To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-10
Rawicz: Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic Gminy Rawicz - zamówienie uzupełniające do umowy IT.2710.17.2014 - część 3
Numer ogłoszenia: 182045 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178389 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic Gminy Rawicz - zamówienie uzupełniające do umowy IT.2710.17.2014 - część 3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżących remontach i naprawach dróg, ulic, chodników, w szczególności prace te dotyczą naprawy chodników, zjazdu, przejścia dla pieszych oraz naprawie drogi gruntowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic Gminy Rawicz - zamówienie uzupełniające do umowy IT.2710.17.2014 - część 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
- Marek Żurek Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR, ul. Gajowa 1, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26980,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33079,66
Oferta z najniższą ceną: 33079,66 / Oferta z najwyższą ceną: 33079,66
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem zamówienia podstawowego na podstawie zawartej umowy Nr IT.2710.17.2014 z dnia 30.01. 2015 są prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, chodników, placów, oznakowania drogowego, mostów i odwodnienia dróg oraz innych koniecznych prac związanych z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wszczynając postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ogłoszeniu o zamówieniu nr 247565-2014 (data zamieszczenia 28.11. 2014 roku) ze względu na specyfikę zamówienia (m.in. bieżące naprawy, remonty, konserwacje dróg, ulic) przewidział zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego przy spełnieniu przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6. Powyższą informację zawarł w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający ze względu na stan techniczny infrastruktury drogowej przeprowadził już dwa postępowania i udzielił dwóch zamówień uzupełniających (20.08. 2015 r. i 08.10. 2015 r.). W chwili obecnej Zamawiający udziela kolejnego zamówienia w celu poprawy stanu technicznego majątku drogowego - część 3 zamówienia uzupełniającego. Udzielenie trzech części nie spowoduje przekroczenia przewidywanych 50% wartości zamówienia podstawowego. UZASADNIENIE PRAWNE: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone przy zachowaniu przesłanek wynikających z w/cyt. przepisu tj. udzielone zostanie w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż przewidzianej w ogłoszeniu (50%) wartości zamówienia podstawowego (obliczone dla wszystkich części ) i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wobec tego po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawcą w celu ustalenia warunków zamówienia uzupełniającego zawarta została umowa.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.