eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzWykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Zgierz: Wykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe.
Numer ogłoszenia: 182021 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe. W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na: a) wykonaniu robót związanych z ustawieniem krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej, na długości 620,00 m, w pasie drogi powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, gm. Zgierz, b) wykonaniu robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 3300,00 m2 w pasie drogi powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, gm. Zgierz, c) wykonaniu robót związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi, w ilości 50 kg/m2, , w pasie drogi powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, gm. Zgierz, d) wykonaniu robót, związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 3300,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, gm. Zgierz. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt II. 1. SIWZ zawarte są w: Ogólnych Specyfikacjach Technicznych: a) OST- Krawężniki - załącznik nr 6 do SIWZ, b) OST- Nawierzchnia z betonu asfaltowego D- 05.03.05 - załącznik nr 7 do SIWZ, c) OST -Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01 - załącznik nr 8 do SIWZ, d) OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00 - załącznik nr 9 do SIWZ, e) OST - Wyrównanie podbudowy D - 04.08.00 - załącznik nr 10 do SIWZ, Szczegółowych Specyfikacjach technicznych: a) SST - Krawężniki betonowe - załącznik nr 11 do SIWZ, b) SST - Czyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - załącznik nr 12 do SIWZ, c) SST - Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi - załącznik nr 13 do SIWZ, d) SST - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - załącznik 14 do SIWZ, 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 4. Zamawiający informuje, iż stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w SIWZ, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 24 miesięcznej gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca wykona min. 40 % robót do dnia 30.11.2009 r., które łącznie z zakupionymi i pozostawionymi do dyspozycji Zamawiającego materiałami nie przekroczą 50 % wartości oferty. 7. W celu wykazania rzeczywistej wartości zakupionych i pozostawionych do dyspozycji Zamawiającego materiałów, Wykonawca zobowiązuje się okazać Zamawiającemu dowody ich zakupu. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty oraz nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienie do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi oświadczyć, iż: a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie robót drogowych, budowy dróg, układania chodników, krawężników o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto- każda, b) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, które posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, która podejmie się obowiązków kierownika robót, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. W celu spełnienia warunków określonych w dziale IV pkt. 1 SIWZ należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu spełnienia warunków określonych w dziale IV pkt. 2,3,4 SIWZ należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. * - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. V SIWZ lit.a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt X SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (cena: 25,00 zł + 5,80 zł koszty wysyłki) można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A w godzinach od 9:00-15:00 pok. 318.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 Kancelaria nie później niż do dnia 09 listopada 2009 r. do godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.