Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-31
Sosnowiec: Dostawa sprzętu medycznego niesterylnego
Numer ogłoszenia: 181744 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego niesterylnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego niesterylnego. Zamówienie składa się z 10 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - żele, elektrody, papier do EKG, USG i KTG, CPV: 33.19.80.00-4 - Szpitalne wyroby papierowe; 33.12.41.30-5 - Wyroby diagnostyczne; Pakiet nr 2 - odzież medyczna jednorazowego użytku CPV: 33.19.90.00-1 - Odzież medyczna; Pakiet nr 3 - pojemniki na odpady medyczne CPV: 34.92.84.80-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci; Pakiet nr 4 - drobny sprzęt medyczny CPV: 33.14.00.00-3 - Materiały medyczne; Pakiet nr 5 - rękawice diagnostyczne CPV: 18.42.43.00-0 - Rękawice jednorazowe; Pakiet nr 6 - drobny sprzęt medyczny CPV: 33.14.00.00-3 - Materiały medyczne; Pakiet nr 7 - rękawice nitrylowe CPV: 18.42.43.00-0 - Rękawice jednorazowe; Pakiet nr 8 - rękawice nitrylowe specjalistyczne CPV: 18.42.43.00-0 - Rękawice jednorazowe; Pakiet nr 9 - fartuch ochronny z zaczepem na kciuk CPV: 33.19.90.00-1 - Odzież medyczna; Pakiet nr 10 - osłony i oprawki do ochrony oczu CPV: 33.73.50.00-2 - Gogle ochronne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilości znajdują się w załącznikach nr 4.1 ÷ 4.10 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.30-5, 33.19.90.00-1, 34.92.84.80-6, 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- katalog lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu, potwierdzający wymagane parametry z zaznaczeniem nr Pakietu i jakiej pozycji Pakietu dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1÷ 4.10 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu, c) zmiany numeru katalogowego produktu, d) zmiana nazwy handlowej produktu, e) zmiana producenta, f) w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodując wycofanie dotychczasowego, lub nastąpi przerwa w produkcji albo wycofanie produktu z rynku. 4.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. a-f pkt.4 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego. 4.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 4.3. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 w Dziale Zamówień Publicznych i Zawierania Umów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Papiery, żele, elektrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Papier do EKG do aparatu ASCARD woskowany w kratkę 104x40 Rolka 50 2 Papier do EKG termoczuły, bezpyłowy, 112mmx25m do aparatu ASPEL ASCARD, max. średnica rolki 45mm Rolka 1270 3 Papier do EKG termoczuły, bezpyłowy szer. 210 mm do aparatu ASPEL Rolka 24 5 Papier do wideoprintera Mitsubishi termal K61B/KP61B Rolka 12 6 Papier termoczuły 57 mm do kardiomonitora FX2000MD z nadrukiem, dł. 20m, średnica rolki 35-40mm Rolka 24 7 Papier KTG HP do aparatu Philips 9270-0630 z perforacją Szt. 200 8 Papier KTG HP do aparatu Philips M1911A Szt. 480 9 Papier do USG Sony UPP-110 HD 110x20 Szt. 50 10 Papier do USG Sony UPP-110 HG 110x18 Szt. 12 11 Papier do USG Mitsubishi K65HM/KP65HM 110x20 Szt. 80 12 Żel do EKG 0,5l Szt. 21 13 Żel do USG 0,5l Szt. 110 14 Żel do USG 5l Szt. 55 15 Elektroda jednorazowa żelowa do monitorowania LFO-510 Szt. 50000 16 Elektroda jednorazowa żelowa do holtera RLLL-510 Szt. 5000 17 Pasta ścierna do badań EEG,poprawiająca przewodnictwo skóry i niwelująca artefakty, op.160g Szt. 20 18 Elektrody jednorazowe trójżyłowe SILVER TRACE z odprowadzeniami DIN, materiałowe, do zapisu EKG u noworodka do aparatu DINAMAP i EMTEL Szt. 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - odzież medyczna jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czepki chirurgiczne j.u.z gumką w kształcie beretu Szt. 11000 2 Furażerki j.u.z tyłu wiązane na troki z włókniny perforowanej Szt. 15000 3 Czepek chirurgiczny męski o kroju furażerki w części bocznej z włókniny pochłaniającej pot a w części głównej z włókniny perforowanej, z tyłu wiązanej na troki, Rozmiar L Szt. 5400 4 Maski chirurgiczne jednorazowego użytku wiązane na troki Szt. 40000 5 Fartuchy flizelinowe Szt. 5000 6 Fartuchy foliowe Szt. 4000 7 Ochraniacze na buty Szt. 800 8 Rękawiczki foliowe Szt. 50000 9 Półmaska filtrująca zgodna z normą PN 149 klasa P-2 Szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - pojemniki na odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemnik na odpady medyczne 0,7l, wykonany z polietylenu odpornego na uderzenia Szt. 1800 2 Pojemnik na odpady medyczne 1l, wykonany z polietylenu odpornego na uderzenia Szt. 1800 3 Pojemnik na odpady medyczne 2l, wykonany z polietylenu odpornego na uderzenia Szt. 2360 4 Pojemnik na odpady medyczne 5l, wykonany z polietylenu odpornego na uderzenia Szt. 1200 5 Pojemnik na odpady medyczne 10l, wykonany z polietylenu odpornego na uderzenia Szt. 800 6 Pojemnik na odpady medyczne 3,5l, wykonany z polietylenu odpornego na uderzenia Szt. 780 7 Pojemnik na odpady medyczne 60l, wykonany z polietylenu odpornego na uderzenia Szt. 51 8 Plastikowy pojemnik na badania histopatologiczne zakręcany, szeroki otwór, 1500ml Szt. 10 9 Plastikowy pojemnik na badania histopatologiczne zakręcany, szeroki otwór, 2500ml Szt. 60 10 Plastikowy pojemnik na badania histopatologiczne zakręcany, szeroki otwór, 5000ml Szt. 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szpatułki drewniane opakowanie tekturowe op. 100szt Op. 45 2 Kieliszki do leków, plastikowe, j.u. Szt. 7300 3 Jednorazowe elektrody neutralne dwudzielne samoprzylepne nieukierunkowane do diatermii ES 300 i ERBE Szt. 120 4 Staza gumowa Szt. 210 5 Opaska identyfikacyjna dorosłych przeźroczysta, dobrze zapinająca się, z polem do opisu Szt. 900 6 Opaska identyfikacyjna dla niemowląt, kolorowe-niebieskie i różowe, dobrze zapinająca się, z polem do opisu Szt 4800 7 Szczotki chirurgiczne wielorazowego użytku, do 300-krotnej sterylizacji parowej, włókna typu tynex Szt 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawice diagnostyczne lateksowe, lekko pudrowane skrobią kukurydzianą, z rolowanym mankietem, AQL 1,5, op. 100szt. XS Op. 15 2 Rękawice diagnostyczne lateksowe, lekko pudrowane skrobią kukurydzianą, z rolowanym mankietem, AQL 1,5, op. 100szt. S Op. 4292 3 Rękawice diagnostyczne lateksowe, lekko pudrowane skrobią kukurydzianą, z rolowanym mankietem, AQL 1,5, op. 100szt. M Op. 4200 4 Rękawice diagnostyczne lateksowe, lekko pudrowane skrobią kukurydzianą, z rolowanym mankietem, AQL 1,5, op. 100szt. L Op. 1100 5 Rękawice diagnostyczne beztalkowe winylowe op. Po 100szt Op. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Osłonka na głowicę USG (prezerwatywa) Szt. 5000 2 Pojniki dla chorych, plastikowe Szt. 10 3 Termometr elektroniczny do pomiaru temperatury chorego Szt. 10 4 Kieliszki szklane do leków Szt. 100 5 Miska nerkowata plastikowa 28cm Szt. 15 6 Basen sanitarny plastikowy z pokrywą Szt. 40 7 Kaczka męska plastikowa Szt. 40 8 Okulary jednorazowe do fototerapii dla noworodków Szt. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - rękawice nitrylowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawice nitrylowe jednorazowe diagnostyczne, bezpudrowe, teksturowane na końcówkach palców, oburęczne, niejałowe - niebieskie S, 100szt/op Op. 60 2 Rękawice nitrylowe jednorazowe diagnostyczne, bezpudrowe, teksturowane na końcówkach palców, oburęczne, niejałowe - niebieskie M, 100szt/op Op. 210.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - rękawice nitrylowe specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 rękawice nitrylowe, niesterylne, bezpudrowe, fakturowane końcówki palców, dł. 25-30cm, wytrzymałe na przenikanie do 4h, rozmiar S (50 szt/op) Op. 10 2 rękawice nitrylowe, niesterylne, bezpudrowe, fakturowane końcówki palców, dł. 25-30cm, wytrzymałe na przenikanie do 4h, rozmiar M (50 szt/op) Op. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - fartuch ochronny z zaczepem na kciuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 fartuch ochronny z zaczepem na kciuk, nieprzemakalny Szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - osłony i oprawki do ochrony oczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 osłony na oczy, nie powodujące zakłóceń oraz nie ograniczające pola widzenia Szt. 60 2 oprawki do profilowania osłon na oczy Szt. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.50.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.