eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup urządzeń medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii, Sal Zabiegowych i Operacyjnych oraz Specjalistycznych Pracowni Szpitala na rok 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Kraków: Zakup urządzeń medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii, Sal Zabiegowych i Operacyjnych oraz Specjalistycznych Pracowni Szpitala na rok 2013
Numer ogłoszenia: 181715 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii, Sal Zabiegowych i Operacyjnych oraz Specjalistycznych Pracowni Szpitala na rok 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii, Sal Zabiegowych i Operacyjnych oraz Specjalistycznych Pracowni Szpitala na rok 2013 między innymi: Respirator stacjonarny,Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej, Aparat RTG z ramieniem C, Głowice do echokardiografu VIVID 7, Filtry specjalistyczne do aparatury medycznej,Pipety o zmiennej objętości oraz akcesoria, Narzędzia chirurgiczne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9, 33.17.22.00-8, 33.11.10.00-1, 33.16.20.00-3, 33.11.23.40-3, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 38.43.70.00-7, 33.16.10.00-6, 33.73.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w/w wymienionym postępowaniu nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Deklarację zgodności dla oferowanych wyrobów i w przypadku oferowania wyrobu medycznego powyżej I klasy dołączony certyfikat zgodności CE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy pakietów: 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12-Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, warunków płatności oraz terminów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a.wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b.w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c.zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego. Dotyczy Pakietów: 7,8- Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, ceny i terminów, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a.wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b.w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c.zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, f.potrzeba zmiany wynika z konieczności usunięcia wad oświadczenia woli, g.potrzeba zmiany wynika z wprowadzonych przez Wykonawcę rabatów lub innych obniżek cen.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego; ul. Prądnicka 80; 31-202 Kraków- Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym (Dziennik Podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1- Respirator stacjonarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator stacjonarny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2- Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3-aparat RTG z ramieniem C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG z ramieniem C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.19.00-0, 33.11.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4- pinceta ołówkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pinceta ołówkowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiety 5-Głowice do echokardiografu VIVID 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowice do echokardiografu VIVID 7: głowica sektorowa M3S; głowica sektorowa 3.5C-GL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6- Różne urządzenia medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne urządzenia medyczne: pulsoksymetr przenośny ,drabinka rehabilitacyjna , doppler przepływowy , przenośnik rolkowy , krzesło toaletowe , termofor gumowy , parawan mobilny 1-skrzydłowy, leżanka na kółkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7-Filtry specjalistyczne do aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry specjalistyczne do aparatury medycznej:filtr bakteryjny jednorazowego użytku do ssaków mocowanych przy aparatach Primus ; filtr bakteryjny wielorazowego użytku powietrza wydychanego do respiratora Bennet 740 ; turbina jednorazowego użytku z ustnikiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8- Akcesoria do materaców przeciwodleżynowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do materaców przeciwodleżynowych : łącznik zewnętrzny do przewodu pompy do materaca przeciwodleżynowego Nimbus/Autoexcel ;łącznik wewnętrzny do przewodu pompy do materaca przeciwodleżynowego Nimbus/Autoexcel ; membrana prawa do pompy Betabed, Alphabed, Alpha Trancell, AlphaXcell do materaców przeciwodleżynowych ; membrana lewa do pompy Betabed, Alphabed, Alpha Trancell, AlphaXcell do materaców przeciwodleżynowych ; przełącznik obwodów ciśnienia ; sprężyna do łącznika do przewodu powietrznego materaców Nimbus, Autoexcel ; . przyłącze przewodu powietrznego do materaca Auto Logic ; tłumik drgań powietrza do materaca Nimbus.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet 9- Pipety o zmiennej objętości oraz akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety o zmiennej objętości oraz akcesoria:. Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 2 - 20 mikrolitra ; Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 0,5 - 10 mikrolitra ; Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 10 -100 mikrolitra ; Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 20 -200mikrolitra ; Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 100 -1000 mikrolitra ;Statyw liniowy na pipety 6-pozycyjny, kolor niebieski ; Etui na szkiełka mikroskopowe; Kriopudełka do przechowywania próbek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10-narzędzia chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne:nożyczki ostro - ostre; pęseta anatomiczna;pęseta chirurgiczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11-Aparat elektrochirurgiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat elektrochirurgiczny - Wyposażenie dodatkowe Szczypce do koagulacji bipolarnej, wielorazowe; kabel do instrumentów bipolarnych, wielorazowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet 12- Lupy okularowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lupy okularowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.