion Sportowy Sparta w Zabrzu przy ul. Żniwiarzy: codziennie w godz. 22.00-6.00 - 1 strażnik sob, ndz, św. w godz.. 6.00-6.00 - 1 strażnik Dodatkowe czynności: - obsługa portierni i bieżące kontrolowanie terenu wokół obiektu, - wykonywanie czynności porządkowych w obrębie obiektu (zamiatanie, grabienie, odśnieżanie), - obsługa kotłów centralnego ogrzewania (wymagane uprawnienia do obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe o mocy pow. 50KW wraz z urządzeniami pomocniczymi) - wydawanie kluczy do szatni i łaźni oraz kontrolowanie stanu technicznego po każdorazowym użytkowaniu pomieszczeń. Obiekt nie posiada urządzeń do monitoringu wizyjnego. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia obiektu z usług ochrony w przypadku nie powierzenia Zamawiającemu przez Gminę Zabrze zarządzania nieruchomością przy ul. Żniwiarzy w Zabrzu w 2012 i 2013 r. I.1.1h) Hala Sportowa w Zabrzu przy ul. Szafarczyka 16 - w godz. 22:00-6:00- 1 strażnik Dodatkowe czynności: - obsługa portierni i bieżące kontrolowanie terenu wokół obiektu, - wykonywanie czynności porządkowych w obrębie obiektu (odśnieżanie), - obsługa kotłów centralnego ogrzewania i kotłów do podgrzewania wody (wymagane przeszkolenie do obsługi kotłów gazowych), - wydawanie kluczy do szatni i łaźni oraz kontrolowanie stanu technicznego po każdorazowym użytkowaniu pomieszczeń, - wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi gościnnych - pobieranie opłat za korzystanie z obiektu. Obiekt nie posiada urządzeń do monitoringu wizyjnego. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia obiektu z usług ochrony w przypadku nie powierzenia Zamawiającemu przez Gminę Zabrze zarządzania nieruchomością przy ul. Szafarczyka w Zabrzu w 2012 i 2013 r. I.1.1.i) Hala Widowiskowo - Sportowa w Zabrzu przy ul. Matejki 6: (pomieszczenie portierni o pow. 10m2 i pomieszczenie socjalne o pow. 9,60m2) - w okresie od dnia obowiązywania umowy do dnia 31.05.2012: ochrona całodobowa w następującym systemie: - w godz. 6.00-18.00 - 1 strażnik - w godz. 14.00-22.00 - 1 strażnik - w godz. 18.00-6.00 - 1 strażnik - w okresie od dnia 1.06.2012 do 30.09.2012: ochrona całodobowa w następującym systemie: - w godz. 6.00-18.00 - 1 strażnik - w godz. 18.00-6.00 - 1 strażnik - w okresie od dnia 1.10.2012 do 30.04.2013: ochrona całodobowa w następującym systemie: - w godz. 6.00-18.00 - 1 strażnik - w godz. 14.00-22.00 - 1 strażnik - w godz. 18.00-6.00 - 1 strażnik Dodatkowe czynności: - obsługa centrali telefonicznej, - obsługa centrali monitoringu p.poż. - obsługa urządzeń monitoringu wizyjnego, - pobieranie opłat za korzystanie z pomieszczeń HWS z obsługą kasy fiskalnej oraz ich codziennie rozliczanie w dziale księgowości; - udostępnianie pomieszczeń zgodnie z przedstawionym grafikiem, - ewidencjonowanie wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń w hali np. do biur, magazynków, - przygotowanie do gry kortów tenisowych, - wypożyczanie sprzętu sportowego, - włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, - dbanie o powierzony sprzęt, - utrzymanie czystości w recepcji, dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu, - wykonywanie odczytów wodomierzy i liczników energii elektrycznej i cieplnej w dni wolne od pracy. System monitoringu obejmuje kamery z rejestracją cyfrową i możliwością podglądu w sieci Internet i LAN. Centrala monitoringu z serwerem znajduje się na portierni. Dodatkowo zainstalowany jest po sieci LAN monitoring obiektu Willi Ambasador. I.1.1.j Magazyny Komercyjne w Zabrzu przy ul. Handlowej 6: (2 pomieszczenia portierni o łącznej pow 9 m2) ochrona całodobowa w soboty, niedziele i święta w następującym systemie: - w godz. 6.00-18.00 - 1 strażnik - w godz. 18.00-6.00 - 1 strażnik ochrona w dni powszednie w następującym systemie: - w godz. 18.00-6.00 - 1 strażnik Dodatkowe czynności: - sprawdzanie kłódek, plomb i innych zabezpieczeń na bramach wjazdowych, magazynowych i oknach, - dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu, w tym zamiatanie, odśnieżanie, grabienie liści, - prowadzenie rejestru parkujących pojazdów, - kierowanie ruchem samochodów na terenie bazy, - wykonywanie odczytów wodomierzy i liczników energii elektrycznej w dni wolne od pracy - wykonywanie innych poleceń kierownika obiektu. System monitoringu obejmuje kamery z rejestracją cyfrową i możliwością podglądu w sieci Internet i LAN. Centrala monitoringu z serwerem znajduje się na portierni. I.1.1.k) Willa Ambasador w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 78: we wszystkie dni tygodnia - w godz. 22.00-6.00- 1 strażnik sb, ndz, św - w godz. 14.00-22.00- 1 strażnik Dodatkowe czynności: - obsługa centrali telefonicznej, - obsługa centrali monitoringu p.poż. - obsługa urządzeń monitoringu wizyjnego, - pobieranie opłat za korzystanie z pokoi gościnnych z obsługą kasy fiskalnej; - udostępnianie pomieszczeń zgodnie z przedstawionym grafikiem, - włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, - dbanie o powierzony sprzęt, - utrzymanie czystości w recepcji, dbanie o ład, estetykę i porządek w obrębie obiektu, - wykonywanie odczytów wodomierzy i liczników energii elektrycznej i cieplnej. System monitoringu obejmuje kamery z rejestracją cyfrową i możliwością podglądu w sieci Internet i LAN. Centrala monitoringu z serwerem znajduje się w recepcji. Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie, iż pracownicy Wykonawcy świadczący usługi dla Zamawiającego na obiekcie wymienionym w pkt I.1.1.f. i I.1.1.g. będą posiadali wymagane uprawnienia, a w przypadku pracowników świadczących usługi na obiekcie wymienionym w pkt I.1.1h zostaną poddani na koszt Wykonawcy przeszkoleniu przez autoryzowany serwis kotłów, jako załącznik nr 14. Wykonawca winien załączyć do oferty również oświadczenie, iż pracownicy Wykonawcy świadczący usługi dla Zamawiającego na obiekcie wymienionym w pkt I.1.1. a, I.1.1.i i I.1.1.k zostaną poddani na koszt Wykonawcy przeszkoleniu w zakresie obsługi kas fiskalnych, jako załącznik nr 15. Ochrona na obiektach oznacza: 1. stałą obecność strażników na terenie obiektów w celu udaremniania lub odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na osoby i mienie znajdujące się na tych obiektach, 2. udaremnienie zaboru bądź uszkodzenia mienia, 3. zapobieganie wypadkom losowym jak np. pożar lub zalanie wodą. Przyjmowanie i zdawanie służby powinno być odnotowywane w książce służby i odbywać się powinno po dokonaniu kontroli stanu obiektu w momencie zmiany strażników. Strażnicy muszą być umundurowani i wyposażeni w środki łączności zapewniające komunikację między strażnikami, jak również między strażnikami a Wykonawcą oraz Zamawiającym, w razie potrzeby również w inne środki techniczne. Wykonawca musi zagwarantować przybycie w ciągu 5 min. od zgłoszenia do obiektów Zamawiającego patrolu interwencyjnego wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego (min. 4 osoby) oraz zapewnić funkcjonowanie telefonu interwencyjnego (całodobowego) w celu bezpośredniego, natychmiastowego kontaktu. Zamawiający wymaga aby strażnicy w odstępach 60 min. dokonywali obchodu obiektu, o którym mowa w pkt. I.1.1.c. Wykonawca, który wygra niniejszy przetarg będzie zobowiązany do podpisania z Zamawiającym odrębnej umowy ważnej w okresie wykonywania zadania, w której określone będą warunki korzystania pracowników Wykonawcy z pomieszczeń i mediów na chronionych obiektach -wzór umowy-załącznik nr 16. Zamawiający przewiduje odpłatne korzystanie przez Wykonawcę z pomieszczeń wg stawki nie mniejszej niż 6,50 zł/m2 brutto i mediów wg. wskazań podliczników. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu nie dłużej niż 2 (dwóch) tygodni od dnia zawarcia umowy opracować regulamin wewnętrzny ochranianego obiektu. Regulamin winien zwięźle określać obowiązki strażnika, sposób spełnienia służby, dokumentację i sposób jej prowadzenia oraz tryb postępowania w razie wystąpienia szkody lub innych zdarzeń (tj. kradzież, kradzież z włamaniem, zniszczenie , uszkodzenie, podłożenie ognia, zalanie). Regulamin winien także uwzględniać postanowienia zawartej umowy, niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zarządzenia wewnętrzne Zamawiającego. Regulamin winien być zatwierdzony przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
JOLANTA RATKOWSKA-PAPIEROWSKA "KONDOR" BIURO OCHRONY OSÓB I MIENIA
- KONDOR Biuro Ochrony Osób i Mienia, ul. Pawliczka 5/1, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 378472,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 312966,90
Oferta z najniższą ceną: 312966,90 / Oferta z najwyższą ceną: 474545,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- ZP/2024/000849 Wykonanie robót zduńskich w zakresie remontów pieców kaflowych oraz montażu pieców transportowych wraz z robotami towarzyszącymi w 2025r.
- Zakup oprogramowania do archiwizacji badań wraz urządzeniami towarzyszącymi
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- "Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2025-2026 nr 3".
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
więcej: Usługi dozoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.