eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawy sukcesywne uzupełniające produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Bydgoszcz: Dostawy sukcesywne uzupełniające produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 181551 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne uzupełniające produktów leczniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Albuminy osocza ludzkiego / Flexbumi 20%/100ml - 900opak. ; Zadanie 2 Actilyse 50 mg -20opak., Actilyse 20 mg -10opak. ; Zadanie 3 Simponi- wstrzykiwacz 50mg 10opak. ; Zadanie 4 NovoSeven 100Kj.m. Fiolka 2 mg, 4szt, NovoSeven 50Kj.m. Fiolka 1 mg, 2szt, ; Zadanie 5 TachoSil Duży 9,5x4,8x0,5cm Gąbka lecz.1op. 40op. TachoSil Średni 4,8x4,8x0,5cm Gąbka lecz. 2op. 50op.(100szt) ; Zadanie 6 Levonor Amp. 4mg/4ml; a` 5szt - 500 op.; Zadanie 7 Acix/Aciclovir Amp. 0,25, a`10 szt., 50 op. Dobutamine/Dobujec Inj.doż. 0,25; 1op. -280op. Edicin Fiolka 1gram, 1 op. 500 op. ; Zadanie 8 TauroLock HEP500 Fiolka 10ml - a~-25 szt - 10op.; Zadanie 9 Colistin TZF Inj./fiol. 1mln j.m., a`20 szt, - 90op. Syntarpen Inj./fiol. 1szt., op. -600 op.; Zadanie 10 Cocarboxylasum Inj./amp. 0,05/2ml, a`5 szt., -230 op.; Zadanie 11 Pyralginum Inj./amp. 2,5/5ml, a`- 5szt.,- 1 000 op.; Zadanie 12 Somatostatin Inj./fiol. 3mg, 1op. -10 op.; Zadanie 13 Amantix Inj.200mg/500ml, a` -10 szt., -50op..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przedstawienie Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem oferowanemu asortymentowi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu dopuszczeń do obrotu i przedstawieniu ich na każde żądanie zamawiającego (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu leczniczego lub wyrobu medycznego będącego przedmiotem zamówienia na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach (tej samej substancji czynnej, dawce i drodze podania) po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, b) w przypadku niepełnej realizacji w okresie obowiązywania, c) ze względów organizacyjnych oraz gdy wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnego asortymentu w danej pozycji z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą spowodować zmiany cen poszczególnych pozycji asortymentowych ani też zwiększenia wartości brutto na jaką opiewa umowa. 2. Strony umowy postanawiają, że zmiana treści umowy, o której mowa w pkt c dokonywana będzie każdorazowo poprzez jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego wyrażone na piśmie. 3. Dopuszcza się zmianę ceny produktów leczniczych objętych umową w przypadku: a) objęcia ich refundacją na podstawie decyzji administracyjnej, b) zmiany decyzji administracyjnej o objęciu produktu leczniczego refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu, przy jednoczesnym wskazaniu tegoż produktu leczniczego jako podstawy limitu, c) zmiany urzędowej ceny zbytu produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej, d) zmiany produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej, z zastrzeżeniem, iż zmieniona cena nie będzie wyższą niż cena przedstawiona w ofercie przetargowej, stanowiącej załącznik do przedmiotowej umowy. 4. W przypadkach określonych w ust. 1 cena produktu leczniczego zostanie ustalona z uwzględnieniem zasad określonych art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego o raz wyrobów medycznych/ Dz. U. nr 122, poz.696/ tj. jako iloczyn ceny 1 DDD leku stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej i liczby DDD leku objętego umową, powiększony o urzędową marżę hurtową. 5. Zmiana ceny produktów leczniczych, o której mowa w ust. 1 i 2 jako niezależna od Stron i przewidziana umową, nie wymaga zmiany umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Albuminy osocza ludzkiego / Flexbumi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albuminy osocza ludzkiego / Flexbumi 20%/100ml - 900opak..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Actilyse.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Actilyse 50 mg -20opak. Actilyse 20 mg -10opak..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Simponi- wstrzykiwacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Simponi- wstrzykiwacz 50mg 10opak. (program lekowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: NovoSeven.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NovoSeven 100Kj.m. Fiolka 2 mg 4szt NovoSeven 50Kj.m. Fiolka 1 mg 2szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: TachoSil.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TachoSil Duży 9,5x4,8x0,5cm Gąbka lecz.1op. 40op. TachoSil Średni 4,8x4,8x0,5cm Gąbka lecz. 2op. 50op.(100szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Levonor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Levonor Amp. 4mg/4ml; a` 5szt - 500 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Acix/Aciclovir; Dobutamine/Dobuject; Edicin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Acix/Aciclovir Amp. 0,25, a`10 szt, - 50op. Dobutamine/Dobujec Inj.doż. 0,25; 1op. -280op. Edicin Fiolka 1gram, 1 op. -500op. Acix/Aciclovir Amp. 0,25, a`10 szt., 50 op. Dobutamine/Dobujec Inj.doż. 0,25; 1op. -280op. Edicin Fiolka 1gram, 1 op. 500 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: TauroLock HEP500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TauroLock HEP500 Fiolka 10ml - a`- 25 szt - 10op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Colistin TZF, Syntarpen.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Colistin TZF Inj./fiol. 1mln j.m., a`20 szt, - 90op. Syntarpen Inj./fiol. 1szt., op. -600 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cocarboxylasum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cocarboxylasum Inj./amp. 0,05/2ml, a`5 szt., -230 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pyralginum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pyralginum Inj./amp. 2,5/5ml a`- 5szt.,- 1 000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Somatostatin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Somatostatin Inj./fiol. 3mg, 1op. -10 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Amantix.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Amantix Inj.200mg/500ml, a`10 szt., -50op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.