eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupiaPrzebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Słupia: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa
Numer ogłoszenia: 182050 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupia , Słupia 136, 96-128 Słupia, woj. łódzkie, tel. 046 8315591, faks 046 8315514.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na działkach Nr ewid. 127 - obręb Nowa Krosnowa oraz Nr 171 - obręb Krosnowa, która polegać będzie na wykorzystaniu istniejącej nawierzchni jako wzmocnionego podłoża poprzez wykonanie jej recyklingu z domieszką cementu w ilości 25 kg/m2 przy grubości 15cm. Podbudowę zasadniczą tworzyć będzie 10cm warstwa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 4cm i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 3cm. Szerokość projektowanej nawierzchni to 4m, spadki dwustronne 2%. Pobocza gruntowe o zmiennej szerokości tj. 0,5 i 1m i spadkach 6%.Z uwagi na obecne niesymetryczne usytuowanie nawierzchni w pasie drogowym projektuje się na odcinku od 0+000 do 0+320 wykonanie korytowania po stronie lewej na szer. 1,2m, wypełnieniu koryta kruszywem naturalnym (piasek średni lub gruby lub pospółka), wstępnym zagęszczeniu i wykonaniu stabilizacji cementem łącznie z recyklingiem istniejącej nawierzchni. Od km 0+320 w/w czynności wykonujemy po stronie prawej. Pobocza w km 0+000 do 0+320 po stronie lewej o szerokości 1m, po prawej 0,5m; od km 0+320 pobocze prawe 1m , lewe 0,5m. Materiał z korytowania należy wykorzystać do uzupełnienia poboczy. Niweletę drogi należy dowiązać do istniejących dróg o nawierzchniach bitumicznych na początku i na końcu odcinka. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) uproszczony projekt wykonawczy - Załącznik Nr 8 do SIWZ; 2) przedmiarze robót - Załącznik Nr 9 do SIWZ; 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 10 do SIWZ. Uwaga: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Ponadto Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków w ich treści zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 3. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów wyłącznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia. Uwaga:. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych w dokumentacji projektowej. 2. Przedmiary robót załączone do dokumentacji projektowej należy traktować pomocniczo, nie wyczerpują zakresu robót objętych zamówieniem. Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 13 czerwca 2014 roku, przed godz. 900 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej Oddział Słupia Nr konta: 94 9288 1079 1720 0446 3000 0030 Na poleceniu przelewu należy wpisać: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 3 pkt 2-5 należy przed upływem terminu składania ofert, złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy w Słupi, lub złożyć razem z ofertą nie złączając z ofertą na stałe oryginalnego dokumentu potwierdzającego ustanowienie wadium. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 8. Wadium musi obejmować termin związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna: udokumentowanie wykonania, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 zadania, którego przedmiotem były roboty budowlane, polegające na budowie/przebudowie/remoncie drogi o długości min 500 mb. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana za pomocą formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana za pomocą formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3. dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, 4. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 5. dokument potwierdzający wniesienie wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót w terminie określonym w § 4; b) Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty; a także w przypadku natrafiania podczas realizacji na niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane (np. urządzenia, niewybuchy). Fakty powyższe muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokóle konieczności. c) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszego zamówienia; d) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Zmienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokóle konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; e) w przypadku wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) wystąpi konieczność zmiany osoby/osób wskazanych w złożonej przez Wykonawcę ofercie, może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą kandydata/kandydatów na dane stanowisko (kandydat musi spełniać wymagania określone w § 5 ust. 3 pkt 1 SIWZ; 3) w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego; 4) zmiana ceny ofertowej - jedynie w przypadku gdy Zamawiający zrezygnuje z wykonania pełnego zakresu robót, określonego w dokumentacji projektowej oraz STWiOR. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone w oparciu o kosztorys ofertowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupia.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Słupi, Słupia 136, 96-128 Słupia, pokój Nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Słupi, Słupia 136, 96-128 Słupia, pokój Nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączania z produkcji gruntów rolnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.