eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoPrzebudowa budynku magazynowego nr 11 na salę dydaktyczną z zapleczem na terenie Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Szczytno: Przebudowa budynku magazynowego nr 11 na salę dydaktyczną z zapleczem na terenie Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 182105 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Policji , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6215281, faks 089 6215354.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspol.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku magazynowego nr 11 na salę dydaktyczną z zapleczem na terenie Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku magazynowego nr 11 na salę dydaktyczną z zapleczem na terenie Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 27.000 zł, słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Szczytnie, numer: 64 8838 0005 2001 0101 7400 0001 z dopiskiem wadium - postępowanie nr 7/WIGN/09 Przebudowa budynku magazynowego nr 11 na salę dydaktyczną z zapleczem na terenie Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej do dnia 07.11.2009 r. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. Najpóźniej do dnia 07 listopada 2009 r. wykonawca wnoszący wadium w formie innej niż pieniężna zobowiązany jest pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 12. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy; 2) prowadzenie działalności gospodarczej - tożsamej z niniejszym zamówieniem - objętej wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3) posiadanie niezbędnego doświadczenia w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej, w tym: - co najmniej 1 zamówienia (roboty budowlane) dotyczącego obiektu o kubaturze minimum 2500 m3; - co najmniej 2 zamówienia (roboty budowlane) dotyczące obiektów, wpisanych do rejestru zabytków; - co najmniej 1 zamówienia (roboty budowlane) o wartości minimum 1 000 000 zł netto, wykonanego w okresie maksymalnie 10 tygodni, dotyczącego obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub zlokalizowanym na terenie objętym nadzorem konserwatora zabytków. Powyższy warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna); 4) udokumentowanie wykonania z należytą starannością robót budowlanych, o których mowa w punkcie 3, w tym co najmniej jedno potwierdzenie (referencja) wykonania robót z należytą starannością przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 5) dysponowanie odpowiednim pod względem kwalifikacji potencjałem kadrowym zdolnym do realizacji zamówienia, w tym co najmniej jednego kierownika budowy, oraz kierowników robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - prowadzenia robót objętych zamówieniem w zakresie: a) branży budowlanej: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; z doświadczeniem w wykonawstwie robót jako kierownik budowy minimum 5-letnim; wykształcenie wyższe - inżynier budownictwa; kierownik budowy musi się wykazać co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych; Zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579): robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych; b) branży sanitarnej: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; wykształcenie wyższe - inżynier; c) branży elektrycznej: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; wykształcenie wyższe - inżynier; d) branży telekomunikacyjnej: uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą; wykształcenie wyższe - inżynier; 6) dysponowanie odpowiednim pod względem kwalifikacji potencjałem kadrowym zdolnym do realizacji zamówienia w zakresie instalacji zabezpieczenia, inteligentnych, sieci i okablowania strukturalnego: - minimum 1 osoba posiadająca licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia (do organizowania i kierowania zespołami pracowników zabezpieczenia technicznego) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 221 z późn. zm.); - minimum 1 osoba , posiadająca uprawnienia i certyfikaty do realizacji specjalistycznych instalacji AV, tj. - instalacji, uruchamiania i programowania systemów sterowania urządzeniami audiowizualnymi, np. typu AMX, Crestron lub równoważne, - instalacji, uruchamiania i programowania systemu EIB; 7) aktualne zatrudnianie, co najmniej 50 pracowników; 8) dysponowanie środkami finansowymi (własnymi lub zagwarantowanymi przez bankowe instytucje finansowe - zdolność kredytowa) w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł (jeden milion złotych); w przypadku konieczności przeliczenia wartości z innej waluty zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu publicznym; 9) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmującej wykonanie robót budowlanych, analogicznych od robót określonych w przedmiocie zamówienia - na sumę ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł (jeden milion złotych); 10) zaoferowanie minimum 3-letniego okresu gwarancji na oferowane wykonanie robót budowlanych - okres gwarancji podlega ocenie. Okres gwarancji na zamontowane urządzenia zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów urządzeń, liczony od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego odbioru robót; okres gwarancji na okablowanie strukturalne - minimum 15 lat - nie podlega ocenie. 11) dokonanie wpłaty wadium w wysokości określonej w SIWZ; 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców, odbędzie się według formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty przez wykonawcę. 3. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - z podaniem ich wartości (ceny brutto) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających (referencje), że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z §5 ust. 1 pkt 4 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ); a) w wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w §5 ust. 1 pkt 3 SIWZ; b) w przedmiocie zamówienia należy podać informację o kubaturze, rodzaju obiektu, wpisaniu obiektu do rejestru zabytków lub lokalizacji na terenie objętym nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; c) w informacji dotyczącej daty wykonania należy podać czas realizacji w tygodniach. 7) wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ - które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy oraz kierowników robót z uprawnieniami do prowadzenia robót objętych zamówieniem w każdej z następujących branż: a) budowlanej: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b) sanitarnej: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; c) branży elektrycznej: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; d) branży telekomunikacyjnej: - uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą; wraz z dokumentami, potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wskazane powyżej (w lit. a, b, c, d) uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności ww. osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, muszą być ujęte również osoby, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 6 niniejszej SIWZ; w ofercie muszą być załączone kopie uprawnień tych osób. Jeżeli w wykazie sporządzonym wg załącznika nr 7 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wykonawca ten zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób ujętych w ww. wykazie zdolnych do wykonania zamówienia. W doświadczeniu kierownika budowy branży ogólnobudowlanej należy podać liczbę lat stażu łącznego pracy jako kierownik budowy oraz liczbę lat praktyki zawodowej odbytej na budowie przy zabytkach nieruchomych; dodatkowo należy podać lokalizacje (i nazwy) tych obiektów - zabytków nieruchomych i okresy wykonywania robót budowlanych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument - tj. wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ - Wykonawcy składają wspólnie. 8) oświadczenie Wykonawcy o przeciętnej liczbie aktualnie zatrudnionych pracowników u Wykonawcy oraz miesięczne deklaracje rozliczeniowe ZUS za sierpień lub wrzesień 2009 roku (DRA); 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie niższej niż 1 000 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł; ubezpieczenie musi obejmować swoim zakresem - roboty budowlane - analogiczne do robót określonych w przedmiocie zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; powyższe wymaganie będzie spełnione łącznie przez Wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli suma kwot ubezpieczeń każdego z nich będzie równa lub większa niż 1000 000 zł; 11) dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium (oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna); po zakończeniu postępowania wadium złożone w innej formie niż pieniężna nie będzie zwracane Wykonawcom; 12) w przypadku, gdy Wykonawca określa w ofercie zatrudnienie podwykonawców Zamawiający żąda, żeby Wykonawca złożył, jako integralną część oferty, wykaz prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców: zakres powierzonych im robót, stanowiących część zamówienia oraz wartości brutto tych robót (wg załącznika nr 10 do SIWZ). 2. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 (dotyczy tylko dokumentów potwierdzających - referencji), 7 (dotyczy tylko dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych przez osoby do nadzoru robót i zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnień określonych § 5 ust. 1 pkt 6 SIWZ ), 8 (dotyczy tylko dokumentów - deklaracji DRA Wykonawcy), 9 i 10 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - na każdej stronie dokumentu - przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). 3. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, tj. Wykonawców działających w formie spółki cywilnej lub w formie konsorcjum: 1) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 8, 9 i 10 muszą być załączone w ofercie przez każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą; 2) warunki, określone w § 5 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 11 muszą być spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 2, 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3 oraz w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 6 odnośnie terminów stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - Okres gwarancji - 5.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wspol.edu.pl/zamowienia/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Policji 12-100 Szczytno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111 blok nr 18 pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Wyższa Szkoła Policji 12-100 Szczytno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111 blok nr 18 pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.