Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 181831 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 052 5255319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. 2. Zamówienie obejmuje 11 zadań częściowych określonych w załączniku nr 1: Zadanie nr 1 - Stacja dostępowa, Zadanie nr 2 - Komputer przenośny typu laptop: Tabela nr 1 - Laptop - konfiguracja (A) Tabela nr 2 - Laptop - konfiguracja (B) Zadanie nr 3 - Zestaw komputerowy klasy PC: Tabela nr 1 - Zestaw komputerowy - konfiguracja (A) Tabela nr 2 - Jednostka centralna - konfiguracja (B) Tabela nr 3 - Jednostka centralna - konfiguracja (B) Zadanie nr 4 - Urządzenie peryferyjne i zasilanie bezawaryjne: Tabela nr 1 - Drukarka laserowa, urządzenie wielofunkcyjne Tabela nr 2 - Drukarka atramentowa, skaner Tabela nr 3 - Zasilacz UPS Zadanie nr 5 - Komputer przenośny typu netbook, komputerowe urządzenie typu tablet: Tabela nr 1 - Tablet Tabela nr 2 - Komputer przenośny - netbook Zadanie nr 6 - Projektor multimedialny Zadanie nr 7 - Oprogramowanie użytkowe - pakiet biurowy Zadanie nr 8 - Oprogramowanie specjalistyczne Zadanie nr 9 - Aktywne urządzenie sieciowe - przełącznik dostępowy Zadanie nr 10 - Urządzenie sieciowe - modem HDSL Zadanie nr 11 - Monitory LCD.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2, 30.21.61.10-0, 30.23.21.30-4, 30.21.32.00-7, 32.32.12.00-1, 48.31.00.00-4, 48.00.00.00-8, 32.42.00.00-3, 32.55.24.10-4, 30.23.13.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz OFERTA - (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złoSony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Dokument, z którego wynika upowaSnienie dla osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy (np. zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Szczegółowe informacje zostały zawarte w Załaczniku nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wzór umowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29), 2) za zaliczeniem pocztowym
(koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2011 godzina 13:00, miejsce: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja dostępowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 34 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer przenośny typu laptop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabela nr 1 - Laptop - konfiguracja (A) - 5 sztuk Tabela nr 2 - Laptop - konfiguracja (B) - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw komputerowy klasy PC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabela nr 1 - Zestaw komputerowy - konfiguracja (A) - 3 sztuki Tabela nr 2 - Jednostka centralna - konfiguracja (A) - 1 sztuka Tabela nr 3 - Jednostka centralna - konfiguracja (B) - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie peryferyjne i zasilanie bezawaryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabela nr 1 - Drukarka laserowa, urządzenie wielofunkcyjne: Drukarka laserowa /monochromatyczna/ - 1 sztuka, Drukarka laserowa/sieciowa/ - 31 sztuki, Urządzenie wielofunkcyjne laserowe-kopiarka, drukarka, faks, skaner - 1 sztuka, Drukarka laserowa monochromatyczna - 9 sztuk Drukarka laserowa kolorowa - 1 sztuka Tabela nr 2 - Drukarka atramentowa, skaner: Drukarka atramentowa (A4) - 1 sztuka Drukarka atramentowa (A3) - 1 sztuka Skaner biurowy z podajnikiem - sztuka Tabela nr 3 - Zasilacz UPS - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2, 30.21.61.10-0, 30.23.21.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komputer przenośny typu netbook, komputerowe urządzenie tablet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabela nr 1 - Tablet - 4 sztuki Tabela nr 2 - Komputer przenośny typu netbook - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Projektor multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowanie użytkowe - pakiet biurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 licencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Oprogramowanie specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 licencja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aktywne urządzenie sieciowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik dostępowy warstwy L2 - 3 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Urządzenie sieciowe-modem SHDSL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FlexDSL Orion3 Model: FG-PAM-SA2N-2E1B/2Eth, V81 /lub produkt równoważny/ - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Monitory LCD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD 24 - 3 sztuki Monitor LCD 19 - 25 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa wanny wielofunkcyjnej do hydroterapii i wanny do kąpieli wirowej kończyn dolnych
- Dostawa drobnego sprzętu
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hematologii do linii hematolog. Sysmex XN-9100 Compact Integration oraz aparatu Ral Stainer
- ŚWIADCZENIE USŁUG UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Sukcesywne wykonywanie robót sanitarnych w zakresie bieżących remontów w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy i we Włocławku
- DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.