To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-04
Milówka: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 900 000 zł
Numer ogłoszenia: 181866 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139736 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milówka, ul. Jana Kazimierza 123, 34-360 Milówka, woj. śląskie, tel. 033 8637190, faks 033 8637600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 900 000 zł.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2.900 000,00 /słownie: dwa miliony dziewięćset złotych/ na dofinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w 2011 roku przy współudziale środków UE oraz na budowę dróg gminnych Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu kredyt złotówkowy - okres spłaty 10 lat począwszy od 2012 roku - spłata kredytu w 40 ratach kwartalnych po 72 500 zł. do ostatniego dnia środkowego miesiąca kwartału począwszy od 29 lutego 2012 roku, ostatnia rata do 30 listopada 2021 roku - spłaty odsetek miesięcznie do 25 dnia miesiąca za m/c poprzedni - przeznaczenie kredytu kredyt przeznaczony jest na dofinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w 2011 roku przy współudziale środków UE oraz na budowę dróg gminnych - wypłata kredytu w dwóch transzach - jedna transza w wysokości 2 000 000 zł. w dniu 1 lipca 2011r. - druga transza w wysokości 900 000 zł. w dniu 31 sierpnia 2011r. - zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Żywcu, Rynek 23, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 724811,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 860700,75
Oferta z najniższą ceną: 860700,75 / Oferta z najwyższą ceną: 864054,38
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.