eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Modernizacja podłóg i malowanie pomieszczeń w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Pruszcz Gdański: Modernizacja podłóg i malowanie pomieszczeń w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 .
Numer ogłoszenia: 181549 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164549 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja podłóg i malowanie pomieszczeń w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja podłóg i malowanie pomieszczeń w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 . 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Zakresem przedmiotu zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Modernizacja podłóg w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 1)Zakres prac modernizacyjnych podłóg: I. 1-sze piętro budynku - zerwanie istniejącej posadzki w pokojach biurowych do konstrukcji stropu (nadbetonu) - do skucia beton na gł. 8 cm wraz z warstwą papy na lepiku zalegającej na głębokości 3,5cm, wybranie gruzu ceglanego zalanego betonem na gł. ok. 7 cm. Powierzchnia: 294,50 m2 - rysunek A1, - gruntowanie nadbetonu i ułożenie paroizolacji, - wykonanie izolacji akustycznej ze styropianu gr. 10cm o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie oraz posadzki betonowej gr. 6 cm zbrojoną siatką stalową w pokojach biurowych. Powierzchnia: 294,50 m2, - ułożenie nowej wykładziny podłogowej dywanowej przeznaczonej do pomieszczeń biurowych (waga min. 520g/m2, reakcja na ogień cfl-s1) o gwarancji min. 5 lat w pokojach biurowych. Powierzchnia: 294,50 m2, - montaż listew progowych, - wymiana kratek wentylacyjnych, - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie remontu i podziału pokoju nr 14 (pokój nr 104 wg numeracji Urzędu) zgodnie z rysunkiem A1, w tym wykonanie ścianki działowej, malowanie ze szpachlowaniem ścian i sufitu, wymiana gałązek grzejników z wymianą zaworów i głowic termostatycznych, przełożenie gniazd elektrycznych, sieciowych, podział oświetlenia na pomieszczenia, montaż drzwi D3 opisanych na rys. nr A4, ułożenie wykładziny termozgrzewalnej w jednym z pomieszczeń powstałym w wyniku podziału). II. 2-gie piętro budynku - zerwać istniejące posadzki w pokojach biurowych do konstrukcji stropu (nadbetonu) - do skucia beton na gł. 4 cm wraz z warstwą papy na lepiku zalegającej na głębokości 3,5cm, wybranie gruzu ceglanego zalanego betonem na gł. ok. 3cm. Powierzchnia: 322,16 m2 - wykonać izolację akustyczną ze styropianu gr. 2cm o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie oraz posadzkę betonową gr. 5 cm zbrojoną siatką stalową w pokojach biurowych. Powierzchnia: 312,16 m2 - ułożenie nowej wykładziny podłogowej dywanowej przeznaczonej do pomieszczeń biurowych (waga min. 520g/m2, reakcja na ogień cfl-s1) o gwarancji min. 5 lat w pokojach biurowych. Powierzchnia: 322,16 m2 - montaż listew progowych, - wymiana kratek wentylacyjnych, - malowanie ścian i sufitów, III. 3-cie piętro budynku - naprawić i uzupełnić posadzki w pokojach biurowych. Powierzchnia 188,93 m2 - wykonać wylewkę wyrównującą, samopoziomującą na powierzchni jw. - ułożenie nowej wykładziny podłogowej dywanowej przeznaczonej do pomieszczeń biurowych (waga min. 520g/m2, reakcja na ogień cfl-s1) o gwarancji min. 5 lat w pokojach biurowych. Powierzchnia: 188,93 m2 - montaż listew progowych, - wymiana kratek wentylacyjnych, - malowanie ścian i sufitów, IV. Prace o charakterze ogólnym Oferent w kalkulacji cenowej winien uwzględnić: - transport materiałów i gruzu, - zabezpieczenie elementów niedemontowanych typu stolarka okienna, stolarka drzwiowa, czujki systemu SAP, - demontaż drobnych elementów mocowania w ścianach, - trwałe zabezpieczanie ciągów komunikacyjnych na czas prowadzenia prac, - mycie okien, drzwi i osprzętu po zakończeniu robót remontowych 2.2 Informacje uzupełniające: a) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót uciążliwych mogących zakłócić pracę Starostwa po godzinach urzędowania Starostwa oraz w dni wolne od pracy tj.: a) od poniedziałku do czwartku bez środy od godziny 1600 do 700 b) w środę od godziny 1700 do 700 c) od piątku od godziny 1600 do poniedziałku do godziny 700 d) prace prowadzone w dni ustawowo wolne należy uzgodnić w terminie min. 2 dni przed ich rozpoczęciem Do robót uciążliwych zalicza się min.: - prace powodujące hałas, - prace powodujące drgania, - inne prace powodujące zakłócenia pracy Urzędu, Wszelkie prace opisane powyżej oraz inne wpływające na pracę Starostwa należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym przynajmniej na dwa dni przed planowanymi pracami, b)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie placu budowy w sposób uniemożliwiający przedostawanie się kurzu i zanieczyszczeń do pomieszczeń nie objętych zakresem prac. Jednocześnie Wykonawca na własny koszt uprzątnie i doprowadzi plac robót oraz inne pomieszczenia które uległy zanieczyszczeniu do należytego porządku po każdorazowym stwierdzeniu tego faktu przez Inwestora lub Inspektora Nadzoru. c)Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z zamawiającym), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: - wykonania opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, - zorganizowania zaplecza socjalno-magazynowego, - zamontowania rękawa do transportu gruzu z zabezpieczeniem przeciwpyłowym w miejscu wylotu rękawa do kontenera. Rękaw należy kierować bezpośrednio do kontenera i na bieżąco wywozić gruz. Niedopuszczalne jest pryzmowanie gruzu. Zabronione jest noszenie gruzu ciągami komunikacyjnymi - uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych i płynnych. d) Wykonawca ma obowiązek przekazania, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, kosztorysu ofertowego na nośniku CD w postaci pliku o rozszerzeniu ATH. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). UWAGA: Zamawiający informuje, iż wprowadza zmiany w zakresie prac względem załączonej dokumentacji budowlanej. Zmiany o których mowa powyżej polegają na zmianie zakresu i rodzaju prac związanych z przebudową posadzek na piętrach budynku. Planowany zakres prac obejmuje: Skucie starych posadzek, wykonanie nowych podłoży podłogowych i ułożenie nowej wykładziny dywanowej. 4.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/ dalszych podwykonawców. 5.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/dalszych podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust.1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom/ dalszym podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 6 do SIWZ). 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami /dalszymi Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy/ dalszych Podwykonawców bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami/ dalszymi Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców/ dalszych Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca/ dalszy Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 21 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy/ dalszych Podwykonawców, zapis o obowiązku złożenia przez podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę niezwłocznie po otrzymaniu należnego wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane oświadczenia, że otrzymał należne mu wynagrodzenie za wykonane roboty (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), a w przypadku braku zapłaty wynagrodzenia w terminie w całości lub części o obowiązku niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie wraz z kopiami niezapłaconych faktur. 7.Wykonawca zamierzający zawrzeć lub zmienić umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawcy i dalszych Podwykonawców, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie lub zmianę umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 8.Zamawiający może zgłosić pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub projektu jej zmian - w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie 14 dni od przedłożenia projektu. 9.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. Zamawiający w terminie 14 dni od przedłożenia kopii tej umowy może zgłosić pisemny sprzeciw w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Niezgłoszenie sprzeciwu w tym terminie jest jednoznaczne z akceptacją umowy przez Zamawiającego. 10.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu umowę o podwykonawstwo o wartości powyżej 50 000 zł, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w każdym przypadku. 11.Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w umowie o podwykonawstwo obowiązki Podwykonawcy opisane w pkt 6 w stosunku do dalszych Podwykonawców. To samo dotyczy przypadków dalszego podwykonawstwa. 12.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 13.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - ( zał. nr 4 do SIWZ). 14.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 15.Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: - stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, istniejących obiektach budowlanych lub błędów w dokumentacji projektowej, - wystąpiła niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, 16.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 17.W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DOMIX Jolanta Żywicka, ul. Wyzwolenia 4B, 83-424 Lipusz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181515,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181515,30

  • Oferta z najniższą ceną: 181515,30 / Oferta z najwyższą ceną: 243766,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.