Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Siedlce: Wymiana membran dyfuzorów napowietrzających w komorach biologicznych na oczyszczalni ścieków w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 181663 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Siedlcach , ul. Leśna 8, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6402800, faks 025 6436593.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.siedlce.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana membran dyfuzorów napowietrzających w komorach biologicznych na oczyszczalni ścieków w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę i wymianę kompletnych membran w istniejących dyfuzorach rurowych firmy Supratec typu Permox OM 2,0. Parametry techniczne dyfuzorów rurowych: - kształt: rurowy o przekroju owalnym - materiał : rura stal kwasoodporna gatunku 0H18N9, dn 71,5mm, l=2170mm - ilość dyfuzorów : ob. 6.1 AiB 2 x 144 = 288 szt. ob. 6.2 i 6.3 4 x 107 = 428 szt. Łącznie - 716 szt. Wymagania techniczne dotyczące membran dyfuzorów: - typ membrany EPDM - twardość wg Shore a - większa niż 50 - wytrzymałość na rozciąganie materiału membrany - większa lub równa 13 N/mm2 - rozciąganie przy zerwaniu materiału membrany - większa lub równa 700% - wytrzymałość na pełne rozerwanie materiału membrany- większa lub równa 11,4 N/mm - zawartość zmiękczacza - większa lub równa - większa lub równa 12% - strata ciśnienia - większa lub równa 70 mbar - dyfuzory powinny być przystosowane do okresowych przerw w napowietrzaniu ( membrana odporna na zatykanie ). - pęcherzyki powietrza w zakresie średnic 0,8 - 1,9mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.66.00 - Urządzenia natleniające 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3000zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty). 2)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie Regulaminu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty). 3)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a) Wskazać osobę odpowiedzialną za wykonanie niniejszego zamówienia do pełnienia funkcji kierownika zamówienia wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, która to osoba powinna posiadać: - wykształcenie techniczne; - w okresie ostatnich 5 lat doświadczenie przy realizacji, co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę lub wymianę instalacji napowietrzających drobnopęcherzykowych. b) Wykonać w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie tej działalności co najmniej dwóch dostaw membran do rusztów lub rusztów napowietrzających drobnopęcherzykowych rurowych, wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN każda. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 100 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100 000 PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty). a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Regulaminu, zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty): a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia kierownika zamówienia, niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW . b) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, c) dokumenty potwierdzające, że dostawy z montażem wymienione w załączniku nr 4 do niniejszej IDW zostały zakończone i wykonane należycie 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego). W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w punkcie 3 b) i 4) a) Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych 6. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Ponadto, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 7.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Rękojmia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.siedlce.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 08-110 Siedlce, ul. Leśna 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat PWiK Sp. z o. o. w Siedlcach, ul. Leśna 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko I Oś priorytetowa gospodarka wodnościekowa Nr projektu 1/POIiŚ/1.1/04/2008/NFOŚiGW/6.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Remont dróg poprzez wykonanie powierzchniowego utrwalenia.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania"
- "Zakup kontenerów do sterylizacji narzędzi dla Bloku Operacyjnego Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach sp. z o.o."
- Roboty budowlane przy użyciu recyklera
- Dostawa oprogramowania komputerowego do Wydawnictwa Naukowego UwS.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w Węglińcu
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w zakresie wykonania kraty taśmowo-hakowej i praso-płuczką.
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Opatowie o zbiornik retencyjny ścieków oraz punkt przyjęcia osadów z oczyszczalni przydomowych
- Modernizacja i budowa urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Frombork
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto" .
więcej: Urządzenia natleniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.