eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieBieżące utrzymanie jezdni, oznakowania poziomego i pionowego w Siemianowicach Śląskich w latach 2008-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Siemianowice Śląskie: Bieżące utrzymanie jezdni, oznakowania poziomego i pionowego w Siemianowicach Śląskich w latach 2008-2010
Numer ogłoszenia: 182104 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie jezdni, oznakowania poziomego i pionowego w Siemianowicach Śląskich w latach 2008-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniem dróg i ulic w Siemianowicach Śląskich w zakresie: - jezdni, - oznakowania poziomego, - oznakowania pionowego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby oznakowanie poziome dróg i ulic na terenie Siemianowic Śląskich było wykonane w terminie i w kolejności wcześniej uzgodnionej z Referatem Dróg i Organizacji Ruchu, oraz w rozbiciu na: - malowanie wiosenne wykonane do 30 czerwca każdego roku, - malowanie jesienne wykonane do 31 października każdego roku. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnienie dyżurów od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i dni wolne od pracy (24 godz.), gwarantujących dyspozycyjność w zakresie awaryjnego oznakowania jezdni wraz z ewentualnymi niezbędnymi objazdami w ciągu 20 minut od zgłoszenia. Dyżury będą pełnione pod podanym przez wykonawcę numerem telefonu, stanowiącym łączność awaryjną w przypadku w/w sytuacji. Wykonawca musi na wykonane prace udzielić gwarancji na: -36 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie bieżącego utrzymania jezdni, -12 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie bieżącego utrzymania oznakowania poziomego na zastosowane farby akrylowe, -36 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie wykonania oznakowania poziomego materiałami chemoutwardzalnymi, -36 miesięcy od daty odbioru prac w zakresie bieżącego utrzymania oznakowania pionowego. 2.Roboty należy wykonać zgodnie z załączonymi do SIWZ 1)Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Dodatek nr 7 do SIWZ 2)Przedmiarem robót - Dodatek nr 8 do SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 50.000,00 PLN, słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: -przelew na rachunek bankowy Urzędu Miasta (dotyczy formy pieniężnej) w ING BSK O/Siemianowice Śląskie, nr konta: 78 1050 1214 1000 0010 0150 5856 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert -wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 10 (kasa czynna od poniedziałku do piątku w godzi. od 8.00 do 16.00) lub przy ul. Michałkowickiej 105 (kasa czynna jest od poniedziałku do piąteku w godz. od 8.00 do 14.30 oraz od godz. 15.00 do 16.00). Wniesienia wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokument stanowiący dowód wniesienia wadium powinien zawierać zapis: Wadium w postępowaniu nr ZP-340/30 /08..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: A)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty w zakresie: -bieżącego utrzymania jezdni na drogach publicznych, o łącznej wartości co najmniej 5 000 000 PLN brutto, -bieżącego utrzymania oznakowania poziomego na drogach publicznych, o łącznej wartości co najmniej 500 000 PLN brutto, -bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach publicznych, o łącznej wartości co najmniej 500 000 PLN brutto, b)Wykonawca musi dysponować co najmniej: - kierownikiem robót (co najmniej 1 osoba) posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawniające do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c)Wykonawca musi dysponować co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: -rozściełacz do asfaltobetonu - co najmniej 1 szt., -walec stalowy, minimum 8 t - co najmniej 2 szt., -walec ogumiony - co najmniej. 1 szt., -walec chodnikowy, co najmniej 1 t - co najmniej 2 szt., -walec chodnikowy wibracyjny co najmniej 1,5 t na jedną lub 2 osie - co najmniej 1 szt., -piła do cięcia asfaltobetonu - co najmniej 2 szt., -frezarka do nawierzchni - co najmniej 1 szt., -skrapiarka do bitumu, pojemność co najmniej 350 l - co najmniej 1 szt., -recykler, wydajność co najmniej 4 t/h - co najmniej 1 szt., -agregat prądotwórczy, moc co najmniej 6,5 kW - co najmniej 2 szt., -koparko-ładowarka (poj. łyżki 0,6 m3) - co najmniej 2 szt., -samochód samowyładowczy (co najmniej 5 t) - co najmniej 3 szt., -sprzęt specjalistyczny do wykonywania oznakowania poziomego tj. malowarki mechaniczne - co najmniej. 2 szt., -stopa wibracyjna o wydajności co najmniej 230 m2/h - co najmniej 1 szt., -sprężarka powietrzna o wydajności co najmniej 4,5 m3/min.- co najmniej 1 szt. C)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN, b)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 PLN; D)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania/w warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. 2.Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. 3.Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, tj.:wykaz obejmujący roboty w zakresie: - bieżącego utrzymania jezdni na drogach publicznych, o łącznej wartości co najmniej 5 000 000 PLN brutto, - bieżącego utrzymania oznakowania poziomego na drogach publicznych, o łącznej wartości co najmniej 500 000 PLN brutto, - bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach publicznych, o łącznej wartości co najmniej 500 000 PLN brutto, 1.5.Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj.: wykaz obejmujący co najmniej : - kierownika robót (co najmniej 1 osoba) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawniające do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 1.7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: w odniesieniu do kierownika robót: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawniające do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 1.8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, tj.: wykaz obejmujący co najmniej : -rozściełacz do asfaltobetonu - co najmniej 1 szt., -walec stalowy, minimum 8 t - co najmniej 2 szt., -walec ogumiony - co najmniej. 1 szt., -walec chodnikowy, co najmniej 1 t - co najmniej 2 szt., -walec chodnikowy wibracyjny co najmniej 1,5 t na jedną lub 2 osie - co najmniej 1 szt., -piła do cięcia asfaltobetonu - co najmniej 2 szt., -frezarka do nawierzchni - co najmniej 1 szt., -skrapiarka do bitumu, pojemność co najmniej 350 l - co najmniej 1 szt., -recykler, wydajność co najmniej 4 t/h - co najmniej 1 szt., -agregat prądotwórczy, moc co najmniej 6,5 kW - co najmniej 2 szt., -koparko-ładowarka (poj. łyżki 0,6 m3) - co najmniej 2 szt., -samochód samowyładowczy (co najmniej 5 t) - co najmniej 3 szt., -sprzęt specjalistyczny do wykonywania oznakowania poziomego tj. malowarki mechaniczne - co najmniej. 2 szt., -stopa wibracyjna o wydajności co najmniej 230 m2/h - co najmniej 1 szt., -sprężarka powietrzna o wydajności co najmniej 4,5 m3/min.- co najmniej 1 szt.; 1.9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN; 1.10.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 200 000 PLN; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 1.2.,1.3., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.2.Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 60 PLN można otrzymać także w UM przy ulicy Michałkowickiej 105 pok. nr 9,w godz. 8.00-16.00 po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie UM lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Podawcza Biura Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul.Michałkowickiej 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.