Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-04
Sosnowiec: Dostawa i instalacja specjalistycznego sprzętu analogowego do prowadzenia diagnozy i terapii metodą A. Tomatisa wraz z licencją i konsultacjami dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 ul. Bohaterów Monte Cassino 46 w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 182220 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 19 19, faks 0-32 263 19 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja specjalistycznego sprzętu analogowego do prowadzenia diagnozy i terapii metodą A. Tomatisa wraz z licencją i konsultacjami dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 ul. Bohaterów Monte Cassino 46 w Sosnowcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja zestawu do prowadzenia terapii Metodą Tomatisa przetwarzającego dźwięki w sposób analogowy w konfiguracji umożliwiającej prowadzenie pierwszego i drugiego etapu w/w terapii jednocześnie. Wymagane jest aby zestaw składał się z następujących elementów: 1. Elektroniczne ucho - aparat do stymulacji audio - psycho - fonologicznej przetwarzający dźwięk w sposób analogowy wyposażony w mikroprocesor - 2 szt. 2. Odtwarzacz płyt CD w systemie 24 bit z możliwością nagrywania - 2 szt. 3. Komplet płyt CD 24 bit z muzyką terapeutyczną ( Chorały Gregoriańskie i muzyka Mozarta, walce) 4. Słuchawki z wbudowanym wibratorem kostnym o minimalnym paśmie przenoszenia 16 - 20000 Hz - 10 szt. ( w dwóch rozmiarach, po 5 szt. każdego rozmiaru) 5. Rozdzielacz sygnału do słuchawek umożliwiający regulację głośności kanałów powietrznego i kostnego oraz ustawianie balansu z 4 wyjściami na słuchawki - 2 szt. 6. Aparat do ćwiczeń korekcyjnych wymowy z wyjściem umożliwiającym nagrywanie głosu na płytach CD za pomocą odtwarzacza CD - 1 szt. 7. Mikrofon z kablem kompatybilny z elektronicznym uchem - 1 szt. 8. Tester słuchawek umożliwiający sprawdzanie poprawności działania kanałów powietrznych (L i P) oraz kanału kostnego w słuchawkach - 1 szt. 9. Obudowa typu rack - 1 szt. 10. Komplet przewodów łączących poszczególne urządzenia 11. Audiometr z wbudowanym mikrofonem umożliwiający przeprowadzanie testów uwagi słuchowej oraz badanie lateralizacji skalibrowany do metody A. Tomatisa - 1 szt. 12. Dostawa, montaż i konsultacje w zakresie eksploatacji na okres 1 roku. Terapia rozpoczyna się od wykonania testu uwagi słuchowej i lateralizacji na odpowiednio skalibrowanym do tej metody audiometrze. Trening polega na słuchaniu odpowiednio dobranego materiału dźwiękowego przez specjalistyczne urządzenie nazywane elektronicznym uchem, które ściśle współpracuje z odtwarzaczem CD. Cały sprzęt jest umieszczony w obudowie typu rack. Elektroniczne ucho jest idealnym modelem ludzkiego ucha - ćwiczy ono ucho w taki sposób, aby mogło pracować bez zakłóceń. Ćwiczenia te stymulują centralny system nerwowy, a w szczególności korę mózgową, która stanowi centrum procesów myślenia. Stymulacja odbywa się poprzez dźwięki o określonej, wysokiej częstotliwości; dźwięki te są odpowiednio filtrowane. W projekcie zaplanowane są dwa etapy terapii. Podczas treningu jest indywidualnie dobrany materiał dźwiękowy, który dociera do pacjenta drogą powietrzną i kostną poprzez słuchawki przystosowane do odbioru kostnego i powietrznego. Podczas trwania sesji można rozmawiać, grać w gry planszowe i logiczne, bawić się lub spać. Cały trening składa się z kilku faz od bardzo intensywnego pobudzania dźwiękowego inicjującego terapię do aktywnego udziału pacjenta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przypisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz); 2. wykaz dostaw minimum 3 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. 06.2008 - 06.2011, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. ( załącznik nr 4 do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
gwarancja na sprzęt
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz) 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do siwz) 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) 4. wykaz dostaw (załącznik nr 4 do siwz)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2. Nieistotne zmiany postanowień nn. umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą być wprowadzone w formie aneksu do umowy za zgodą obu stron. 3.Strony ustalają, że zmiany nieistotne stanowią: a) zmiana terminu zakończenia usługi o okres nie dłuższy niż 10 dni. b) zmiana podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5
ul. Bohaterów Monte Cassino 46
41 - 219 Sosnowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 - sekretariat szkoły - parter s. 15 ul. Bohaterów Monte Cassino 46 41 - 219 Sosnowiec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozliczenie finansowe dokonane będzie na podstawie podpisanej umowy po przekazaniu środków przez Europejski Fundusz Społeczny..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Remont łazienek
- Remont dachu w Domu Pomocy Społecznej "Zakątek" w Sosnowcu
- "Wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia wielofunkcyjnej przestrzeni aktywności społecznej poprzez adaptację przyległego terenu do Zamku Sieleckiego w Sosnowcu"
- "Świadczenie usług prowadzenia zajęć sportowych na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec"
- Patrolowanie przestrzeni miejskiej w Centrum Sosnowca
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Sprzedaż i dostawa komputerów oraz urządzenia mobilnego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa wyposażenia stanowiska do pomiarów w warunkach laboratoryjnych z wykorzystaniem symulatorów dotyczących przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów drogowych w LD L4 do ŚKL GUM w Kielcach.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.