eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoniatowaOrganizacja i przeprowadzenie instrumentów aktywnej integracji dla beneficjentów ostatecznych projektu Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Poniatowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Poniatowa: Organizacja i przeprowadzenie instrumentów aktywnej integracji dla beneficjentów ostatecznych projektu Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Poniatowa
Numer ogłoszenia: 181759 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 81 820 47 98, 820 19 43, faks 81 820 47 98, 820 19 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umponiatowa.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie instrumentów aktywnej integracji dla beneficjentów ostatecznych projektu Efektywna Pomoc Społeczna w Gminie Poniatowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów zgodnie z poniższymi zadaniami: Zadanie 1: indywidualne poradnictwo psychologiczne - dla 18 beneficjentów, po 2 godziny tygodniowo Zadanie 2 szkolenie Agroturystyka z małą gastronomią - cukiernik, z elementami carvingu oraz obsługą kasy fiskalnej - dla 12 beneficjentów Zadanie 3: szkolenie wózki widłowe- dla 4 beneficjentów Zadanie 4: szkolenie stylizacja paznokci z elementami wizażu oraz obsługą kasy fiskalnej - dla 1 beneficjenta Zadanie 5: szkolenie kurs prawa jazdy kat. B- dla 1 beneficjenta Łącznie dla 18 beneficjentów ostatecznych projektu Efektywna pomoc społeczna w gminie Poniatowa realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniatowej. Usługi realizowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki wymagane w tym zakresie: - wymagane jest przedstawienie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10. 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., nr 236, poz. 2365). Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r., nr 69, poz. 415, z późn. zm.), należy dołączyć aktualny wpis z rejestru instytucji szkoleniowej o kontynuacji działalności szkoleniowej w 2011 r.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki wymagane w tym zakresie: - wymagane jest przedstawienie w wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1.w zadaniu 1: co najmniej 200 godzin konsultacji psychologiczno-terapeutycznych 2.w zadaniach 2 - 5 : co najmniej 180 godzin, który zawiera zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 3.2 niniejszej SIWZ został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, iż do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia. Wymagane jest dysponowanie: 1przy realizacji zadania 1: minimum 1 wykładowcą trenerem do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji psychologiczno - terapeutycznych, który posiada: a)tytuł naukowy co najmniej magistra psychologii, b)zaświadczenie o ukończeniu 4-letniej szkoły psychoterapii (nie będą uwzględnianie krótkie kursy, których czas trwania łącznie wyniesie 4 lata), c)doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu minimum 200 godzin dydaktycznych konsultacji psychologiczno - terapeutycznych, d)Dodatkowo: ukończone kursy w zakresie terapii zaburzeń lękowych, depresji, terapii rodzin 2)przy realizacji zadania 2: minimum 3 wykładowców trenerów do przeprowadzenia szkolenia Agroturystyka z małą gastronomią - cukiernik, z elementami carvingu oraz obsługą kasy fiskalnej, którzy posiadają: a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, b) dodatkowe kwalifikacje zawodowe kadry szkoleniowej niezbędne do prowadzenia modułu mała gastronomia - cukiernik: ukończenie kursu i posiadanie uprawnień egzaminatora w zawodzie: technik żywienia i gospodarstwa domowego i kucharz lub kucharz małej gastronomii c) doświadczenie zawodowe (każdego z wykładowców) w przeprowadzeniu minimum 100 godzin dydaktycznych szkolenia, którego zakres zawiera zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) 3)przy realizacji zadania 3: minimum 1 wykładowcą/trenerem do przeprowadzenia szkolenia wózki widłowe, który posiada: doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu minimum 80 godzin dydaktycznych szkolenia, którego zakres zawiera zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), 4) przy realizacji zadania 4: minimum 1 wykładowcą/trenerem do przeprowadzenia szkolenia Stylizacja paznokci z elementami wizażu oraz obsługą kasy fiskalnej , który posiada: doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu minimum 80 godzin dydaktycznych szkolenia, którego zakres zawiera zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), 5) przy realizacji zadania 5: minimum 1 wykładowcą trenerem do przeprowadzenia szkolenia Kurs prawa jazdy kat. B który posiada: doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu minimum 80 godzin dydaktycznych szkolenia, którego zakres zawiera zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ). Dla potwierdzenia posiadanego wykształcenia, certyfikatów, zaświadczeń, licencji, doświadczenia zawodowego wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów. ZASTRZEŻENIE: Ostateczna liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, by zapewnić jego należytą i terminową realizację lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku zmiany kadry podstawowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową co najmniej z wymaganiami wymienionymi powyżej dla każdego instrumentu przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wymagane jest przedstawienie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10. 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., nr 236, poz. 2365). Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r., nr 69, poz. 415, z późn. zm.), należy dołączyć aktualny wpis z rejestru instytucji szkoleniowej o kontynuacji działalności szkoleniowej w 2011 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - doświadczenie Wykonawcy - 40
  • 3 - doświadczenie wykładowców - trenerów - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.poniatowa.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młodzieżowa 2, 24-320 Poniatowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 12:00, miejsce: 1) Oferty należy składać w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniatowej, ul. Młodzieżowa 2, 24 - 320 Poniatowa, w terminie do dnia 16 września 2013 r. do godz. 12:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi realizowane będą ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: indywidualne poradnictwo psychologiczne -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla 18 beneficjentów, po 2 godziny tygodniowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 40
    • 3. doswiadczenie wykładowców/trenerów - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie Agroturystyka z małą gastronomią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - cukiernik, z elementami carvingu oraz obsługą kasy fiskalnej - dla 12 beneficjentów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 40
    • 3. doswiadczenie wykładowców/trenerów - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szkolenie wózki widłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dla 4 beneficjentów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 40
    • 3. doswiadczenie wykładowców/trenerów - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szkolenie stylizacja paznokci z elementami wizażu oraz obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dla 1 beneficjenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 40
    • 3. doswiadczenie wykładowców/trenerów - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szkolenie kurs prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dla 1 beneficjenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. doświadczenie Wykonawcy - 40
    • 3. doswiadczenie wykładowców/trenerów - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.