eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńZagospodarowanie terenu przy moście na rzece Wiśle w Bieruniu-Zabrzegu wraz z witaczem - Odbudowa zatoki autobusowej w dzielnicy Zabrzeg w Bieruniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Bieruń: Zagospodarowanie terenu przy moście na rzece Wiśle w Bieruniu-Zabrzegu wraz z witaczem - Odbudowa zatoki autobusowej w dzielnicy Zabrzeg w Bieruniu
Numer ogłoszenia: 181787 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155135 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przy moście na rzece Wiśle w Bieruniu-Zabrzegu wraz z witaczem - Odbudowa zatoki autobusowej w dzielnicy Zabrzeg w Bieruniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy moście na rzece Wiśle w Bieruniu o powierzchni ok. 3000 m2 , polegające na odbudowie zatoki postojowej i chodnika w zakresie, który podczas powodzi w maju 2010 r. został zniszczony na skutek zalania przez wody powodziowe, wraz z rekultywacją przyległego terenu oraz przebudową oświetlenia terenu. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45231400-9 Roboty w zakresie budowy linii energetycznych 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego A. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1. Roboty geodezyjne. 2. Roboty drogowe - rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: - uporządkowanie terenu (rozebranie nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową oraz podestu wraz z jego fundamentami; zasypanie terenu po w/w rozbiórkach piaskiem oraz przykrycie warstwą humusu, plantowanie i niwelacja terenu); - odbudowa konstrukcji fragmentu zatoki postojowej o nawierzchni bitumicznej; - odbudowa chodnika z kostki betonowej, elementów ulic; - wykonanie nakładki asfaltowej na zatoce postojowej; - wykonanie nawierzchni utwardzonej pod wiatę przystankową oraz montaż wiaty; - odtworzenie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznej zatoki; - regulacja studni włazu kanalizacji deszczowej; - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; - wykonanie oznakowania na czas prowadzenia robót; - wykonanie nasadzeń roślinności. 3. Oświetlenie terenu: - demontaż przewodów linii napowietrznej oraz istniejącego słupa betonowego 8m; - ułożenie rur osłonowych DVK 75 w wykopie oraz na słupie; - ułożenie wraz wciąganiem kabli: YKY 3x6 oraz 3x4; - montaż słupów stalowych kompletnych (z tabliczkami oraz oprzewodowaniem wewnętrznym, fundamentami oraz oprawami oświetleniowymi); - ułożenie bednarki w rowach; - montaż szafki SO. 4. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wniesienie pomiarów do dokumentacji powykonawczej, uzupełnienie wynikami pomiaru powykonawczego zasobu mapowego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu i przekazanie jej w 5 egz. (oryginały) Zamawiającemu nie później, niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy, Powykonawczy operat geodezyjny powinien zawierać oryginały: szkiców, kart studni, map. 2) wykonanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej w 3 egz. Zamawiającemu nie później, niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy, UWAGA! - na każdym dokumencie, na którym naniesiono zmiany w trakcie realizacji robót powinny widnieć oryginały podpisów: kierownika budowy, projektanta oraz inspektora nadzoru - 1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów. 3) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień, w tym zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót (1egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać Zamawiającemu przed odbiorem oznakowania), 4) prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa na drodze w okresie ich wykonywania, 5) bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał Wykonawca w czasie realizacji zadania, 6) naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót, 7) wznowienie zniszczonych w trakcie prowadzenia robót kamieni granicznych, 8) przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót, 9) Zabezpieczenie: dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót oraz możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.), 10) bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie budowy (dojazd), 11) zlecanie nadzorów specjalistycznych właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty, 12) udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji, 13) dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 14) składowanie materiałów rozbiórkowych, 15) wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń innych obiektów sąsiadujących z przebudowywanymi drogami gminnymi, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu), 16) zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę, 17) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie, 18) zamknięć, wyłączeń instalacji elektrycznych, 19) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, 20) wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze STWIORB, nie ujętych w przedmiarze robót; 21) w przypadku uszkodzenia urządzeń - usunięcie awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. B. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE W celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia, do obowiązku Wykonawcy należy dokładna analiza dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów robót. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu urządzeń obcych typu: wodociąg, gazociąg, linie energetyczne itp. należy prowadzić przy użyciu sprzętu lekkiego, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. Należy informować na bieżąco właścicieli posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie energii elektrycznej, spowodowanych realizacja przedmiotu zamówienia. Roboty objęte umową winny być wykonane w taki sposób, aby nie zakłócać w stopniu większym niż to konieczne ruchu na drogach publicznych, przejściach oraz terenach należących do Zamawiającego lub innych osób. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy oraz obsługi geodezyjnej. W trakcie realizacji inwestycji należy zlecić nadzory branżowe, w szczególności: - TAURON Serwis GZE Sp. z o.o. / Biuro - Tychy - Śląskiemu Zarządowi Melioracji i Urządzeń Wodnych O/Bieruń. - Bieruńskiemu Przedsiębiorstwu Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o Wybrany w przetargu wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy: - szczegółowy harmonogram realizacji robót, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - kopie zgłoszeń nadzorów branżowych, - świadectwa dopuszczenia do stosowania dla materiałów i wyrobów do zabudowy na zadaniu inwestycyjnym - do akceptacji przez inspektora nadzoru. - dokumentację fotograficzną wraz z datami wykonania fotografii, wykonaną przed rozpoczęciem robót. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonych w SIWZ i STWOiR. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych , wariantowych. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.11.27.20-8, 45.11.27.10-5, 45.23.14.00-9, 45.31.12.00-2, 45.31.61.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych ORFIN Sp. z o.o. Sp. K., ul. Sikorskiego 5A, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 467885,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 374439,40

  • Oferta z najniższą ceną: 374439,40 / Oferta z najwyższą ceną: 374439,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.