To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 18158 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Bielsk: Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Gminy Bielsk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358147-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk, krajowy numer identyfikacyjny
61101556600000, ul.
Plac Wolności
,
09230
Bielsk, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
24 265 01 01, faks
24 265 01 05, e-mail
ug.bielsk@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): ug.bielsk.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Gminy Bielsk
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w ilości: ? grupa taryfowa B23 - przewidywane zapotrzebowanie energetyczne w okresie 24 m-cy: 358.560,00 [kWh] ? grupa taryfowa C12a - przewidywane zapotrzebowanie energetyczne w okresie 24 m-cy: 898.130,00 [kWh] ? grupa taryfowa C11 - przewidywane zapotrzebowanie energetyczne w okresie 24 m-cy: 52.000,00 [kWh] ? grupa taryfowa C12w - przewidywane zapotrzebowanie energetyczne w okresie 24 m-cy: 687.486,00 [kWh] ? grupa taryfowa D12 - przewidywane zapotrzebowanie energetyczne w okresie 24 m-cy: 34.178,00 [kWh] ? grupa taryfowa G11 - moc 5kW i niższa - przewidywane zapotrzebowanie energetyczne w okresie 24 m-cy: 15.500,00 [kWh] ? grupa taryfowa G11 - moc powyżej 5kW - przewidywane zapotrzebowanie energetyczne w okresie 24 m-cy: 3.000,00 [kWh] a) Podane przewidywane zużycie energii elektrycznej (wielkość zużycia energii elektrycznej) ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego mniejszej niż przewidywana ilości energii w trakcie obowiązywania umowy b) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art.3 ust. 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 nr 89, poz. 625 z późn. zm.) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art.5 ust.3 w/w ustawy polegającej na świadczeniu usług przesyłania lub dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej. Sprzedaż energii elektrycznej, przesył lub dystrybucja odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ogólną charakterystykę elektroenergetyczną zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4.2. Warunki ogólne: a) Wybrany Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy, zobowiązany będzie do posiadania umowy zawartej z przedsiębiorstwem energetycznym ENERGA-OPERATOR S.A. z siedzibą w Gdańsku wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na Operatora Systemu Dystrybucyjnego, w ramach której ENERGA-OPERATOR S.A. zapewni Wykonawcy (Sprzedawcy) świadczenie usługi dystrybucji na rzecz zamawiającego (Odbiorcy), b) Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego ENERGA Operator S.A. na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059, z 2013 r. poz. 984 i poz. 1238, z 2014 r. poz. 457, poz. 490, poz. 900, poz. 942, poz. 1101 i poz. 1662, z 2015 r. poz. 151, poz. 478, poz. 942, poz. 1618, poz. 1893, poz. 1960 i poz. 2365 oraz z 2016 r. poz. 266) zwanej dalej "Prawem energetycznym", zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy, przepisami kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami SIWZ oraz zgodnie z Taryfą cen energii przedstawionych w ofercie przetargowej, z którym Wykonawca ma zawartą umowę na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarach, na których znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej, oraz na podstawie aktualnej Taryfy dystrybucji energii elektrycznej ENERGA Operator S.A., zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. c) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej zużywanej w punktach poboru energii Zamawiającego. d) Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 1. e) Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej. f) Wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. g) Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie w ramach umowy kompleksowej na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013 r., poz. 1200). h) Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej odbywać sie będzie w zgodzie z parametrami jakościowymi energii elektrycznej oraz wskaźnikami jakości i niezawodności dostaw energii elektrycznej określonymi w zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego. i) Rozliczenia za dostarczoną energię elektryczną dokonywać się będą na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę w terminach stosowanych przez OSD wg ceny zawartej w ofercie. j) Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej na obszarze dystrybucyjnym ENERGA Operator SA dokonywać się będą na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę w terminach stosowanych przez OSD wg cen zawartych w Taryfie dystrybucyjnej ENERGA Operator SA. k) Wykonawca wystawi jedną fakturę zawierającą rozliczenia za dystrybucję i dostawę energii elektrycznej 4.3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: ? sprzedaży energii Odbiorcy z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD ? przeniesienia na Odbiorcę własności energii, ? dokonania bilansowania handlowego Odbiorcy, jako Uczestnika Rynku Detalicznego (URD), w ramach swojej jednostki grafikowej (JG), tylko w przypadku, gdy jest jedynym podmiotem sprzedającym energię Odbiorcy, ? prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń, ? nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen energii oraz zasad rozliczeń, ? przyjmowania wniosków i reklamacji Odbiorcy, ? przekazywania Odbiorcy istotnych informacji dotyczących realizacji umowy, ? rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie wskazań zainstalowanych układów pomiarowych 5. Informacja dotycząca podwykonawców: a) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, b) Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym przez wykonawcę którą część zamówienia zamierza zlecić podwykonawcy, wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, c) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przestawienia dokumentów wymienionych w pkt VI. 1.1 SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, d) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, e) W przypadku gdy Wykonawca przewidział do wykonania zamówienia udział podwykonawców, ma obowiązek przestawić Zamawiającemu projekt umowy z podwykonawcami, f) Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy za zrealizowanie części należnego wynagrodzenia za odebrane usługi nastąpi po przedstawieniu dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom biorącym udział w realizacji odebranych usług, g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizowanych zobowiązań wynikających z umów o podwykonawstwo.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
65310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT934757.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1126858.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.