eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecUsługa szkolenia zawodowego



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Mielec: Usługa szkolenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 181513 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa wymieniona w art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 -usługi szkolenia zawodowego. 2.Uczestnikami szkolenia Księgowość komputerowa będzie 15 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, posiadających wykształcenie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera, a także znajomość podstaw rachunkowości. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie, PUP pokryje koszty tych badań w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy. 3.Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia księgowości w firmie z wykorzystaniem komputerowych systemów finansowo-księgowych. Uczestnik powinien poznać zagadnienia dotyczące księgowości i rachunkowości komputerowej. 4.Szkolenie powinno obejmować 150 godzin zegarowych, w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych, 120 godzin zajęć praktycznych. 5.Zajęcia powinny odbywać się codziennie (bez sobót, niedziel i dni wolnych od pracy), minimum 30 godzin zegarowych w tygodniu. W godzinę zegarową wlicza się przerwę. 6.Termin realizacji: od 26.10.2009r. do 30.11.2009r. 7.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia wydanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. W sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz.216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 8.Wykonawca zobowiązuje się przygotować test wstępny ( z zakresu podstaw rachunkowości) wraz z kluczem w celu wyłonienia grupy docelowej objętej szkoleniem. 9.Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia): materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, bazę sprzętową zapewniającą płynną realizację szkolenia, bazę do zajęć praktycznych umożliwiającą nabycie umiejętności praktycznych ( w tym samodzielne stanowisko komputerowe posiadające 2 programy komputerowe z zakresu rachunkowości), zaplecze dydaktyczne i kadrę prowadzącą szkolenie posiadającą wymagane odrębnymi przepisami kwalifikacje, catering /dzienna stawka 7,00zł na osobę/. 10.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 11.Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia: wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia, pomieszczeń, w których odbywać się będą zajęcia dla uczestników szkolenia, materiałów dydaktycznych, dyplomów, zaświadczeń, certyfikatów o ukończeniu szkolenia logo PO KL i flagą Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informacją o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które są zamieszczone na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej www.pokl.wup-rzeszow.pl Jeśli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na dyplomach, zaświadczeniach, certyfikatach(np. świadectwa na drukach MEN itp.) Wykonawca wyda dodatkowy dyplom spełniający wymogi informacyjne. 12.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 13.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 roku oraz poinformowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego szkolenia, a w przypadku zmiany miejsca archiwizacji ww. dokumentów, do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu Więcej szans w powiecie mieleckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mielecka Szkoła Biznesu Policealne Studium Zawodowe dla Dorosłych, ul. Biernackiego 6, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17700
  • Oferta z najniższą ceną: 17700 oferta z najwyższą ceną: 17700
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.