eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiastkoRemont łazienek i inne prace budowlane w budynku przedszkola nr 1 ul. Koszalińska 19 oraz budynku przedszkola nr 3 ul. M. Konopnickiej 10 w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Miastko: Remont łazienek i inne prace budowlane w budynku przedszkola nr 1 ul. Koszalińska 19 oraz budynku przedszkola nr 3 ul. M. Konopnickiej 10 w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 181488 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek i inne prace budowlane w budynku przedszkola nr 1 ul. Koszalińska 19 oraz budynku przedszkola nr 3 ul. M. Konopnickiej 10 w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: - remoncie łazienek szt. 6 w tym 4 typowe usytuowane przy salach przedszkolnych ( grupach), remont magazynków przy salach, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont 2szt. WC dla personelu, remont pomieszczeń socjalnych z dostosowaniem na pokój nauczycieli w budynku przedszkola nr 1 ul. Koszalińska 19 , - remoncie łazienek szt. 6 w tym 4 typowe usytuowane przy salach przedszkolnych ( grupach), wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz remont okładzin zewnętrznych i schodów zewnętrznych w budynku przedszkola nr 3 w Miastku ul. M. Konopnickiej 10. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: Zadanie nr 1 - remont łazienek i inne prace budowlane w budynku przedszkola nr 1 w Miastku ul. Koszalińska 19 Zadanie nr 2 - remont łazienek i inne prace budowlane w budynku przedszkola nr 3 w Miastku ul. M. Konopnickiej 10 Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia został opisany za pomocą: Zadanie nr 1 1. rysunków pomocniczych, 2. przedmiaru robót Nr 03/2010, 3. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Zadanie nr 2 1. rysunków pomocniczych, 2. przedmiaru robót Nr 01/2010, 3. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentach, dotyczy wykonania: Zadanie nr 1 1)Remont łazienek: -wymiana okładzin ścian i posadzek, -wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, -wymiana urządzeń i armatury wodno-kanalizacyjnej, -wymiana oświetlenia z instalacją elektryczną, -wymiana kabin WC drewnianych na systemowe z płyt prasowanych twardych, -wykonanie podsufitki , zabudowa pionów i poziomów wod-kan., -wykonanie gładzi i odnowienie powłok malarskich. 2)Remont pomieszczeń gospodarczych ( magazynków ) usytuowanych przy oddziałach ( salach) przedszkolnych: -wymiana wykładzin PCW na płytki z terakoty ( gresy), -wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, -wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, -malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 3)Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej do łazienek i magazynków , do sal zajęć, na ciągach komunikacyjnych oraz do pomieszczeń socjalnych i gospodarczych. 4)Remont pomieszczeń socjalnych z dostosowaniem na pokój nauczycieli. Zadanie nr 2 1)Remont łazienek: -wymiana okładzin ścian i posadzek, -wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, -wymiana urządzeń i armatury wodno-kanalizacyjnej, -wymiana oświetlenia z instalacją elektryczną, -wymiana kabin WC drewnianych na systemowe z płyt prasowanych twardych, -wykonanie podsufitki , zabudowa pionów i poziomów wod-kan, -wykonanie gładzi i odnowienie powłok malarskich, 2)wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej do łazienek i magazynków, do sal zajęć, na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń administracyjnych, 3)remont okładzin podestu i schodów zewnętrznych - zerwanie zniszczonych starych okładzin lastrykowych i montaż płytek gresowych antypoślizgowych , mrozoodpornych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.23.11-4, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3, 45.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp zamawiający żąda od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie: 1) dla zadania nr 1 - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) dla zadania nr 2 - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15 lipca 2010r. do godz. 1200. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O/Miastko, nr 97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 15 lipca 2010r do godz. 1200 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień (koncesji, zezwoleń, licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali ( zakończyli) jako wykonawca lub podwykonawca robót budowlanych nie mniej niż jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie / modernizacji budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000, 00 zł brutto odrębnie dla zadania nr 1 i nr 2. W przypadku składania oferty na oba zadania należy wykazać się nie mniej niż dwiema robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 100.000, 00 zł brutto lub jedną o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp ( np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinni spełniać wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania dysponowania: - środkiem transportu do przewozu osób i materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia w ilości - 1 szt.; - betoniarką wolnospadową o poj. 250 dm3 w ilości - 1 szt Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania dysponowania następującymi osobami do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: 1)sześcioosobowa brygada robocza dla każdego z zadań. W Wypadku składania oferty na oba zadania należy okazać się dwoma sześcioosobowymi brygadami roboczymi; 2)osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca odpowiednie dla tego zadania uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, a w przypadku dysponowania osobą z kraju członkowskiego UE posiadającą stosowne uprawnienia upoważniające je do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski - legitymującymi się nie mniejszym niż 3 letnim stażem zawodowym, Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania, że: 1) posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż po 100.000, 00 zł odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2 (słownie: po sto tysięcy złotych), gdy wykonawca występuje z ofertą na zadanie nr 1 i nr 2 to musi okazać się łączną kwotą 200.000,00zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż po 100.000, 00 zł odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2 (słownie: po sto tysięcy złotych), gdy wykonawca występuje z ofertą na zadanie nr 1 i nr 2 to musi okazać się łączną kwotą 200.000,00zł na czas wykonania zamówienia; Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dowód wniesienia wadium: 1)jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2)jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie (wg poz. 10.3. pkt 2-5 siwz) - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 2. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3.dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 4. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 12 siwz; 5.kosztorys ofertowy - w formie oryginału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)zmiany osoby pełniącej funkcje kierownika budowy wskazanej w ofercie w przypadku jakiejkolwiek sytuacji niezależnej od Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązuje się on z nałożonych obowiązków; 2)przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a)wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b)wystąpieniem siły wyższej. 3)Wstrzymania lub odstąpienia od realizacji części zakresu rzeczowego bez jakichkolwiek następstw odszkodowawczych w przypadku braku środków finansowych lub na skutek zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za roboty wykonane do dnia odstąpienia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko pokój nr 18. Płatność 100,00 PLN (brutto) - dotyczy wersji papierowej przekazywanej na wniosek wykonawcy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Urzędzie Miejskim w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko p. nr 19 ( I piętro -sekretariat burmistrza). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 lipca 2010r. o godz. 12:15 pokój nr 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont łazienek i inne prace budowlane w budynku przedszkola nr 1 w Miastku ul. Koszalińska 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Remont łazienek: -wymiana okładzin ścian i posadzek, -wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, -wymiana urządzeń i armatury wodno-kanalizacyjnej, -wymiana oświetlenia z instalacją elektryczną, -wymiana kabin WC drewnianych na systemowe z płyt prasowanych twardych, -wykonanie podsufitki , zabudowa pionów i poziomów wod-kan., -wykonanie gładzi i odnowienie powłok malarskich. 2)Remont pomieszczeń gospodarczych ( magazynków ) usytuowanych przy oddziałach ( salach) przedszkolnych: -wymiana wykładzin PCW na płytki z terakoty ( gresy), -wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, -wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, -malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 3)Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej do łazienek i magazynków , do sal zajęć, na ciągach komunikacyjnych oraz do pomieszczeń socjalnych i gospodarczych. 4)Remont pomieszczeń socjalnych z dostosowaniem na pokój nauczycieli..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.23.11-4, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont łazienek i inne prace budowlane w budynku przedszkola nr 3 w Miastku ul. M. Konopnickiej 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont łazienek: -wymiana okładzin ścian i posadzek, -wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, -wymiana urządzeń i armatury wodno-kanalizacyjnej, -wymiana oświetlenia z instalacją elektryczną, -wymiana kabin WC drewnianych na systemowe z płyt prasowanych twardych, -wykonanie podsufitki , zabudowa pionów i poziomów wod-kan, -wykonanie gładzi i odnowienie powłok malarskich, 2)wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej do łazienek i magazynków, do sal zajęć, na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń administracyjnych, 3)remont okładzin podestu i schodów zewnętrznych - zerwanie zniszczonych starych okładzin lastrykowych i montaż płytek gresowych antypoślizgowych , mrozoodpornych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.23.11-4, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.