Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-09
Poniatowa: Organizacja i przeprowadzenie instrumentów aktywnej integracji dla beneficjentów ostatecznych projektu Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Poniatowa
Numer ogłoszenia: 181759 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 81 820 47 98, 820 19 43, faks 81 820 47 98, 820 19 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umponiatowa.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie instrumentów aktywnej integracji dla beneficjentów ostatecznych projektu Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Poniatowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów zgodnie z poniższymi zadaniami: Zadanie 1: indywidualne poradnictwo psychologiczne - dla 18 beneficjentów, po 2 godziny tygodniowo Zadanie 2 szkolenie Agroturystyka z małą gastronomią - cukiernik, z elementami carvingu oraz obsługą kasy fiskalnej - dla 12 beneficjentów Zadanie 3: szkolenie wózki widłowe- dla 4 beneficjentów Zadanie 4: szkolenie stylizacja paznokci z elementami wizażu oraz obsługą kasy fiskalnej - dla 1 beneficjenta Zadanie 5: szkolenie kurs prawa jazdy kat. B- dla 1 beneficjenta Łącznie dla 18 beneficjentów ostatecznych projektu Efektywna pomoc społeczna w gminie Poniatowa realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniatowej. Usługi realizowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki wymagane w tym zakresie: - wymagane jest przedstawienie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10. 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., nr 236, poz. 2365). Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r., nr 69, poz. 415, z późn. zm.), należy dołączyć aktualny wpis z rejestru instytucji szkoleniowej o kontynuacji działalności szkoleniowej w 2011 r.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki wymagane w tym zakresie: - wymagane jest przedstawienie w wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1.w zadaniu 1: co najmniej 200 godzin konsultacji psychologiczno-terapeutycznych 2.w zadaniach 2 - 5 : co najmniej 180 godzin, który zawiera zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 3.2 niniejszej SIWZ został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, iż do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia. Wymagane jest dysponowanie: 1przy realizacji zadania 1: minimum 1 wykładowcą trenerem do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji psychologiczno - terapeutycznych, który posiada: a)tytuł naukowy co najmniej magistra psychologii, b)zaświadczenie o ukończeniu 4-letniej szkoły psychoterapii (nie będą uwzględnianie krótkie kursy, których czas trwania łącznie wyniesie 4 lata), c)doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu minimum 200 godzin dydaktycznych konsultacji psychologiczno - terapeutycznych, d)Dodatkowo: ukończone kursy w zakresie terapii zaburzeń lękowych, depresji, terapii rodzin 2)przy realizacji zadania 2: minimum 3 wykładowców trenerów do przeprowadzenia szkolenia Agroturystyka z małą gastronomią - cukiernik, z elementami carvingu oraz obsługą kasy fiskalnej, którzy posiadają: a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, b) dodatkowe kwalifikacje zawodowe kadry szkoleniowej niezbędne do prowadzenia modułu mała gastronomia - cukiernik: ukończenie kursu i posiadanie uprawnień egzaminatora w zawodzie: technik żywienia i gospodarstwa domowego i kucharz lub kucharz małej gastronomii c) doświadczenie zawodowe (każdego z wykładowców) w przeprowadzeniu minimum 100 godzin dydaktycznych szkolenia, którego zakres zawiera zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) 3)przy realizacji zadania 3: minimum 1 wykładowcą/trenerem do przeprowadzenia szkolenia wózki widłowe, który posiada: doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu minimum 80 godzin dydaktycznych szkolenia, którego zakres zawiera zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), 4) przy realizacji zadania 4: minimum 1 wykładowcą/trenerem do przeprowadzenia szkolenia Stylizacja paznokci z elementami wizażu oraz obsługą kasy fiskalnej , który posiada: doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu minimum 80 godzin dydaktycznych szkolenia, którego zakres zawiera zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), 5) przy realizacji zadania 5: minimum 1 wykładowcą trenerem do przeprowadzenia szkolenia Kurs prawa jazdy kat. B który posiada: doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu minimum 80 godzin dydaktycznych szkolenia, którego zakres zawiera zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ). Dla potwierdzenia posiadanego wykształcenia, certyfikatów, zaświadczeń, licencji, doświadczenia zawodowego wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów. ZASTRZEŻENIE: Ostateczna liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, by zapewnić jego należytą i terminową realizację lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku zmiany kadry podstawowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową co najmniej z wymaganiami wymienionymi powyżej dla każdego instrumentu przedmiotu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wymagane jest przedstawienie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10. 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., nr 236, poz. 2365). Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r., nr 69, poz. 415, z późn. zm.), należy dołączyć aktualny wpis z rejestru instytucji szkoleniowej o kontynuacji działalności szkoleniowej w 2011 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - doświadczenie Wykonawcy - 40
- 3 - doświadczenie wykładowców - trenerów - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.poniatowa.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 12:00, miejsce: 1) Oferty należy składać w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniatowej, ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa, w terminie do dnia 16 września 2013 r. do godz. 12:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi realizowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: indywidualne poradnictwo psychologiczne -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla 18 beneficjentów, po 2 godziny tygodniowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. doświadczenie Wykonawcy - 40
- 3. doswiadczenie wykładowców/trenerów - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie Agroturystyka z małą gastronomią.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - cukiernik, z elementami carvingu oraz obsługą kasy fiskalnej - dla 12 beneficjentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. doświadczenie Wykonawcy - 40
- 3. doswiadczenie wykładowców/trenerów - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szkolenie wózki widłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dla 4 beneficjentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. doświadczenie Wykonawcy - 40
- 3. doswiadczenie wykładowców/trenerów - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szkolenie stylizacja paznokci z elementami wizażu oraz obsługą kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dla 1 beneficjenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. doświadczenie Wykonawcy - 40
- 3. doswiadczenie wykładowców/trenerów - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szkolenie kurs prawa jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dla 1 beneficjenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. doświadczenie Wykonawcy - 40
- 3. doswiadczenie wykładowców/trenerów - 30
INNE PRZETARGI Z PONIATOWEJ
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 2636L, 2640L, 2639L o łącznej długości 3,258 km
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
więcej: przetargi w Poniatowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez pedagoga specjalnego z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs profesjonalnej sekretarki z obsługą komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.