eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńSzkolenia zawodowe osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Toruń: Szkolenia zawodowe osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 181603 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 662 87 87, faks 56 662 87 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupdlapowiatutorunskiego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia zawodowe osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla osób bezrobotnych do 30 r. ż. oraz powyżej 50 r. ż. w ramach środków Funduszu Pracy z rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej Zamówienie składa się z 6 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z poniższych części ( jako odrębne oferty). Część 1 zamówienia - Magazynier z uprawnieniami do kierowania wózkami jezdniowymi dla 60 osób w czterech grupach szkoleniowych; część 2 - Operator koparko-ładowarki dla 10 osób w jednej grupie szkoleniowej; część 3 - Spawacz metodami TIG i MAG dla 10 osób w jednej grupie szkoleniowej; część 4 - Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw dla 45 osób w trzech grupach szkoleniowych; część 5 - Rachunkowość budżetowa dla 60 osób w czterech grupach szkoleniowych; część 6 - Sprzedawca-kasjer dla 30 osób w dwóch grupach szkoleniowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm. ), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2014. Spełnia wymagania do prowadzenia działalności szkoleniowej określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. nr 118 poz.1263) - dotyczy części 2 zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa posiada dokument wystawiony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzający spełnienie wymagań do prowadzenia przedmiotowego szkolenia. Spełnianie wymagań do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy w metodzie Mag i Tig - dotyczy części 3 zamówienia Warunek ten zostanie spełniony jeżeli instytucja szkoleniowa posiada ważny atest/certyfikat do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy w metodzie Mag i Tig, uzyskany na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: w części 1 zamówienia: co najmniej 4 kursy dla minimum 15 osób każdy w zakresie Magazynier z uprawnieniami do kierowania wózkami jezdniowymi w wymiarze co najmniej 147 godz. W części 2 zamówienia: co najmniej 1 kurs dla minimum 10 osób każdy z liczbą godzin zajęć dydaktycznych (lekcyjnych) min 202 w zakresie Operator koparko-ładowarki W części 3 zamówienia: co najmniej 1 kurs dla minimum 10 osób każdy z liczba godzin zajęć dydaktycznych (lekcyjnych) min 234 w zakresie Spawacz metodami TIG i MAG; w części 4 zamówienia: co najmniej 3 kursy dla minimum 15 osób każdy z liczbą godzin zajęć dydaktycznych (lekcyjnych) min 108 w zakresie Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw; w części 5 zamówienia: co najmniej 4 kursy dla minimum 15 osób każdy z liczbą godzin zajęć dydaktycznych (lekcyjnych) min 152 w zakresie Rachunkowość budżetowa; w części 6 zamówienia: co najmniej 2 kursy dla minimum 15 osób każdy z liczbą godzin zajęć dydaktycznych (lekcyjnych) min 90 w zakresie Sprzedawca-kasjer Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie poświadczeń lub oświadczeń określonych w niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe, stanowiska do zajęć praktycznych) adekwatnym do zamówienia umożliwiającym realizację szkolenia, określonych w załączniku nr 4 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:b) osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do realizacji poszczególnej części zamówienia: wyłącznie osobami posiadającymi wykształcenie kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne oraz doświadczenie zawodowe w ostatnich 3 latach w przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia); co najmniej 2 wykładowcami/instruktorami posiadającymi: certyfikaty ODK w Mysłowicach o ukończeniu seminarium metodyki nauczania oraz co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat przewodniczącego wewnętrznej komisji egzaminacyjnej wydany przez ODK w Mysłowicach - dotyczy części 1 zamówienia; osobę posiadającą aktualną licencję Instytutu Spawalnictwa do egzaminowania spawaczy - dotyczy części 3 zamówienia Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Program szkolenia (wzór - zał. nr 6 do SIWZ). 2. Kalkulacja ceny szkolenia (wzór - zał. nr 7 do SIWZ). 3. Wzory zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji. 4. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy). 6. Oświadczenie (wzór - zał. nr 10 do SIWZ). 7. Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO (o ile Wykonawca go posiada) wydany przez instytucje do tego uprawnione. 8. Akredytację Kuratora Oświaty do prowadzenia szkoleń i kursów w Toruniu (o ile Wykonawca ją posiada) wydaną przez instytucje do tego uprawnione. 9. Program szkolenia kierowców wózków jezdniowych zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach bądź Akademię Urzędu Dozoru Technicznego w Gliwicach - dotyczy części 1 zamówienia 10. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt VI SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VII. 2. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VII 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości stosunku do niego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.30
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 0.25
  • 3 - Dysponowanie w centrum Torunia baza szkoleniową - 0.20
  • 4 - Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością ISO oraz akredytacji Kuratora Oświaty do prowadzenia szkoleń i kursów w Toruniu - 0.25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej). 2. Zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ. 3. Zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ. 4. Zmiany harmonogramu zajęć- w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego. 5. Zmiany ilości osób kierowanych na szkolenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupdlapowiatutorunskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego, Ośrodek Zamiejscowy w Chełmży, ul. Św. Jana 18, 87-140 Chełmża, pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego, Ośrodek Zamiejscowy w Chełmży, ul. Św. Jana 18, 87-140 Chełmża, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Magazynier z uprawnieniami do kierowania wózkami jezdniowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia - 60 w czterech grupach po 15 osób każda. Terminy realizacji poszczególnych grup: I - 15.09-17.10.2014 r., II - 22.09-24.10.2014 r., III - 29.09-31.10.2014 r., IV - 06.10-07.11.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.30
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.25
    • 3. Dysponowanie w centrum Torunia baza szkoleniową - 0.20
    • 4. Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością ISO oraz akredytacji Kuratora Oświaty do prowadzenia szkoleń i kursów w Toruniu - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator koparko-ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia - 10 w jednej grupie szkoleniowej. Termin realizacji: 29.09-07.11.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.30
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.25
    • 3. Dysponowanie w centrum Torunia baza szkoleniową - 0.20
    • 4. Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością ISO oraz akredytacji Kuratora Oświaty do prowadzenia szkoleń i kursów w Toruniu - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spawacz metodami TIG i MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia - 10 w jednej grupie szkoleniowej. Termin realizacji: 22.09-31.10.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.30
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.25
    • 3. Dysponowanie w centrum Torunia baza szkoleniową - 0.20
    • 4. Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością ISO oraz akredytacji Kuratora Oświaty do prowadzenia szkoleń i kursów w Toruniu - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia - 45 w trzech grupach szkoleniowych po 15 osób każda. Terminy realizacji poszczególnych grup: I - 15.09-03.10. 2014 r., II - 22.09-10.10.2014 r., III - 01.10 - 22.10.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.30
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.25
    • 3. Dysponowanie w centrum Torunia baza szkoleniową - 0.20
    • 4. Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością ISO oraz akredytacji Kuratora Oświaty do prowadzenia szkoleń i kursów w Toruniu - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rachunkowość budżetowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia - 60 w czterech grupach szkoleniowych po 15 osób każda. Terminy realizacji - I grupa - 15.09-10.10.2014 r., II grupa - 22.09-17.10.2014r., III grupa - 01.10-29.10.2014 r, IV grupa - 13.10-07.11.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.30
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.25
    • 3. Dysponowanie w centrum Torunia baza szkoleniową - 0.20
    • 4. Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością ISO oraz akredytacji Kuratora Oświaty do prowadzenia szkoleń i kursów w Toruniu - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzedawca-kasjer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia - 30 w dwóch grupach po 15 osób każda. Terminy realizacji - I grupa 06.10-24.10.2014 r., II grupa 13.10-31.10.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.30
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 0.25
    • 3. Dysponowanie w centrum Torunia baza szkoleniową - 0.20
    • 4. Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością ISO oraz akredytacji Kuratora Oświaty do prowadzenia szkoleń i kursów w Toruniu - 0.25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.