Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-09
Kraków: Zakup urządzeń medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii, Sal Zabiegowych i Operacyjnych oraz Specjalistycznych Pracowni Szpitala na rok 2013
Numer ogłoszenia: 181715 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii, Sal Zabiegowych i Operacyjnych oraz Specjalistycznych Pracowni Szpitala na rok 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla Oddziałów Intensywnej Terapii, Sal Zabiegowych i Operacyjnych oraz Specjalistycznych Pracowni Szpitala na rok 2013 między innymi: Respirator stacjonarny,Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej, Aparat RTG z ramieniem C, Głowice do echokardiografu VIVID 7, Filtry specjalistyczne do aparatury medycznej,Pipety o zmiennej objętości oraz akcesoria, Narzędzia chirurgiczne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9, 33.17.22.00-8, 33.11.10.00-1, 33.16.20.00-3, 33.11.23.40-3, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 38.43.70.00-7, 33.16.10.00-6, 33.73.40.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w/w wymienionym postępowaniu nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Deklarację zgodności dla oferowanych wyrobów i w przypadku oferowania wyrobu medycznego powyżej I klasy dołączony certyfikat zgodności CE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dotyczy pakietów: 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12-Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, warunków płatności oraz terminów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a.wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b.w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c.zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego. Dotyczy Pakietów: 7,8- Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, ceny i terminów, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a.wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b.w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c.zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, f.potrzeba zmiany wynika z konieczności usunięcia wad oświadczenia woli, g.potrzeba zmiany wynika z wprowadzonych przez Wykonawcę rabatów lub innych obniżek cen.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego; ul. Prądnicka 80; 31-202 Kraków- Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym (Dziennik Podawczy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1- Respirator stacjonarny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator stacjonarny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2- Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3-aparat RTG z ramieniem C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG z ramieniem C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.19.00-0, 33.11.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4- pinceta ołówkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pinceta ołówkowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiety 5-Głowice do echokardiografu VIVID 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowice do echokardiografu VIVID 7: głowica sektorowa M3S; głowica sektorowa 3.5C-GL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6- Różne urządzenia medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne urządzenia medyczne: pulsoksymetr przenośny ,drabinka rehabilitacyjna , doppler przepływowy , przenośnik rolkowy , krzesło toaletowe , termofor gumowy , parawan mobilny 1-skrzydłowy, leżanka na kółkach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7-Filtry specjalistyczne do aparatury medycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry specjalistyczne do aparatury medycznej:filtr bakteryjny jednorazowego użytku do ssaków mocowanych przy aparatach Primus ; filtr bakteryjny wielorazowego użytku powietrza wydychanego do respiratora Bennet 740 ; turbina jednorazowego użytku z ustnikiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8- Akcesoria do materaców przeciwodleżynowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do materaców przeciwodleżynowych : łącznik zewnętrzny do przewodu pompy do materaca przeciwodleżynowego Nimbus/Autoexcel ;łącznik wewnętrzny do przewodu pompy do materaca przeciwodleżynowego Nimbus/Autoexcel ; membrana prawa do pompy Betabed, Alphabed, Alpha Trancell, AlphaXcell do materaców przeciwodleżynowych ; membrana lewa do pompy Betabed, Alphabed, Alpha Trancell, AlphaXcell do materaców przeciwodleżynowych ; przełącznik obwodów ciśnienia ; sprężyna do łącznika do przewodu powietrznego materaców Nimbus, Autoexcel ; . przyłącze przewodu powietrznego do materaca Auto Logic ; tłumik drgań powietrza do materaca Nimbus.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet 9- Pipety o zmiennej objętości oraz akcesoria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety o zmiennej objętości oraz akcesoria:. Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 2 - 20 mikrolitra ; Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 0,5 - 10 mikrolitra ; Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 10 -100 mikrolitra ; Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 20 -200mikrolitra ; Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 100 -1000 mikrolitra ;Statyw liniowy na pipety 6-pozycyjny, kolor niebieski ; Etui na szkiełka mikroskopowe; Kriopudełka do przechowywania próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10-narzędzia chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne:nożyczki ostro - ostre; pęseta anatomiczna;pęseta chirurgiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11-Aparat elektrochirurgiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat elektrochirurgiczny - Wyposażenie dodatkowe Szczypce do koagulacji bipolarnej, wielorazowe; kabel do instrumentów bipolarnych, wielorazowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet 12- Lupy okularowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lupy okularowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- dostawa akcesoriów do diatermii elektrochirurgicznych LigaSure dla Szpitala Bielańskiego
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.