eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa elektrycznego sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach (18 części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Gdańsk: Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach (18 części)
Numer ogłoszenia: 181892 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach (18 części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część I - dostawa sprzętu AGD dla Instytutu Oceanografii (ZFEM), część II - dostawa sprzętu AGD dla Biblioteki Głównej, część III - dostawa sprzętu AGD dla Zakładu Bakteriologii Molekularnej, część IV - dostawa sprzętu AGD dla Zespołu Obiektów Sopot II, część V - dostawa sprzętu AGD dla Katedry Genetyki, część VI - dostawa sprzętu AGD dla Katedry Ewolucji Molekularnej, część VII - dostawa sprzętu AGD dla Katedry Biologii Molekularnej, część VIII - dostawa sprzętu AGD dla Instytutu Oceanografii (ZBiEM), część IX - dostawa sprzętu AGD dla Instytutu Oceanografii (ZEEOM), część X - dostawa sprzętu AGD dla Wydział Biologii - Laboratorium Mikroskopii Elektronowej, część XI - dostawa sprzętu AGD dla Instytutu Psychologii, część XII - dostawa sprzętu AGD dla Działu Studenckich Spraw Socjalnych, część XIII - dostawa sprzętu AGD dla Katedry Cytologii i Embriologii Roślin, część XIV - dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Biologii, część XV - dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Chemii - Zespół Zaopatrzenia, część XVI - dostawa sprzętu AGD dla Katedry Biochemii, część XVII - dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Zarządzania, część XVIII - sukcesywna dostawa sprzętu AGD dla pozostałych jednostek organizacyjnych UG..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - załącznik nr 2 (do SIWZ) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo Ci wszyscy Wykonawcy wspólnie. Dlatego też w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy może podpisać pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy), lub wszyscy Wykonawcy razem na jednym dokumencie. Wystarczające jest również złożenie oświadczenia przez tego (tych) z Wykonawców, który samodzielnie spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Zaakceptowane przez Wykonawcę projekty umów - załączniki nr 5A i 5B (do SIWZ); Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt 1). 3. Dołączenia do oferty specyfikacji technicznych (do każdego oferowanego sprzętu) z dokładnym wyszczególnieniem parametrów, które wymagał Zamawiający. W/w specyfikacje techniczne muszą pochodzić od producentów lub dystrybutorów sprzętu. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), składają oni jeden komplet wymaganych dokumentów. 4. Ofertę stanowi, odpowiednio do wybranej części: 1) Załącznik nr 1 (do SIWZ) - formularz ofertowy należy złożyć w formie oryginału wg załączonego wzoru, wypełnione i podpisane, przez osob(ę)y poważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2) Załączniki nr 6 (do SIWZ) - formularz cenowy wraz z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, podpisany, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), zobowiązani są oni do dostarczenia jednego kpl. , odpowiednio do części, w/w dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego tj. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3) zmiany sprzętu, która może nastąpić wyłącznie w przypadku wycofania z rynku i braku jego następcy lub w kierunku poprawienia parametrów technicznych i może być dokonana tylko za zgodą Zamawiającego, 4) zaistnienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk Marek Bocian - Dział Zamówień Publicznych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. faks: 58/552 37 41 ;e-mail: mbz@ug.edu.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I - dostawa sprzętu AGD dla Instytutu Oceanografii (ZFEM).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II - dostawa sprzętu AGD dla Biblioteki Głównej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III - dostawa sprzętu AGD dla Zakładu Bakteriologii Molekularnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV - dostawa sprzętu AGD dla Zespołu Obiektów Sopot II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V - dostawa sprzętu AGD dla Katedry Genetyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI - dostawa sprzętu AGD dla Katedry Ewolucji Molekularnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część VII - dostawa sprzętu AGD dla Katedry Biologii Molekularnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część VIII - dostawa sprzętu AGD dla Instytutu Oceanografii (ZBiEM).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: część IX - dostawa sprzętu AGD dla Instytutu Oceanografii (ZEEOM).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: część X - dostawa sprzętu AGD dla Wydział Biologii - Laboratorium Mikroskopii Elektronowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: część XI - dostawa sprzętu AGD dla Instytutu Psychologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: część XII - dostawa sprzętu AGD dla Działu Studenckich Spraw Socjalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: część XIII - dostawa sprzętu AGD dla Katedry Cytologii i Embriologii Roślin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: część XIV - dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Biologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: część XV - dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Chemii - Zespół Zaopatrzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: część XVI - dostawa sprzętu AGD dla Katedry Biochemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: część XVII - dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Zarządzania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: część XVIII - sukcesywna dostawa sprzętu AGD dla pozostałych jednostek organizacyjnych UG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 6 (do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.