Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Katowice: Usługa drukowania wraz z wykonaniem projektów graficznych.
Numer ogłoszenia: 182018 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania wraz z wykonaniem projektów graficznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu graficznego, wydruk oraz dostawa publikacji pt.: 1. Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, 2. Uszczegółowienia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, 3. ulotek informacyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.22.50.00 - Usługi projektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych Oryginalny kod CPV: 78.22.00.00 - Usługi składu Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.20.00 - Usługi składu Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 3 Wykonawca wykaże się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie opracowanie projektu graficznego wraz z drukowaniem o wartości odpowiadającej usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia 4. Wykonawca winien dysponować minimum 1 specjalistą ds. projektów graficznych - posiadającym wykształcenie wyższe kierunkowe (dopuszcza się również studia podyplomowe) oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie grafiki komputerowej i komputerowego składu. Pod pojęciem wykształcenia wyższego kierunkowego zamawiający rozumie uzyskanie dyplomu szkoły wyższej kształcącej w zakresie grafiki komputerowej. Są to zarówno uczelnie o profilu technicznym z wydziałami informatycznymi ze specjalnością: grafika komputerowa (Politechniki np. Łódzka, Świętokrzyska, Wrocławska, Śląska Wyższa Szkoła Informatyki w Chorzowie, WSH-E w Łodzi, Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie, itp) jak również uczelnie o charakterze artystycznym z wydziałami grafiki ( Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Uniwersytet Śląski - wydział artystyczny, specjalność grafika, Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi itp). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego, jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). 3.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ust.1 siwz. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (projektów graficznych wraz z drukowaniem), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. X ust. 3 siwz. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie grafiki komputerowej i komputerowego składu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. X ust. 4 siwz. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI od 1 do 3 siwz. Pełnomocnik zobowiązany jest dołączyć wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt XI SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Organizacyjny, pokój 562, ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Organizacyjny, pokój 559, ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO Województwa Śląskiego.Termin realizacji poszczególnych zadań jest zróźnicowany: Zadanie nr 1 - w ciągu 22 dni od dnia przekazania materiałów przez Zamawiającego, jednak nie później niż do 15 listopada 2007r., zadanie nr 2 - w ciągu 30 dni od dnia przekazania materiałów przez Zamawiającego, jednak nie później niż do 30 listopada 2007r., zadanie nr 3 - w ciągu 28 dni od dnia przekazania materiałów przez Zamawiającego, jednak nie później niż do 10 grudnia 2007r.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Wykonanie usługi druku, kopertowania, dostarczenia do wskazanej przez Zamawiającego placówki operatora pocztowego oraz nadania w imieniu Zamawiającego, spersonalizowanych przesyłek [...]
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Usługa publikacji - wydania monografii naukowej technicznej pt. Materiałowo-technologiczne aspekty procesu walcowania blach Zn-Cu-Ti z taśm odlewanych metodą Twin Roll Casting - DE-dzp.272-184/25
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.