eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PodgórzynTermomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Podgórzynie przy ulicy Żołnierskiej 50.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Podgórzyn: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Podgórzynie przy ulicy Żołnierskiej 50.
Numer ogłoszenia: 181823 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, fax 075 7621358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Podgórzynie przy ulicy Żołnierskiej 50..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Ośrodka Zdrowia W Podgórzynie ul. Żołnierska 50. Zakres robót obejmuje: I. Docieplenie stropodachu styropianem grubości 10 cm wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi: - wymiana rynien z blachy ocynkowanej fi 15 cm na fi 15 cm z PCV - 41,60 m, - wymiana rur spustowych z blachy ocynkowanej fi 15 cm na fi 15 cm z PCV- 32,60m - skucie nierówności betonu na głębokość skucia 1 cm - gzymsy- 8,40m2 - uzupełnienie betonem gzymsów, wraz z deskowaniem i stemplowaniem- gzymsy o przekroju do 0,03 m2 - 28,0 m, - rozebranie obróbek blacharskich oraz parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku- 29,20 m2, - wywiezienie gruzu na odległość 9 km- 6,0 m3 - docieplenie ścian styropianem grub. 10 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z gotowej mieszanki - 446,65 m2, - docieplenie ściany drewnianej- 37,0 m2, - montaż listwy cokołowej - 67,0m, - docieplenie cokołu wraz z wyprawa płytkami elewacyjnymi- 57,45 m2, - dodatkowa w-wa siatki w parterze- 260,3 m2, - dwukrotne malowanie krat i balustrad- 14,0 m - demontaż starych i montaż nowych zwodów poziomych instal. odgromowej- 30,0 m - badania i pomiary instalacji odgromowej - szt 4 II. Wymiana okien: - wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 2,0 m2- 10szt. - wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. ponad. 2,0 m2- 32,53 m2, - montaż parapetów zewnętrznych metalowych - 61,42 m - montaż okien z kształtowników PCV - 66,25 m2 - obsadzanie podokienników wewnętrznych z kosztem podokiennika- 59,0 m - ocieplanie ościeży o szer. do 27 cm płytami styropianowymi o grub. 5cm- 50,61 m2 - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym- 187,0 m III. Wymiana drzwi - demontaż starych i montaż nowych drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych- 4,40 m2 - ocieplanie ościeży o szer. 30 cm płytami styropianowymi grub. 5 cm- 4,59 m2 - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym- 17,0 m IV. Modernizacja centralnego ogrzewania. - płukanie 1 krotne instal. centralnego ogrzewania- 79,5 m, - próba szczelności instal. centr. ogrzew.( 100szt)- 0,38 - wymiana zaworu grzejnikowego prostego lub kątowego wraz ze złączką na zawór termostatyczny-38 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.40 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.40 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formą: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu następujących dokumentów: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, każda o wartości minimum 200 000,00 zł odpowiadającej swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj roboty obejmującej: docieplenie budynku wraz z wyprawą elewacyjną oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej i roboty dekarskie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) dokumenty stwierdzające, że osoba pełniąca funkcję kierownika przynależy do Izby Inżynierów i posiada uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://podgorzyn.signform.pl/podgorzyn/browse.php?catprz=426

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Podgórzyn Ulica Żołnierska 14 58-562: Podgórzyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Gmina Podgórzyn Ulica Żołnierska 14 58-573 Podgórzyn pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.