eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZamówienie uzupełniające w wysokości 20% na bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Płocku Obwód Drogowy Nr 3 w Ślepkowie Szlacheckim do zamówienia podstawowego nr 21/2010, w zakresie zadania nr 6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Warszawa: Zamówienie uzupełniające w wysokości 20% na bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Płocku Obwód Drogowy Nr 3 w Ślepkowie Szlacheckim do zamówienia podstawowego nr 21/2010, w zakresie zadania nr 6.
Numer ogłoszenia: 181980 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157208 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, faks 022 8190412, 022 3231117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w wysokości 20% na bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Płocku Obwód Drogowy Nr 3 w Ślepkowie Szlacheckim do zamówienia podstawowego nr 21/2010, w zakresie zadania nr 6..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zamówienie uzupełniające w wysokości 20% na bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Płocku Obwód Drogowy Nr 3 w Ślepkowie Szlacheckim do zamówienia podstawowego nr 21-2010, w zakresie zadania nr 6..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.27.03 - 45.11.27.03 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Panem Jan Miklewski, PRZEDSIĘBIORSTWO MIK ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE., Kossobudy 7, 09-140 Raciąż, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93556,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112049,88

  • Oferta z najniższą ceną: 112049,88 / Oferta z najwyższą ceną: 112049,88

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: w związku z koniecznością wykonania robót związanych z Likwidacją skutków powodzi i ulewnych deszczy w roku 2010 na odcinkach: - DK nr 10 granica woj.- Sierpc km 379+200 - 382+380, - DK nr 60 granica woj.- Płock-Bielsk km 39+200 - 86+523, - DK nr 62 granica woj.- Płock-Słupno km 97+300 - 124+100, które nie mogły być planowane, ani przewidziane. Roboty związane z likwidacją skutków powodzi i ulewnych deszczy zrealizowano w ramach umów: nr nr 82-2010 z dnia 21.06.2010 r. na Bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Warszawie w zakresie zadania nr 6 - Rejon w Płocku Obwód Drogowy nr 3 w Ślepkowie Szlacheckim, w związku z zagrożeniem bezpieczeństwa użytkowników drogi, co spowodowało wyczerpanie się kwot umownych przed terminem. Mając na uwadze konieczność zachowania bezpieczeństwa użytkowników i właściwego stanu technicznego dróg należy wykonać prace związane z: - Renowacją rowów, - Ścinką i uzupełnieniem poboczy, - Remontem chodników, - Wycinką drzew oraz usunięciem wiatrołomów, - Remontem i oczyszczeniem przepustów, - Plantowaniem skarp nasypu i wykopu; zasadnym jest skorzystanie z art. 67 ust 1 pkt 6 Prawa Zamówień Publicznych do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na wykonanie przedmiotowych robót Wykonawcy: Przedsiębiorstwo MIK Roboty Ziemne i Drogowe Jan Miklewski Kossobudy 7, 09-140 Raciąż. Zamówienie spełnia wszystkie przesłanki do przeprowadzenia zamówienia uzupełniającego: 1. Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły więcej niż 3 lata. Po uprzednim przeprowadzeniu postępowania przetargowego na zamówienie podstawowe nr 21/2010 umowa z Wykonawcą została podpisana w dniu 21.06.2010 r. 2. Wartość zamówienia podstawowego na zadanie 6 wynosiło 467 780,00 PLN (netto). Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego 93 556,00 PLN (netto), czyli 20% wartości zamówienia podstawowego. Dotychczas nie udzielono zamówień uzupełniających dla tego zadania. 3. Zamówienie uzupełniające jest powtórzeniem tego samego rodzaju zamówienia podstawowego i składa się wyłącznie z pozycji kosztorysowych występujących w umowie z Wykonawcą. 4. Zamówienia uzupełniającego zachowuje tożsamość z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres robót wykonywanych w ramach zamówienia uzupełniającego dotyczy tego samego przedmiotu, ma takie samo przeznaczenie i będzie polegac na wykonaniu takich samych czynności jak w zamówieniu podstawowym. 5. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 6. Zamówienie uzupełniające w wysokości 20% było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego nr 21/2010 r. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.