Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Przemków: Remont sanitariatów w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 181963 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 83 19 209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: przemkow.plugimprzemkow@lg.medianet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Przemkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje remont sanitariatów (4 szt.) roboty remontowe instalacji wodno-kanalizacyjnych w sanitariatach na poziomie parteru, I i II piętra (z wyłączeniem toalet damskich na I i II piętrze) oraz remont pomieszczeń gospodarczych przy sanitariatach (2 szt.). Zakres robót obejmuje: - wymianę zużytych i niespełniających wymagań szerokości drzwi do toalet, - dostosowanie jednej toalety (na parterze budynku) dla osób niepełnosprawnych, - skucie starej posadzki i wykonanie nowej z płytek gresowych, - wykonanie okładzin ścian z płytek glazurowanych, - wykonanie równania ścian i sufitów oraz malowanie, - wymiana starych żeliwnych rur kanalizacyjnych na nowe z PCV, - częściowa wymiana rur wodociągowych, - wymiana starego wyposażenia w sanitariatach, - zamontowanie w wykonanych wnękach nowych hydrantów na I i II piętrze, - wymiana grzejników centralnego ogrzewania w korytarzykach sanitariatów (I i II piętro). Pomieszczenia przy toaletach na parterze i II piętrze dostosować do potrzeb obsługi sprzątaczek. Parter jako pomieszczenie na szatnię, II piętro na sprzęt i pobór wody potrzebnej do mycia i sprzątania. UWAGA: 1.Remonty będą wykonywane w czynnym zakładzie pracy i będą realizowane w warunkach utrudnionych. 2.Przedmiary robót stanowią materiały pomocnicze. 3.Prace dotyczą wyłącznie remontu sanitariatów! Nie dotyczy remontu korytarzy i dostosowania wejścia do budynku dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie elementy należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - projekt budowlany, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót - jako materiał pomocniczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 i niewykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30.000 zł. 5) Udzielą 36 miesięczną gwarancję. Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez konsorcjum oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 i 2 musi złożyć każdy z podmiotów), 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 30.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku posiadania ubezpieczenia na okres krótszy należy dołączyć oświadczenie, w którym wykonawca zobowiąże się do zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia na dalszy okres trwania umowy w ramach zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków - punkt informacyjny (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- ZP-9/2025 - Remont pomieszczeń zmywalni Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie przy ul. Żelaznej 79
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Remont toalety w budynku dydaktycznym w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
- Wymiana pionów instalacji wodnych w bud. B Oddziału ZUS w Białymstoku
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
więcej: Kładzenie płytek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.