Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Warszawa: COIS-14/2008
Numer ogłoszenia: 182186 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej, al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6083608, fax 022 8255397, 8251522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/cois/zamowienia.htm
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednos.budżet.nieposiadająca osob.prawnej podporządk.centralnej jedn.admin.rządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: COIS-14/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sali komputerowej nr 1, mieszczącej się w budynku Głównego Urzędu Statystycznego (blok C - parter) przy Al. Niepodległości 208 w Warszawie - etap I Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwoty określonej dla robót budowlanych, w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zwaną dalej ustawą
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 6.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2)Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt 6.8. wynikało, że Wykonawca wykonał, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości każdego, co najmniej 250 tys. zł. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia różnych podmiotów, Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w tym punkcie, jeżeli zostanie wykazane wykonanie wymaganych usług w wymaganym czasie przez podmioty podlegające połączeniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. 3) Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt 6.9. wynikało, że Wykonawca dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, zgodnie z zakresem wykonywanych przez nich czynności, w tym, co najmniej dwoma osobami personelu technicznego o następujących kwalifikacjach: 4) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane określone Prawem Budowlanym i będący aktualnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane określone Prawem Budowlanym i będący aktualnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 6) Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt. 6.10. wynikało, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę odpowiadającą, co najmniej cenie złożonej oferty. 7) Zamawiający wymaga, by Wykonawcy dokonali oględzin sali komputerowej, której remont jest przedmiotem niniejszego zamówienia i zapoznali się z uwarunkowaniami występującymi w budynku GUS. 8) Wykonawcy zobowiązani są do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 6, potwierdzających spełnienie wymagań, o których mowa w pkt. od 5.1 do 5.5. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, wg. formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami od nr 1 do 4 wg wzoru zamieszczonego w rozdziale III. Załącznik nr 1 występuje w dwóch wersjach, z których wersję 2 wypełnia każdy z podmiotów występujących wspólnie oraz każdy wspólnik spółki cywilnej. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.2., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub miejsca zamieszkania, zachowując przy tym termin określony w pkt 6.2. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo takie powinno zawierać także upoważnienie dla pełnomocnika do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń i instrukcji dla i w imieniu każdego. 6) Wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych, zgodnie z warunkami określonymi w pkt 5.2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia wymienione w wykazie, zostały lub są wykonywane należycie - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do formularza oferty 7) Wykaz osób personelu technicznego, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w pkt 5.3. wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - wg. wzoru określonego w załączniku nr 5 do formularza oferty 8) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej na kwotę odpowiadającej cenie złożonej oferty. 9) Oświadczenie dotyczące dokonania oględzin sali komputerowej, której remont jest przedmiotem niniejszego zamówienia i zapoznali się z uwarunkowaniami występującymi w budynku GUS - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. za technologię realizacji przedmiotu zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/cois/zamowienia.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej Al. Niepodległości 208 00-925 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Centralnego Ośrodka Informatyki Statystycznej Warszawa, Al. Niepodległości 208 pok. 634a (VI piętro blok B)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.