eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmzakup i dostwy szwów chirurgicznych orz siatek przepuklinowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Chełm: zakup i dostwy szwów chirurgicznych orz siatek przepuklinowych
Numer ogłoszenia: 181784 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostwy szwów chirurgicznych orz siatek przepuklinowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych z podziałem na 16 pakietów. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy oraz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego oświadczenia,że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz przedłoży: Wykaz wykonanych jak również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat (2009; 2010; 2011) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wymagane minimum trzy dostawy na terenie RP, o podobnym charakterze tj. dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla szpitali. odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla każdego z zadań o wartości: . dla pakietu nr 1 - minimum 108 500,00PLN, . dla pakietu nr 2 - minimum 13 700,00PLN, . dla pakietu nr 3 - minimum 12 400,00PLN, . dla pakietu nr 4 - minimum 11 000,00PLN, . dla pakietu nr 5 - minimum 30 500,00PLN, . dla pakietu nr 6 - minimum 17 700,00PLN, . dla pakietu nr 7 - minimum 47 800,00PLN, . dla pakietu nr 8 - minimum 11 500,00PLN, . dla pakietu nr 9 - minimum 15 100,00PLN, . dla pakietu nr 10 - minimum 3 000,00PLN, . dla pakietu nr 11 - minimum 6 900,00 PLN, . dla pakietu nr 12 - minimum 6 500,00PLN, . dla pakietu nr 13 - minimum 3 700,00PLN, . dla pakietu nr 14 - minimum 21 200,00PLN, . dla pakietu nr 15 - minimum 3 900,00PLN, . dla pakietu nr 16 - minimum 19 300,00PLN W przypadku przystąpienia do więcej niż jednego pakietu, wartości podlegają zsumowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie oraz wykaz dostaw, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w.w warunku nastąpi na podstawie weryfikacji złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1.Certyfikat CE w sposób odpowiadający dyrektywie Rady UE w sprawie wyrobów medycznych; 2.Deklaracja CE (jeżeli dotyczy( z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; 3.Szczegółowe instrukcje użytkowania i obsługi w języku polskim z dokładnym opisem jego użycia, zastosowania oraz warunków przechowywania itp. Uwaga: instrukcje należy dołączyć do dostawy w przypadku udzielenia zmówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania instrukcji, o których mowa w zdaniu poprzedzającym na etapie badania i oceny ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy oraz asortymentowo - cenowy [załącznik nr 1 do SIWZ ] Formularz, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym należy złożyć w formie pisemnej oraz płytach CD-R w załączonym formacie Exel, sporządzonym przez system ProPublico. Zamawiający dopuszcza zamiast płyt CD-R, o których mowa w zdaniu poprzedzającym przesłanie załącznika nr 1, w dniu otwarcia ofert po godz. 11oo pocztą elektroniczną na adres: przetarg@szpital.chelm.pl . 2)W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust.12 pkt.3 SIWZ. 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 4)W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: 1) zmiany cen, o których mowa w § 3 ust. 3 i 4 wzoru umowy; 2) zmiany nazwy Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zmiany rachunku bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) zmiany numerów lub symboli katalogowych w przypadku ich aktualizacji, przy zachowaniu wszystkich wielkości i parametrów przedmiotu umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie 22-100 Chełm ul. Ceramiczna nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie 22-100 Chełm ul. Ceramiczna nr 1 Kancelaria Szpitala (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.