Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Wrocław: Zadanie 1 - Usługi w zakresie przeprowadzenia cyklu dziewięciu specjalistycznych szkoleń dla rodziców młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu woj. dolnośląskiego pt. Jak rozmawiać z dziećmi - podstawowe zasady komunikacji.
Zadanie 2 - usługi przeprowadzenia cyklu dziewięciu specjalistycznych szkoleń dla młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu woj. dolnośląskiego pt. Komunikacja interpersonalna w rodzinie i w szkole .
Numer ogłoszenia: 181915 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 770 42 20, faks 71 770 42 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dops.wroc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Usługi w zakresie przeprowadzenia cyklu dziewięciu specjalistycznych szkoleń dla rodziców młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu woj. dolnośląskiego pt. Jak rozmawiać z dziećmi - podstawowe zasady komunikacji. Zadanie 2 - usługi przeprowadzenia cyklu dziewięciu specjalistycznych szkoleń dla młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu woj. dolnośląskiego pt. Komunikacja interpersonalna w rodzinie i w szkole ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Usługi w zakresie przeprowadzenia cyklu dziewięciu specjalistycznych szkoleń dla rodziców młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu woj. dolnośląskiego pt. Jak rozmawiać z dziećmi - podstawowe zasady komunikacji wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych oraz drobnym poczęstunkiem dla uczestników szkoleń oraz Zadanie 2 - usługi przeprowadzenia cyklu dziewięciu specjalistycznych szkoleń dla młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu woj. dolnośląskiego pt. Komunikacja interpersonalna w rodzinie i w szkole wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych szkolenia organizowane w ramach Dolnośląskiego Roku Rodziny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 92.31.22.12-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność nie wymaga posiadania uprawnień do jej prowadzenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, ze w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w/w wymóg oznacza konieczność wykazania realizacji usługi tożsamych tj. szkoleń, warsztatów, wykładów, konferencji, paneli dyskusyjnych itp., odpowiadających przedmiotowi zamówienia pod względem liczby osób szkolonych dla zrealizowanej usługi na minimum 30 osób adekwatnie do zadania, na które wykonawca składa swoją ofertę, oraz o wartości minimum 10.000,00 zł. brutto dla Zadania 1 oraz o wartości minimum 15.000,00 zł. brutto dla Zadania 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane Oświadczenie, że wyznaczona do realizacji zamówienia osoba (trener/wykładowca) posiada kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje minimum 1 trenerem na grupę który posiada doświadczenie i niezbędne kwalifikacje w przeprowadzeniu szkoleń związanych z ich tematyką. (adekwatnie do zadania, na które wykonawca składa swoją ofertę). Zamawiający informuje, iż za odpowiednie wykształcenie trenera-wykładowcy uzna wykształcenie minimum wyższe licencjackie/magisterskie oraz minimum roczne doświadczenie w charakterze trenera-wykładowcy. W przypadku wyboru dla szkół terminów jednakowych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednią ilością trenerów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2a i/lub 2b do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - wykaz zrealizowanych szkoleń - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w treści umowy mogą dotyczyć jedynie: - zmiana cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. - zmiana danych teleadresowych Wykonawcy i/lub Zamawiającego; - zamiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; - zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy; - zmiana terminu szkoleń, zmiana ta może obejmować tylko dni robocze ; - zmniejszenie liczby uczestników szkoleń w wyniku czego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości uczestników biorących udział w szkoleniu. Zamawiający informuje przy tym, że zmiana (zmniejszenie) liczby uczestników nie może przekroczyć 30% liczby uczestników których zmian ta dotyczy; - zmiana ilości uczestników biorących udział w szkoleniu pomiędzy szkołami, przy czym łączna liczba uczestników wszystkich edycji szkolenia nie przekroczy ilości 270 osób; - zmiana szkoły, w której ma odbyć się szkolenie na inną z rejonu Województwa Dolnośląskiego ; - zmiana kadry szkoleniowej przed lub w czasie trwania szkoleń, przy czym zmiany te nie mogą powodować poziomu pogorszenia kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do zaoferowanej w ofercie przetargowej oraz Wykonawca poinformuje Zamawiającego na 3 dni robocze od planowanej zmiany wykładowcy (dotyczy zmiany kadry w czasie trwania szkolenia), w celu akceptacji wykładowcy przez Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany składu osobowego rekrutowanych uczestników szkoleń, zmiana te nie wpłynie na zwiększenie ilości osób biorących udział w szkoleniach; Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dops.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnosląski Ośrodek Polityki Społecznej
ul. Ostrowskiego 7
53-238 Wrocław pokój 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Dolnosląski Ośrodek Polityki Społecznej ul. Ostrowskiego 7 53-238 Wrocław pokój 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Usługi w zakresie przeprowadzenia cyklu dziewięciu specjalistycznych szkoleń dla rodziców młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu woj. dolnośląskiego pt. Jak rozmawiać z dziećmi - podstawowe zasady komunikacji wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych oraz drobnym poczęstunkiem dla uczestników szkoleń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Usługi w zakresie przeprowadzenia cyklu dziewięciu specjalistycznych szkoleń dla rodziców młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu woj. dolnośląskiego pt. Jak rozmawiać z dziećmi - podstawowe zasady komunikacji wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych oraz drobnym poczęstunkiem dla uczestników szkoleń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 92.31.22.12-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. wykaz zrealizowanych szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - usługi przeprowadzenia cyklu dziewięciu specjalistycznych szkoleń dla młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu woj. dolnośląskiego pt. Komunikacja interpersonalna w rodzinie i w szkole wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - usługi przeprowadzenia cyklu dziewięciu specjalistycznych szkoleń dla młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu woj. dolnośląskiego pt. Komunikacja interpersonalna w rodzinie i w szkole wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 92.31.22.12-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. wykaz zrealizowanych szkoleń - 30
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.