Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-24
Stąporków: Modernizacja systemu przeciwpożarowego w budynku Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
Numer ogłoszenia: 182212 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków , ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741122, faks 041 3741860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu przeciwpożarowego w budynku Publicznego Przedszkola w Stąporkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : 1.1.Instalacji grawitacyjna do odprowadzania dymów i gazów pożarowych z klatek schodowych zakres robót instalacji obejmuje: okablowanie, montaż urządzeń, uruchomienie systemu. 1.1.1.Okablowanie: od centralki sterującej do przycisków alarmowych przewodami typu YnTKSYekw 5x2x0,8 mm2 układanymi w bruzdach pod tynkiem, od centralki sterującej do czujek dymu przewodami typu YnTKSYekw 1x2x1,0 mm2 , od centralki sterującej do napędów łańcuchowych okien i drzwi przewodami typu HDGs 3x1,5 mm2 . Przewody mocować na uchwytach o klasie odporności ogniowej co najmniej 90 min . Centralki systemu zasilane będą z rozdzielnic budynku przewodami typu YDY 3x1,5 mm2, 750 V, układanymi pod tynkiem na uchwytach. Obwody zasilania centralek sterujących zabezpieczyć wyłącznikami nadmiarowo-prądowymi o charakterystyce typu B i prądzie znamionowym 10A. Ochronę przed dotykiem pośrednim zapewnić przez zastosowanie wyłącznika różnicowo-prądowego o prądzie znamionowym ciągłym 25A i znamionowym prądzie różnicowym 30mA. Do zasilania rezerwowego (w przypadku braku zasilania podstawowego z sieci) należy zastosować w każdej centralce dwa akumulatory 1,3Ah/12V połączone szeregowo ze względu na pracę systemu przy napięciu 24V. 1.1.2.Montaż urządzeń: centralek sterujących typu RZN 4402-K., do wykrywania obecności dymów i gazów pożarowych czujki optyczne dymu typu OSD23 montowane w gnieździe typu GNW12. Czujki zamontować na każdej kondygnacji budynku (piwnice, parter, piętro) Do ręcznej inicjacji alarmu zainstalowane zostaną na parterze i piętrze obu klatek schodowych ręczne przyciski oddymiania typu RT42-PL. Otwieranie okien do oddymiania klatek schodowych wykonać za pomocą napędu łańcuchowego typu KA 32-500 z zastosowaniem konsoli do montażu. Otwieranie drzwi z przedsionków na klatki schodowe zrealizować za pomocą napędów łańcuchowych typu DDS 50/500. Zgodnie z zakresem rzeczowym załącznika nr 3 .1 do SIWZ. 1.2.Dostosowanie długości dojść ewakuacyjnych w budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Stąporkowie zakres robót obejmuje : wydzielenie klatek schodowych drzwiami o odporności EI-30; wymianę drzwi do sal zajęć przedszkolnych; pozostałe roboty towarzyszące, w tym obróbka obsadzenia. Zestawienie stolarki: drzwi p.poż EI -30 aluminiowe przeszklone D 1 wymiary w świetle ościeżnicy 140cm x200 cm szt.2, drzwi p.poż EI -30 aluminiowe przeszklone D 2 wymiary w świetle ościeżnicy 120cm x200 cm szt.2, drzwi aluminiowe przeszklone istniejące z przełożenia z klatki schodowej D 3 wymiary w świetle ościeżnicy 140cm x200 cm szt.1, drzwi p.poż EI -30 stalowe pełne D4 wymiary w świetle ościeżnicy 90cm x200 cm szt 5, drzwi aluminiowe przeszklone D5 wymiary w świetle ościeżnicy 120cm x200 cm szt.6 Zgodnie z zakresem rzeczowym załącznika nr 3 .2. do SIWZ 1.3. Instalacja oświetlenia awaryjnego w budynku Przedszkola Publicznego Nr 1, zakres robót obejmuje: montaż oświetlenia awaryjnego ciągów komunikacyjnych parteru, piętra oraz piwnic - oprawy jednofunkcyjne typ. Jupiter 2 GS.325 1*8, 230AC czas świecenia po zaniku napięcia 3h. Instalację należy wykonać przewodem kabelkowym YDY 3*1,5 mm2 układanym na tynku w listwach instalacyjnych LN 17*15. Instalacja ochrony od porażeń: Jako system dodatkowej ochrony od porażeń prądem elektrycznym w projektowanych instalacjach odbiorczych (wewnętrznych) należy zastosować SAMOCZYNNE WYŁĄCZENIE w układzie TN-C-S. Zgodnie z zakresem rzeczowym załącznika nr 3 .3. do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z rozdziałem SIWZ rozdział 10 str. 6, i rozdział 11 str. 7, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z rozdziałem SIWZ rozdział 10 str. 6, i rozdział 11 str. 7, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z rozdziałem SIWZ rozdział 10 str. 6, i rozdział 11 str. 7, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z rozdziałem SIWZ rozdział 10 str. 6, i rozdział 11 str. 7, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z rozdziałem SIWZ rozdział 10 str. 6, i rozdział 11 str. 7, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1.1W zakresie zmiany terminu wykonania: a.konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego; b.wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji; c.z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego; d.wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych. 1.2W zakresie płatności i innym: a.aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b.zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia; c.zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; d.rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staporkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stąporków
ul. Piłsudskiego 132a
26 -220 Stąporków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Gmina Stąporków, ul. Piłsudskiego 132a, 26 -220 Stąporków sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STĄPORKÓW
więcej: przetargi STĄPORKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Modernizacja terenu sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 77 przy ul. Samogłoska 9
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.