Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-31
Chełm: zakup i dostwy szwów chirurgicznych orz siatek przepuklinowych
Numer ogłoszenia: 181784 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostwy szwów chirurgicznych orz siatek przepuklinowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych z podziałem na 16 pakietów. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy oraz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego oświadczenia,że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz przedłoży: Wykaz wykonanych jak również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat (2009; 2010; 2011) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wymagane minimum trzy dostawy na terenie RP, o podobnym charakterze tj. dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla szpitali. odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla każdego z zadań o wartości: . dla pakietu nr 1 - minimum 108 500,00PLN, . dla pakietu nr 2 - minimum 13 700,00PLN, . dla pakietu nr 3 - minimum 12 400,00PLN, . dla pakietu nr 4 - minimum 11 000,00PLN, . dla pakietu nr 5 - minimum 30 500,00PLN, . dla pakietu nr 6 - minimum 17 700,00PLN, . dla pakietu nr 7 - minimum 47 800,00PLN, . dla pakietu nr 8 - minimum 11 500,00PLN, . dla pakietu nr 9 - minimum 15 100,00PLN, . dla pakietu nr 10 - minimum 3 000,00PLN, . dla pakietu nr 11 - minimum 6 900,00 PLN, . dla pakietu nr 12 - minimum 6 500,00PLN, . dla pakietu nr 13 - minimum 3 700,00PLN, . dla pakietu nr 14 - minimum 21 200,00PLN, . dla pakietu nr 15 - minimum 3 900,00PLN, . dla pakietu nr 16 - minimum 19 300,00PLN W przypadku przystąpienia do więcej niż jednego pakietu, wartości podlegają zsumowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie oraz wykaz dostaw, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1.Certyfikat CE w sposób odpowiadający dyrektywie Rady UE w sprawie wyrobów medycznych; 2.Deklaracja CE (jeżeli dotyczy( z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; 3.Szczegółowe instrukcje użytkowania i obsługi w języku polskim z dokładnym opisem jego użycia, zastosowania oraz warunków przechowywania itp. Uwaga: instrukcje należy dołączyć do dostawy w przypadku udzielenia zmówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania instrukcji, o których mowa w zdaniu poprzedzającym na etapie badania i oceny ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy oraz asortymentowo - cenowy [załącznik nr 1 do SIWZ ] Formularz, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym należy złożyć w formie pisemnej oraz płytach CD-R w załączonym formacie Exel, sporządzonym przez system ProPublico. Zamawiający dopuszcza zamiast płyt CD-R, o których mowa w zdaniu poprzedzającym przesłanie załącznika nr 1, w dniu otwarcia ofert po godz. 11oo pocztą elektroniczną na adres: przetarg@szpital.chelm.pl . 2)W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust.12 pkt.3 SIWZ. 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 4)W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: 1) zmiany cen, o których mowa w § 3 ust. 3 i 4 wzoru umowy; 2) zmiany nazwy Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zmiany rachunku bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) zmiany numerów lub symboli katalogowych w przypadku ich aktualizacji, przy zachowaniu wszystkich wielkości i parametrów przedmiotu umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
22-100 Chełm ul. Ceramiczna nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie 22-100 Chełm ul. Ceramiczna nr 1 Kancelaria Szpitala (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- EZ.28.17.2025 Dostawa wyrobów medycznych - materiałów szewnych (siatki) dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
- Dostawa materiałów szewnych, siatek
- Dostawa materiału szewnego
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.