Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-31
Wieluń: Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z infrastrukturą techniczną na hydroforni Stare Sady w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 181876 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.komunalne.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100% udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z infrastrukturą techniczną na hydroforni Stare Sady w Wieluniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa na miejsce wraz z rozładunkiem i montażem fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o mocy nie mniejszej niż 65 kVA 3 x 230 400V oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych umożliwiających pracę urządzenia w ruchu automatycznym po zaniku napięcia w sieci podstawowej dla hydroforni w osiedlu Stare Sady 46a w Wieluniu. Kod CPV 31122000-7 2. Wymogi Zamawiającego w zakresie agregatu prądotwórczego - agregat prądotwórczy fabrycznie nowy z seryjnej produkcji z roku 2012, - silnik wysokoprężny chłodzony cieczą, - paliwo stosowane - olej napędowy, - agregat stacjonarny, wolnostojący do montażu wewnątrz pomieszczenia hydroforni - rozruch automatyczny po zaniku napięcia w sieci podstawowej - wyposażenie agregatu w tablicę kontrolną umożliwiającą odczyt następujących parametrów elektrycznych: napięcie i natężenie prądu w poszczególnych fazach , częstotliwość prądu, oddawaną mocy czynną i bierną , poziom naładowania akumulatorów - wyposażenie agregatu w tablicę kontrolną umożliwiającą odczyt parametrów pracy silnika: poziom paliwa , temperatura oleju , temperatura czynnika chłodzącego - zbiornik paliwa w ramie agregatu winien zawierać ilość paliwa umożliwiającą 12 godzin pracy przy obciążeniu znamionowym - znamionowa moc agregatu - 65kVA52kW z możliwością krótkotrwałego do 15min przeciążenia o 10%, - częstotliwość 50Hz, napięcie 3x230400V, - prądnica trójfazowa synchroniczna, ilość faz 3 + N , typ połączenia biegunów - gwiazda, uzwojenie odporne na środowisko wilgotne i słone, izolacja uzwojenia wirnika i stojana klasa H, zabezpieczenie przed wzrostem temperatury klasa F, mechaniczny stopień ochrony prądnicy IP 21, chłodzenie prądnicy powietrze , system wzbudzania bezszczotkowy, regulacja napięcia elektroniczna AVR, prądnica charakteryzować się ma niskim poziomem zawartości harmonicznych - agregat powinien charakteryzować się dużą stabilnością napięcia i częstotliwości niepowodującą zakłóceń pracy zasilanych urządzeń, - krótki czas osiągania mocy maksymalnie 1 min po podaniu sygnału start, - moduł ciągłej regulacji obrotów agregatu w zależności od obciążenia, - wyświetlacz układu sterowania z podświetlaniem nocnym, menu tablicy sterującej w języku polskim, - agregat powinien posiadać możliwość ręcznego uruchomienia bez obciążenia, - agregat wyposażony ma być w kompletną instalację paliwową, smarowania, chłodzenia - agregat przeznaczony jest do pracy awaryjnej - gwarancja wymagana przez Zamawiającego wynosi minimum 60 m-cy - w okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni 2 przeglądy w każdym roku bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający pokryje jedynie koszty materiałów eksploatacyjnych filtry , olej , płyn chłodzący - w przypadku zgłoszenia awarii w okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany podjęcie działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii, i jej usunięcie w ciągu 48 godzin - brak możliwości usunięcia awarii agregatu w ciągu 4 dni od daty jej zgłoszenia zobowiązuje Wykonawcę się do podstawienia zastępczego agregatu na czas wykonania naprawy, - dostarczenie dokumentacji techniczno - ruchowej zespołu prądotwórczego w języku polskim - opracowanie instrukcji eksploatacyjnej i BHP, - przeprowadzenie szkolenia osób zajmujących się eksploatacją agregatu w zakresie obsługi oraz wystawienie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, - Wykonawca zapewni paliwo do przeprowadzenia prób pomontażowych , rozruchu i testowania układu SZR ( minimum 4 godziny pracy agregatu przy mocy znamionowej) - Wykonawca zapewni na dzień odbioru obciążnicę czynno-indukcyjną dla przeprowadzenia prób o mocy nie mniejszej jak 110% mocy znamionowej agregatu 3. Prace budowlane i instalacyjne do wykonania w ramach dostawy i montażu agregatu - wykonanie fundamentu betonowego pod agregat zgodnie z rysunkiem udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu. - wykonanie otworów w ścianach zewnętrznych budynku zgodnie z rysunkiem udostępnionym przez Zamawiającego pod czernię powietrza, wyrzutnię powietrza, instalację spalin w załączeniu. - wymiana drzwi zewnętrznych do pomieszczenia na drzwi dźwiękochłonne i o klasie odporności ogniowej EI 30 dwuskrzydłowe o wymiarach 210x 207 cm zamek Gerda - wykonanie i montaż układu SZR sieć - agregat na ścianie wewnętrznej budynku zgodnie ze schematem udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu. - wykonanie linii zasilającej, linii sterowniczej od agregatu do układu SZR - zgodnie z planem instalacji udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu. - wykonanie linii zasilającej, linii sterowniczej od rozdzielni głównej NN 0,4 kV do układu SZR zgodnie z planem instalacji udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu - dostawa, montaż, uruchomienie prostownika buforowego wraz z instalacją zasilania akumulatorów agregatu - wykonanie kompletnej instalacji wentylacji pomieszczenia agregatu wraz z czerpnią i wyrzutnią powietrza, żaluzjami sterowanymi za pomocą siłowników, kanałem wentylacyjnym, tłumikami hałasu, wykonanie instalacji sterowniczych do siłowników zgodnie z rysunkami udostępnionymi przez Zamawiającego w załączeniu. - wykonanie kompletnej instalacji odprowadzenia spalin według rysunku udostępnionego przez Zamawiającego w załączeniu. 4. Algorytm układu SZR i pracy agregatu - napięcie z sieci Zakładu Energetycznego - zamknięty wyłącznik Q1 - zanik napięcia w sieci podstawowej: odmierzany czas t1=15-30 sek , po jego upływie wysłanie sygnału start do agregatu , otwarcie wyłącznika Q1, odmierzany czas t2=15-45 sek , po jego upływie podanie napięcia z agregatu , zamknięcie wyłącznika Q2 - praca agregatu - powrót napięcia w sieci podstawowej : odmierzany czas t3=15-30 sek , otwarcie wyłącznika Q2 , zamknięcie wyłącznika Q1 , podanie sygnału stop do agregatu , odmierzany czas t4=3 min wychłodzenie agregatu , zatrzymanie agregatu. 5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy - wykonanie instrukcji współpracy agregatu z siecią i jej uzgodnienie z Zakładem Energetycznym - montaż modemu GPRS umożliwiającego powiadomienie Zamawiającego o podjęciu pracy przez agregat i jego stanach awaryjnych. Modem powinien przesyłać niżej wymienione informacje: zanik napięcia z sieci energetycznej, stan gotowości agregatu do pracy w trybie automatycznym, praca agregatu, pomiar napięcia i natężenia prądu na poszczególnych fazach, powrót napięcia z sieci energetycznej, koniec pracy agregatu, wysoka temperatura cieczy chłodzącej, niskie ciśnienie oleju w silniku, niski poziom paliwa w zbiorniku, stan naładowania akumulatorów. Monitoring ma zostać wpięty do istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji GPRS MARGO. Rozbudowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie nowego obiektu na istniejącej mapie synoptycznej poprzez utworzenie dodatkowej zakładki w istniejącym oprogramowaniu na stacji bazowej mieszczącej się na SUW przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłej eksploatacji obiektów należących do Zamawiającego - wykonanie dokumentacji powykonawczej wielobranżowej zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego - przeprowadzenie szkolenia wytypowanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi i eksploatacji agregatu i układu SZR - wykonanie pomiarów ochronnych i sprawdzających w branży elektrycznej i sanitarnej : oporność izolacji , skuteczność ochrony przeciwporażeniowej , oporność uziemienia , szczelność instalacji wyrzutu spalin , wydajność wentylacji , pomiar hałasu na zewnątrz budynku. - przeprowadzenie prób pomontażowych i rozruchu technologicznego Szczegółowy zakres prac został ujęty w przedmiarze robót udostępnionym przez Zamawiająceg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednej Dostawy wraz z montażem i uruchomieniem o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: wartość dostawy , datę i miejsce wykonania - załącznik nr 5.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień, wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, ekonomicznego i finansowego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o., ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, u. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Budowa ulicy Ludowej w Wieluniu"
- Zakup i dostawa emulsji asfaltowej dla PZD w Wieluniu
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ulicy Roosevelta w Wieluniu
- Budowa budynku administracyjno-gospodarczego wraz z chłodnią na sadzonki w Gospodarstwie Szkółkarskim w Mierzycach
- Przebudowa części budynku szkoły (skrzydło boczne) w celu stworzenia i realizacji inicjatywy SOWA - Strefa Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego
- Zakup wyposażenia w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd" - zakup agregatów
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Monieckiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT oraz agregatów prądotwórczych dla UG Czudec oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.