eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca KłodzkaZakup średniego samochodu ratowniczo gaśniczego z napędem 4x4 oraz zakup motopompy pożarniczej dla OSP Wilkanów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Bystrzyca Kłodzka: Zakup średniego samochodu ratowniczo gaśniczego z napędem 4x4 oraz zakup motopompy pożarniczej dla OSP Wilkanów
Numer ogłoszenia: 1814 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 525888 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, faks 074 8111588.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu ratowniczo gaśniczego z napędem 4x4 oraz zakup motopompy pożarniczej dla OSP Wilkanów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYMAGANIA PODSTAWOWE Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą - Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2. Pojazd powinien spełniać Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r, i Rozporządzenie zmieniające -Dz.U. Nr 85 poz 553 z 2010r PARAMETRY TECHNICZNO - UŻYTKOWE Maksymalna masa rzeczywista samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) - do 16 000kg Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 275 KM PODWOZIE Z KABINĄ Samochód fabrycznie nowy, nie starszy jak 2013 rok produkcji Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym: 4x4 -uterenowiony z: przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń szosowych i trenowych, blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu, z blokadą mechanizmu różnicowego przedniego mostu, z blokadą mechanizmu międzyosiowego, napęd stały osi przedniej, na osi przedniej koła pojedyncze, na osi tylnej koła podwójne. Samochód wyposażony w: silnik wyposażony w hamulec silnikowy światła do jazdy dziennej uruchamiane po przekręceniu kluczyka. Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym, posiadający aktualne normy ochrony środowiska (czystości spalin) spełniający normę emisji spalin- min. Euro 5 Zawieszenie osi przedniej i tylnej: stabilizator przechyłów Kabina fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika. Kabina wyposażona w: klimatyzację, indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy, niezależny układ ogrzewania, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony, poręcz do trzymania w tylnej części kabiny, zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny, elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy, lusterko rampowe -krawężnikowe z prawej strony, lusterko rampowe - dojazdowe, przednie, lampy przeciwmgielne z przodu pojazdu Kabina wyposażona dodatkowo w: przetłoczenie zewnętrzne ściany tylnej kabiny w celu umiejscowienia uchwytów na aparaty powietrzne lub zastosowanie układu równoważnego zapewniającego opisaną funkcjonalność (uchwyty na aparaty nie powinny zmniejszać przestrzeni załogi i ograniczać powierzchni siedziska), uchwyty na 4 aparaty oddechowe, umieszczone w oparciach tylnych siedzeń, odblokowanie każdego aparatu indywidualnie, dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu, w przypadku, gdy aparaty nie są przewożone, wstawienie oparć w miejscu mocowania aparatów schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny. Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, o zwiększonej odporności na ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy: z pneumatyczną regulacją wysokości, z regulacją dostosowania do ciężaru ciała, z regulacją odległości całego fotela, z regulacją odległości samego siedziska, z regulacją pochylenia siedziska, z regulacją pochylenia oparcia, z funkcją tłumienia drgań. Fotel dla pasażera(dowódcy): z mechaniczną regulacją wysokości, z regulacją odległości całego fotela, z regulacją pochylenia siedziska, z regulacją pochylenia oparcia. W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia: radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA ,min 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu, radio z odtwarzaczem CD-MP3, podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem. Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie: sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów, sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu, sygnalizacja załączonego gniazda ładowania, główny wyłącznik oświetlenia skrytek, sterowanie zraszaczami, sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy, kontrolka włączenia autopompy, wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, wskaźnik niskiego ciśnienia i wskaźnik wysokiego ciśnienia. Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 200W. Lampa zespolona z napisem STRAŻ -płaska z lampami LED umieszczona na dachu kabiny. Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie, zmiana modulacji dźwiękowej sygnału poprzez klakson pojazdu, manipulator powinien być funkcjonalny, czytelny i posiadać wyraźne, podświetlane oznaczenia trybu pracy w ciągu dnia i nocy. Wymagana funkcjonalność podstawowa: załączenie sygnałów dźwiękowych i świetlnych jednym przyciskiem (pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku), wyłączenie sygnałów dźwiękowych (pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku), wyłączenie sygnałów dźwiękowych, świetlnych (pojedyncze długie naciśnięcie przycisku). Lampa zespolona z zabezpieczeniem ochronnym, dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu, oraz (fala świetlna) LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia wbudowana w nakładkę kompozytową, zabudowę nadwozia wyposażyć, w co najmniej 2 lampki niebieskie diodowe pulsujące umieszczone po jednej na każda stronę u góry nadwozia wbudowane w nakładkę kompozytową, połączone w systemie z pulsacyjnymi z przodu, na ścianie tylnej pojazdu wbudowane w naroża nakładek kompozytowych, wyprofilowane dwie specjalne lampy niebieskie lub układ równoważny na ścianie dolnej tylnej nadwozia z lewej i prawej strony zamontowane wyprofilowane dwie specjalne nakładki kompozytowe z zamontowanymi lampami zespolonymi tylnymi z zabezpieczeniami ochronnymi lub układ równoważny zapewniający opisaną funkcjonalność. Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu. Pojazd wyposażony w integralny układ do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła 230V, z gniazdem przyłączeniowym z wyrzutnikiem z wtyczką i przewodem umieszczonym po lewej stronie. Ładowarka-prostownik zamontowana na samochodzie. Złącze musi być samo rozłączalne w momencie rozruchu silnika. W kabinie kierowcy sygnalizacja podłączenia instalacji do zewnętrznego źródła. Pojazd wyposażony w zewnętrzne szybkozłącze do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego, (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). Wylot spalin skierowany na lewą stronę. Pojazd wyposażony w hak holowniczy, przystosowany do ciągnięcia przyczep, zgodnie z homologacją podwozia. Złącza elektryczne i pneumatyczne. Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych Pełnowymiarowe koło zapasowe na wyposażeniu pojazdu. Dopuszcza się brak stałego zamocowania w pojeździe Kolory samochodu: - elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym lub zbliżonym - błotniki i zderzaki - w kolorze białym - żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium kabina, zabudowa- w kolorze czerwonym. ZABUDOWA POŻARNICZA Maksymalna wysokość całkowita pojazdu-3200 mm-dostosowana do wysokości garażu. Zabudowa nadwozia wykonana z materiałów odpornych na korozję (stal nierdzewna, aluminium, kompozyt) Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z blachy aluminiowej Skrytki na bokach pojazdu Pomiędzy kabiną a zabudową pożarniczą zamontowana osłona ochronno-maskująca Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które umożliwią łatwy i bezpieczny dostęp do sprzętu położonego w górnych partiach schowków, na całej długości zabudowy. Zainstalowany podest otwierany lub wysuwny nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy. Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej wyposażone w oświetlenie, podwójne listwy- LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane automatycznie po otwarciu drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy. Dolne skrytki otwierane przez podesty boczne- także wyposażone w oświetlenie listwy -LED włączane automatycznie po otwarciu podestu. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu: - oświetlenie składające się z lamp bocznych do oświetlenia dalszego pola pracy wbudowane w kompozytowe balustrady boczne (min 3szt na stronę) i zewnętrznych listew LED, zamontowanych w prowadnicach listew rynienkowych nad żaluzjami, do oświetlenia pola przy pojeździe - W kabinie musi być zainstalowany włącznik do załączenia oświetlenia zewnętrznego, z możliwością sterowania oświetleniem z tablicy autopompy Pojazd posiada oświetlenie powierzchni dachu, lampami typu LED. Oświetlenia włączane z przedziału autopompy. Szuflady i wysuwane tace automatycznie, blokują się w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej i posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają oznakowanie ostrzegawcze. Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek-w zależności od potrzeb. Schowki wyposażone w regały wysuwne lub obrotowe na urządzenie ratownicze, agregat prądotwórczy. Regał obrotowy lub wysuwny -wyposażony w zestaw sprzętu m.in.: - łom zwykły-1szt, - łomo-wyciągacz-1szt, - młotek 2 kg i 4 kg- po 1szt, - siekiera-1szt, - nożyce do drutu-1szt, - prądownice, - środek pianotwórczy. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi Drzwi żaluzjowe wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji. Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Balustrada ochronna boczna -dachu wykonana ze specjalnych profilowanych materiałów kompozytowych, jako nierozłączna część z nadbudową pożarniczą z elementami barierki rurowej, o wysokości min 180 mm. Na ścianie tylnej pojazdu wbudowane w naroża nakładek kompozytowych, wyprofilowane dwie specjalne lampy niebieskie lub układ równoważny zapewniający opisaną funkcjonalność oraz (fala świetlna) LED wbudowana w nakładkę kompozytową umieszczona na tylnej ścianie nadwozia. Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm, posiadająca oświetlenie wewnętrzne typu LED ,oraz uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami ,uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp. Pojazd posiada drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu ,wykonana z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie .W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. Zbiornik wody o pojemności min. 2500 litrów, wykonany z materiałów kompozytowych. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik wyposażony w falochrony i właz rewizyjny. Zbiornik wody wyposażony w dwie nasady 75 (po jednej z każdej strony), w zamykanych schowkach. Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito. Zbiornik wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania. Układ zbiornika wyposażony w automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczającego przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną. Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności 10% pojemności zbiornika wodnego. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. Układ wodno-pianowy wyposażony w automatyczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie, co najmniej stężeń 3% i 6% (tolerancja +0, 5%) w całym zakresie pracy. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia - wydajność , min.3500l/min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5m wydajność stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l/min przy ciśnieniu 40 bar. Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: - dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach w zamykanych schowkach - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia - działka wodno - pianowego - zraszacz. Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu. Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody: - z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek.- z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy. Układ wodno-pianowy wyposażony w system zabezpieczający przed uderzeniami hydraulicznymi. Na wlocie ssawnym autopompy, zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. W przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: - manowakuometr - manometr niskiego ciśnienia - manometr wysokiego ciśnienia - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu - miernik prędkości obrotowej wału pompy - wyłącznik silnika pojazdu - kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik - kontrolka włączenia autopompy - licznik motogodzin-pracy autopompy W przedziale autopompy należy, zamontować zespół: - sterowania automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy - sterownia automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną sterowania ręcznym lub automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy. W przedziale pracy autopompy, na tablicy sterującej, wymagane są zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu, załączenia i wyłączenia autopompy oraz wyłączania silnika pojazdu. Włączniki muszą być aktywne przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym. Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym. Przedział pracy autopompy wyposażony w system ogrzewania działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy. Wszystkie elementy układu wodno-pianowego, odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu z nakładką do piany. Wydajność działka od 800 do 1600 l na min., przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie zaworu odcinającego ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym. Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody lub piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. Szybkie natarcie wyposażone w pneumatyczny system odwadniania, umożliwiający opróżnienie linii przy użyciu sprężonego powietrza. Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy: - min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy - dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią - dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu. Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych) Montaż sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy. Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z najaśnicami o mocy 2000 W (2x1000W ) lub równoważny typu LED - wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum 5 metrów, - obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0 - 135 - w obie strony - sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi. - stopień ochrony minimum IP55 - złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania - zamontowana automatyczna funkcja złożenia masztu - w kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu - wymagana możliwość sterowania masztem na różnej wysokości wysuwu - Wysuw masztu realizowany z instalacji pneumatycznej samochodu oprócz ręcznego, wymagane bezprzewodowe sterowanie masztem (pilotem) obrotem i pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia, dla każdego reflektora osobno (zasięg min 50m) Pojazd wyposażony w sprzęt standardowy, dostarczany z podwoziem, min: 1 klin, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny. Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych. Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia. Montaż sprzętu na samochodzie dostarczonego przez Zamawiającego, na koszt wykonawcy Samochód należy doposażyć w : - motopompę pożarniczą o wydajności min 1.200 litrów/minutę przy ciśnieniu 8 bar ( dla wysokości ssania 1,5m), moc min. 40 KM przy pracy nominalnej, system zasysania pompą próżniową. W przypadku motopompy na silniku dwusuwowym automatyczny dozownik oleju silnikowego do paliwa - przodu pojazdu montaż wyciągarki elektrycznej o sile uciągu minimum -8ton z liną o długości min. 25m, wraz z pokrowcem - agregat prądotwórczy o mocy min 2,5kVA do zasilania najaśnic masztu, stopień ochrony min. IP54 z uziemieniem - turbowentylator oddymiający - 4 szt. latarek kątowych typu LED z ładowarkami i 4 szt- radiostacji nasobnych o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. z ładowarkami, zamontowane w kabinie na specjalnym podeście - węże tłoczne W52- 5 szt, węże tłoczne W75-5 szt, prądownice pianowe 4 szt., wytwornice pianowe 4 szt. prądownice wodne 4 szt. Pojazd musi być wyposażony w : - w kamerę monitorującą strefę z tyłu pojazdu. Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych. Monitor przekazujący obraz, kolorowy o przekątnej min 7 cali, zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy, - nawigację z aktualną mapą polski o przekątnej ekranu minimum 7 cali (umieszczona w polu obserwacyjnym kierowcy). - dopuszcza się układ zintegrowany wyposażony w jeden monitor minimum 7 cali. Samochód i motopompę pożarniczą należy wydać z pełnym zbiornikiem paliwa i pełnym zbiornikiem środka pianotwórczego (samochód). Światła przednie i tylne zabezpieczyć przed rozbiciem elementami wykonanymi ze stali nierdzewnej Oznaczenie: Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy- (OSP Wilkanów) oraz oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP Gwarancja: Na podwozie samochodu min. 24 miesiące. Na nadwozie pożarnicze - min. 24 miesiące..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja zintegrowanego ochronnego systemu Orlickich i Bystrzyckich gór w związku z podpisaniem umowy z Schengen nr Projektu CZ.3.22./1.3.00/09.01502 z Programu Operacyjnej Współpracy Transgranicznej Czeska Republika - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Specjalistyczne bocar Sp. z o.o. Karwinów ul. Okólna 15, Karwinów ul. Okólna 15, 42-263 Wrzosowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740740,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 781920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 781920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 781920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.