To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-16
Gdynia: Organizacja i obsługa konsultacji międzynarodowych w ramach projektu Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Polskich Obszarów Morskich w skali 1:200 000
Numer ogłoszenia: 181477 - 2016; data zamieszczenia: 16.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98089 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i obsługa konsultacji międzynarodowych w ramach projektu Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Polskich Obszarów Morskich w skali 1:200 000.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa konsultacji międzynarodowych w ramach projektu Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Polskich Obszarów Morskich w skali 1:200 000, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój. Uczestnikami konsultacji będą między innymi przedstawiciele organów odpowiedzialnych za morskie planowanie przestrzenne z państw/landów nadbrzeżnych Morza Bałtyckiego (Niemcy, Mecklenburg-Vorpommern, Schleswig-Holstein, Dania, Szwecja, Finlandia, Rosja, Estonia, Łotwa, Litwa), przedstawiciele: Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Instytutu Morskiego w Gdańsku, Urzędów Morskich w Gdyni, Słupsku i Szczecinie. Zamówienie obejmuje: - zapewnienie sali konferencyjnej wraz z odpowiednim sprzętem technicznym na 2 dni dla 50 osób; - zapewnienie usługi cateringowej i kelnerskiej; - zapewnienie dla uczestników miejsc hotelowych (nocleg dla 50 osób z pierwszego na drugi dzień oraz z drugiego na trzeci dzień oraz nocleg dla 20 osób z trzeciego na czwarty dzień spotkania); - zapewnienie dla uczestników miejsc parkingowych (20); - zaprojektowanie, wykonanie, skompletowanie i dostarczenie dla 50 uczestników materiałów informacyjno-promocyjnych (pakietu konferencyjnego). Konsultacje międzynarodowe będą zorganizowane wg następującego planu: - Dzień I (17 październik 2016 r.) - przybycie gości - kolacja wraz z zapewnieniem noclegu dla 50 osób; - Dzień II (18 październik 2016 r.) - spotkanie konsultacyjne dla 50 osób (co najmniej 6 godzin obrad, bez wliczania czasu na przerwy) - śniadanie dla 50 osób, przerwy kawowe dla 50 osób, lunch dla 50 osób, uroczysta kolacja dla 50 osób, nocleg dla 50 osób; - Dzień III (19 październik 2016 r.) - ciąg dalszy spotkania konsultacyjnego (co najmniej 4 godziny obrad, bez wliczania czasu na przerwy) - śniadanie dla 50 osób, przerwy kawowe dla 50 osób, lunch dla 50 osób, nocleg dla 20 osób (wyjazd reszty uczestników); - Dzień IV (20 październik) - śniadanie dla 20 osób, wyjazd pozostałych gości. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II SIWZ (§ 7 Umowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia (III część SIWZ) oraz wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (II część SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA UL. DŁUGA 13 JELENIA GÓRA
jakie przetargi wygrała firma
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA UL. DŁUGA 13 JELENIA GÓRA
- UpHotel s.c. ul. Długa 13/1 58-500 Jelenia Góra, ul. Długa 13/1, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43677,50
Oferta z najniższą ceną: 39597,45 / Oferta z najwyższą ceną: 91635,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- zakup usługi gastronomicznej na zabezpieczenie konferencji Przestępczość Teleinformatyczna XXI realizowanej w dniach 16 - 18 czerwca 2025 r. na terenie Akademii Marynarki Wojennej
- Rejs badawczo-szkoleniowy dla 42 uczestników projektu "Wykwalifikowane kadry dla branży OZE"
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót sanitarnych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Flagowanie miasta Gdyni z okazji świąt państwowych, uroczystości i imprez miejskich oraz utrzymanie masztów flagowych na terenie Gdyni.
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia jednodniowego, wyjazdowego posiedzenia Regionalnego Komitetu Rozwoju ES woj. maz. (Komitet) w formie wizyty studyjnej na terenie woj. mazowieckiego w PES".
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
- "Usługa hotelarska w celu realizacji dwudniowego spotkania o charakterze konsultacyjno-instruktażowym"
- zapewnienie sali konferencyjnej, miejsc noclegowych i parkingowych oraz realizacja usług gastronomicznych na potrzeby przeprowadzenia 3 szkoleń (III pakietów) w miastach na terenie Polski
- zakup usługi gastronomicznej na zabezpieczenie konferencji Przestępczość Teleinformatyczna XXI realizowanej w dniach 16 - 18 czerwca 2025 r. na terenie Akademii Marynarki Wojennej
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.