Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-08
Goleniów: Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania remontu ogrodzenia dla potrzeb Zakładu Karnego w Goleniowie
Numer ogłoszenia: 181535 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Goleniowie , ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4667850, 4667902, faks 091 4667855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania remontu ogrodzenia dla potrzeb Zakładu Karnego w Goleniowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów niezbędnych do wykonania ogrodzenia dla potrzeb Zakładu Karnego w Goleniowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na część wybraną przez siebie. Część I - dostawa stali: kod CPV 14622000-7 Stal 1) rura czarna 5 metrowa O 82,5 mm/ścianka 4 mm - 550 mb 2) kątownik 35x35x4 mm - 200 mb 3) pręt gładki O 6 mm - 300 kg 4) pręt żebrowany zbrojeniowy O 12 mm - 80 mb 5) pręt żebrowany zbrojeniowy O 8 mm - 1000 mb 6) profil stalowy 30x40 mm - 60 mb 7) drut wiązałkowy - 30 kg Część II - dostawa siatki ostrzowej i zasieków ostrzowych: kod CPV 44313100-8 Siatka druciana ogrodzeniowa 1) siatka ostrzowa 2,1 m x 6 m - 40 arkuszy 2) zasiek płaski 700 mm/ 14 mb - 35 szt. 3) zasiek ostrzowy okrągły 730 mm / 8mb - 38 szt. 4) zasiek ostrzowy okrągły 450 mm / 8 mb - 35 szt. 5) zaciski do siatki ostrzowej w ilości 5 kg 6) drut ocynkowany 2 mm - 30 kg 7) drut ocynkowany 4 mm - 2000 mb 8) napinacze do drutu ocynkowanego - 45 szt. Część III - dostawa betonu: kod CPV 44114000-2 Beton 1) beton towarowy B 20 w ilości 45 m3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7, 44.31.31.00-8, 44.11.40.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dla części I, części II i części III na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana warunkami atmosferycznymi, w szczególności: klęski żywiołowe: warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie dostaw, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostaw przez Zamawiającego, c) przedłużenie terminu lub poprawienie warunków gwarancji , d) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw, f) zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, g)pozostałe zmiany: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę, zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Goleniowie, ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 08:00, miejsce: Zakład Karny w Goleniowie, ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów, pokój 201 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) rura czarna 5 metrowa O 82,5 mm/ścianka 4 mm - 550 mb 2) kątownik 35x35x4 mm - 200 mb 3) pręt gładki O 6 mm - 300 kg 4) pręt żebrowany zbrojeniowy O 12 mm - 80 mb 5) pręt żebrowany zbrojeniowy O 8 mm - 1000 mb 6) profil stalowy 30x40 mm - 60 mb 7) drut wiązałkowy - 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa siatki ostrzowej i zasieków ostrzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) siatka ostrzowa 2,1 m x 6 m - 40 arkuszy 2) zasiek płaski 700 mm/ 14 mb - 35 szt. 3) zasiek ostrzowy okrągły 730 mm / 8mb - 38 szt. 4) zasiek ostrzowy okrągły 450 mm / 8 mb - 35 szt. 5) zaciski do siatki ostrzowej w ilości 5 kg 6) drut ocynkowany 2 mm - 30 kg 7) drut ocynkowany 4 mm - 2000 mb 8) napinacze do drutu ocynkowanego - 45 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa betonu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Beton towarowy B 20 w ilości 45 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych i ewentualnych ich zwrotów.
- "Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Goleniowie"
- "Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Goleniów wraz z instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi"
więcej: przetargi w Goleniowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.