Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Wrocław: naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, faksów oraz kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 182138 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213, ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, fax 0-71 7652 228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, faksów oraz kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Oryginalny kod CPV: 33.51.12.00 - Stopery Kod CPV wg słownika 2008: 18.52.30.00 - Stopery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu o udzielenie mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art.24, spełniają warunki określone w art 22 ust.1
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) · oświadczenie określone w art.44 w związku z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); · aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; · Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - JEDNOSTKA WOJSKOWA 4213, 50-984 WROCłAW UL. OBORNICKA 100-102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJąCEGO-KANCELARJA JAWNA BUD NR 2 I PJETRO.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NAPRAWA MONITORóW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAPRAWA MONITORóW CRT LCD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 33.51.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NAPRAWA I KONSERWACJA DRUKAREK I FAKSóW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAPRAWA I KONSERWACJA DRUKAREK I TELEFAKSóW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 33.51.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NAPRAWA ZASILACZY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAPRAWA ZASILACZY RóżNYCH MAREK.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 33.51.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: NAPRAWA KOMPUTERA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAPRAWA KOMPUTERA STACJONARNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 33.51.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: NAPRAWA KOMPUTERA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAPRAWA KOMPUTERA PRZENOśNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 33.51.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KONSERWACJA I NAPRAWA URZąDZEń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAPRAWA I KONSERWACJA DRUKAREK.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 33.51.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KONSERWACJA I NAPRAWA URZąDZEń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAPRAWA I KONSERWACJA KOPIAREK.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 33.51.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: NAPRAWA I KONSERWACJA URZADZEń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAPRAWA I KONSERWACJA KOPIAREK.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 33.51.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa środków higieny (2 zadania)
- Prace projektowe dla zadania pn: Budowa Dolnośląskiej Cyklostrady - Trasa EuroVelo 9 na terenie Gminy Miasto Świdnica.
- "Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Poprawa stanu technicznego drogi wojewódzkiej bez numeru w m. Jawor w km od 0+372,49 do 0+650,00 (dawna DW 374-ul. Kuziennicza)
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 393 na odcinku pomiędzy m. Kościelniki Górne i m. Leśna w km 9+100-10+530.
- SZP/242-040/2025 Dostawa drukarki 3D dla Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.