Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Oświęcim: Montaż stolarki drzwiowej w remontowanej sali gimnastycznej w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa sali gimnastycznej przy Powiatowym
Zespole Nr 1 w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 181772 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, fax (033) 8449619.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż stolarki drzwiowej w remontowanej sali gimnastycznej w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa sali gimnastycznej przy Powiatowym Zespole Nr 1 w Oświęcimiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka robót: - montaż stolarki drzwiowej do pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i magazyno-wych w ilości 12 szt , skrzydła płaskie, lakierowane typu nie gorsze niż PORTA o wymiarach jak na zestawieniu drzwi ( rys nr B-17), drzwi kompletne: 3 zawiasy, ościeżnice drewniane, klamka z szyldem, zamek z wkładką lub zatrzask z szyldem, kratka wentylacyjna, drzwi w kolorze drewna ( buk) - montaż drzwi D5 aluminiowych w ilości 1 szt, powlekanych w kolorze RAL 1014, drzwi wewnętrzne pełne, o odporności ogniowej EI60 o wymiarach jak w zestawieniu drzwi ( rys nr B-17), drzwi kompletne , zamek z szyldem, klamki w kształcie półkoła - montaż drzwi D4 aluminiowych w ilości 1 szt, powlekanych w kolorze RAL 1014, drzwi wewnętrzne pełne, o wymiarach jak w zestawieniu drzwi ( rys nr B-17), drzwi kompletne z zamkiem Wszelkie prace należy prowadzić w uzgodnieniu z generalnym Wykonawcą robót, który prowadzi roboty na tym obiekcie. Należy uzgodnić z generalnym Wykonawcą sposób rozliczenia za zużyte media ( woda, prąd) .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (PZP) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP posiadają potencjał kadrowy i sprzętowy odpowiedni dla realizacji inwestycji oraz znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej należycie zrealizować kontrakt Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku reprezentacji przez pełnomocnika wymagane jest załączenie pełnomocnictwa w stosownej formie. W przypadku składania oferty wspólnej dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków określonych w art.22 ust 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy PZP (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 5. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi, zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że informacje zawarte na danych stronach oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane (ujawniane). Zastrzeżenie informacji które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego zainteresowanego, zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w punkcie a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach a), b), c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ul. Wyspiańskiego 10 pok nr 218 II p..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: dziennik podawczy na parterze, Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ul. Wyspiańskiego 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w roku 2025
- Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Oświęcim - część I
- "Usługa nadzoru inwestorskiego dla baraków o nr inw. B-137 i B-144 z przyległym reliktem B-146.
- Świadczenie usług cateringowych dla odbiorców projektów edukacyjnych organizowanych przez Międzynarodowe Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście
- Informatyzacja - pakiety oprogramowania biurowego
- Rozbiórka zabudowań magazynowych przy ul. Wyzwolenia w Oświęcimiu,
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Przebudowa wraz z remontem pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 1 w Tarnobrzegu w ramach zadania pn. "Modernizacja kuchni w Szkole podstawowej nr 3".
- Termomodernizacja budynku biurowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Krasocinie
- "Przebudowa wnętrz parteru budynku Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
- Adaptacja pomieszczeń Gminnego Przedszkola w Końskowoli na Klub Dziecięcy "Promyczek" wraz z urządzeniem placu zabaw.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.