eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworRemont drogi leśnej Lipa - Muchów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Jawor: Remont drogi leśnej Lipa - Muchów
Numer ogłoszenia: 182125 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor, ul. Myśliborska 3, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8711600, 8711675, fax 076 871602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej Lipa - Muchów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres remontu obejmuje : likwidację ubytków w jezdni asfaltowej i dwukrotne powierzchniowe skropienie nawierzchni na całej długości odcinka, wykonanie 1 przepustu o średnicy 40cm i 2 przepustów o średnicy 50 cm oraz udrożnienie rowów wraz z wycieciem krzaków i porostów w leśnictwie Muchów, gmina Męcinka/Bolków, powiat Jawor.na odcinku drogi o dł. 3420,00 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj: w ciągu ostatnich 3lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonywali roboty drogowe o zbliżonym charakterze i stopniu złożoności na co najmniej 2 obiektach o podobnej wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością wykonywania robót drogowych stanowiących przedmiot zamówienia, w tym przynajmniej jednej o podobnej wartości, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia i dysponują osobami legitymującymi się uprawnieniami drogowymi w specjalności wynikającej z zakresu przedmiotu zamówienia wymaganymi przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz oświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) szczegółowe kosztorysy ofertowe. wg dołączonych przedmiarów robót), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji d) działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; f) informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca: (a) osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), (b) urzędujących członków władz osób prawnych. g) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; ( dotyczy podmiotów zbiorowych) h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; j) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - - na formularzu ofertowym wg zał. nr 6 do SIWZ, k) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej 2) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1 stycznia 1995roku) l) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 5 ł) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o globalnych przychodach- za okres nie dłuższy niż trzy lata obrotowe (2005-2007) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; m) wykaz robót drogowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia na co najmniej 2 obiektach z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączonym dokumentom potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością wykonywania robót drogowych stanowiących przedmiot zamówienia, w tym przynajmniej jednej o podobnej wartości, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. n) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o) poświadczenie z przeprowadzonej wizji w terenie i na obiekcie, którego dotyczy niniejsza oferta potwierdzone przez pracownika nadleśnictwa ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jawor 59-400 Jawor ul. Myśliborska 3 pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Jawor 59-400 Jawor ul. Myśliborska 3 pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.