eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecUsługa świadczona kompleksowo na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b obejmująca 3 zadania, które spełnione będą łącznie Zadanie nr 1 - ochronę osób i mienia kod CPV 79710000-4 i dozór obiektów - kod CPV 92522000-6 Zadanie nr 2 - konwój wartości pieniężnych - kod CPV- 74610000-8, Zadanie nr 3 - usługi sprzątania w budynku, porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku - kod CPV 90914000-7 , kod CPV 90620000-9.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Lubliniec: Usługa świadczona kompleksowo na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b obejmująca 3 zadania, które spełnione będą łącznie : Zadanie nr 1 - ochronę osób i mienia kod CPV 79710000-4 i dozór obiektów - kod CPV 92522000-6 Zadanie nr 2 - konwój wartości pieniężnych - kod CPV- 74610000-8, Zadanie nr 3 - usługi sprzątania w budynku, porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku - kod CPV 90914000-7 , kod CPV 90620000-9.
Numer ogłoszenia: 181770 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu , ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 352 83 00, faks 034 352 83 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa świadczona kompleksowo na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b obejmująca 3 zadania, które spełnione będą łącznie : Zadanie nr 1 - ochronę osób i mienia kod CPV 79710000-4 i dozór obiektów - kod CPV 92522000-6 Zadanie nr 2 - konwój wartości pieniężnych - kod CPV- 74610000-8, Zadanie nr 3 - usługi sprzątania w budynku, porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku - kod CPV 90914000-7 , kod CPV 90620000-9..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1 - ochrona osób i mienia i dozór obiektu. Przedmiotem zamówienia są usługi ochraniarskie świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. ( Dz.U.05.145.1221 z późn. zm. ) polegające na : I. Świadczeniu usługi ochrony w budynku Urzędu Skarbowego przez 1 pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia w godzinach od 6.00 do 19.00 w dni robocze dla Urzędu w tym : 1.otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych głównych do budynku, dokonywanie obchodu na zewnątrz , wewnątrz w tym korytarzy , toalet, piwnic. 2 .aktywne i ciągłe nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i klientów w holu Urzędu; obsługa osób niepełnosprawnych; 3. obserwacja systemu monitorów połączonych z kamerami zainstalowanymi w Urzędzie i na zewnątrz budynku; 4. zapewnienie porządku w budynku i jego otoczeniu, niedopuszczanie do przemieszczania się osób nieuprawnionych do pomieszczeń biurowych i magazynowych; 5.wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Urzędu oraz osobom sprzątającym w obiekcie za pokwitowanie w stosownym rejestrze; 6.przechowywanie odpowiednio oznakowanych kluczy w przeznaczonej na ten cel w gablocie i szafie pancernej; 7. monitorowanie dozorowanego obiektu w zakresie zagrożenia awariami i niezwłoczne reagowanie i zgłaszanie tego faktu wyznaczonemu pracownikowi Urzędu; 8. monitorowanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru i napadu, 9. funkcja informacyjna w ogólnym zakresie dot. organizacji pracy Urzędu i zadań realizowanych przez stanowiska informacyjne zlokalizowane na Sali obsługi podatnika, 10. obsługa centrali telefonicznej w pełnym zakresie; 11. dozór obiektu przed kradzieżą mienia znajdującego się w nim ; 12. sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu obiektu przez pracowników Urzędu i osoby sprzątające; 13. sprawdzenie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń w budynku; 14. udzielanie wsparcia w przypadku ewakuacji z budynku; 15.stosowanie się do zarządzeń wewnętrznych regulujących tok pracy Urzędu Skarbowego w Lublińcu. Informacje dodatkowe: 1) Wstęp pracowników Urzędu do budynku Urzędu po godzinach pracy jest dopuszczalny tylko za zgodą wyrażoną w formie pisemnej przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Lublińcu, za wyjątkiem pracownika Urzędu odpowiedzialnego za nadzór nad realizacją usługi ochrony i sprzątania ( wskazanego personalnie). 2) Pracownik ochrony posiada aktualne zaświadczenie o niekaralności ( do przedłożenia po podpisaniu umowy z wykonawcą ). 3) Pracownik ochrony jest zobowiązany wpisywać do książki dyżurów zakończenie i przyjęcie służby oraz uwagi stwierdzone w trakcie służby. 4) Każdy z pracowników musi posiadać umundurowanie (oczekiwane to garnitur lub koszula z krawatem ) oraz imienne identyfikatory. 5) Pracownicy muszą być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej. II. Dozór obiektu - budynku Urzędu Skarbowego w Lublińcu całodobowy. 1. Monitorowanie telefoniczne i radiowe lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego. 2. Ochronę bezpośrednią obiektu, poprzez uruchomienie interwencyjnej grupy natychmiastowej reakcji, która w ramach należytej staranności, bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału podejmie czynne działania i dotrze do budynku w czasie nie dłuższym niż 15 minut. ZADANIE nr 2 - konwój wartości pieniężnych kod CPV- 74610000-8 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 1.1. świadczenia usług w zakresie konwojowania wartości pieniężnych w wysokości nie przekraczającej 1 jednostki obliczeniowej , na trasie pomiędzy siedzibą Urzędu Skarbowego w Lublińcu, a siedzibą BANKU w Lublińcu ( w odległości do 500 m od siedziby tut. urzędu) przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony I stopnia, a także uprawnienia wynikające z Rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 1.2. usługa w zakresie konwojowania wartości pieniężnych odbywa się pieszo w dniach pracy Urzędu Skarbowego od poniedziałku do piątku. 1.3. konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie z udziałem kasjerki. ZADANIE nr 3 - usługi sprzątania, usługi porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku 1. usługi sprzątania w budynku - kod CPV 90911200-8; 2. usługa porządkowa (utrzymania czystości i estetyki wokół budynku tut. urzędu skarbowego; kod CPV 90914000-7 - w tym koszenie trawników) 3. usługa odśnieżania parkingu , terenu przed budynkami Urzędu Skarbowego - kod CPV 90620000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 3 - zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 74.61.00.00 - 74.61.00.00 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji , o której mowa w art.15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga , aby Wykonawcy wykazali, że wykonali co najmniej 2 usługi ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie . ( Jedna usługa - oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy). Zamawiający wymaga , aby Wykonawcy wykazali, że wykonali co najmniej 2 usługi w zakresie sprzątania obiektów biurowych o powierzchni użytkowej co najmniej 2300 m2 o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców oraz powierzchni. . Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie . ( Jedna usługa - oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, a by Wykonawcy wykazali, że dysponują potencjałem technicznym tj. dysponują samochodową grupą interwencyjną, której zadaniem będzie w przypadku zagrożenia dotarcie do obiektu tut. urzędu w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu otrzymania informacji, wyposażoną w sprzęt łączności bezprzewodowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli wykonawca dysponuje min. 10 osobami zdolnymi do realizacji zamówienia , pracowników z licencją , mających stosowną wiedzę w zakresie realizacji usługi ochrony osób i mienia oraz 5 osobami zdolnymi do realizacji usługi sprzątania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawcy jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000, 00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec pok. nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec stanowisko nr 2 kancelaria - sala obsługi podatnika..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.