eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiZorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresieKompetencji społecznych dla BO projektu systemowego Akademia pracy w Gminie Aleksandrów Kujawski realizowanego w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Aleksandrów Kujawski: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie: Kompetencji społecznych dla BO projektu systemowego Akademia pracy w Gminie Aleksandrów Kujawski realizowanego w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Numer ogłoszenia: 181547 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie: Kompetencji społecznych dla BO projektu systemowego Akademia pracy w Gminie Aleksandrów Kujawski realizowanego w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie: Kompetencji społecznych. 2 Kurs obejmuje grupę około 25 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniu. Liczba przewidywanych osób może ulec zmianie. 3 Kurs ma na celu zwiększenie: 1) kompetencji społecznych: - podniesienie samooceny, poczucia własnej wartości i motywacji, stworzenia uczestnikom szans powrotu do pełnego życia społecznego poprzez: - uświadomienie co to jest samowiedza i jak ją wykorzystać, - poznanie typu swoich potrzeb i zainteresowań, - uświadomienie swoich mocnych i słabych stron, diagnoza własnych zasobów, - określenie i uświadomienie sobie wyznaczonych wartości, - nabycie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, - identyfikację wartości życiowych, nabycie umiejętności zachowań asertywnych, radzenia sobie ze stresem i zachowaniami agresywnymi, 2) kompetencji zawodowych: - poprzez zwiększenie poziomu kompetencji zawodowych uczestników, oraz zwiększenie szansy powrotu na rynek pracy, podniesienie umiejętności poruszania się po rynku pracy poprzez: a) identyfikację wartości życiowych i wartości związanych z pracą, b) zmianę sposobu myślenia o sobie i postrzegania siebie, c) określenie swoich ograniczeń i oczekiwań w zakresie pracy zawodowej, d) nabycie umiejętności napisania życiorysu (CV) i listu motywacyjnego, e) podniesienie umiejętności związanych z poszukiwaniem pracy, f) nabycie umiejętności autopromocji i autoprezentacji, g) poznanie rynku pracy. 4 Kurs powinien być przeprowadzony przez doświadczonego psychologa lub psychologa-terapeutę oraz doradcę zawodowego. Kadra dydaktyczna powinna posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć oraz praktykę w tym zakresie. 5 Szkolenie musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych. Liczba godzin nauczania: zajęcia teoretyczne - ok. 40 godzin. 6 Zajęcia winny być prowadzone w jednej grupie 25-osobowej. 7 Zajęcia winny się odbywać od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dniu ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 800 do 1800. Zajęcia nie mogą trwać mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie (45 minut) przedzielone 15 minutowymi przerwami. 8 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe na czas trwania szkolenia. Każdy uczestnik powinien otrzymać materiały niezbędne do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis). 9 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 10 Pomieszczenia, w których będą się odbywać zajęcia szkoleniowe powinny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń, dostosowane do liczby uczestników określonej w zamówieniu. Miejscem przeprowadzenia szkolenia jest teren gminy/miasta Aleksandrów Kujawski. Zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: - aparaturę audiowizualną, - rzutnik pisma, - tablicę naścienną lub tablicę informacyjną (foliowo-magnetyczna), - biurka lub ławki oraz krzesła (na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno biurko lub ławka oraz jedno krzesło). 11 Wykonawca winien zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym m. in.: - zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji, - zestawów foliogramów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedze i doświadczenie, tj. udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 1 szkolenia w zakresie prawa jazdy kategorii B w kwocie nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto każda, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane, (np. referencje, protokoły odbioru usług, itp.) - załącznik nr 7 do siwz;. Ocena spełnienie przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg zasady spełnia /nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i wraz z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia tj. posiadającą kwalifikacje i uprawnienia instruktora nauki jazdy kategorii b, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) i jej przepisów wykonawczych (załącznik nr 3 do siwz). Ocena spełnienie przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg zasady spełnia /nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - miejsce realizacji zamówienia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 zmniejszenia do 10 % liczby osób i kosztu szkolenia, gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie, 2 miejsca szkolenia: a) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, b) w przypadku awarii sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć, c) kiedy umowa między Wykonawcą a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 2 harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie 4 kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawcą a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego wykładowcy co najmniej takie jak w składanej ofercie. 5 przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak, jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Działania 7.1. Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.