eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawę zamków hakowych i wkładek zamka do kaset A2 i B2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Lublin: Dostawę zamków hakowych i wkładek zamka do kaset A2 i B2
Numer ogłoszenia: 182215 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132547 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę zamków hakowych i wkładek zamka do kaset A2 i B2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamków hakowych zatrzaskowych i wkładek zamka do kaset A2 i B2. Dostawy przedmiotu zamówienia będą następować sukcesywnie na adres: Poczta Polska S.A. Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Sierpińskiego 26, 20-448 Lublin, na podstawie złożonych zamówień określających ilość asortymentu, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. Pierwsza dostawa nastąpi w terminie 14 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia potrzeb przez Zamawiającego, następne dostawy będą realizowane w terminie 5 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia potrzeb przez Zamawiającego. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie 80% wartości brutto przedmiotu zamówienia i jednocześnie zastrzega, że zakup pozostałych 20% wartości brutto przedmiotu zamówienia, nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego z tytułu niezrealizowania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.00.00 - Zamki, klucze i zawiasy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADAMET A. Sanecki i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Pańska 65, 00-830 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7354,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5950,10

  • Oferta z najniższą ceną: 5950,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5950,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.