eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Budowa przedszkola i żłobka samorządowego w Kępnie - zagospodarowanie terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Kępno: Budowa przedszkola i żłobka samorządowego w Kępnie - zagospodarowanie terenu
Numer ogłoszenia: 182234 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136772 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przedszkola i żłobka samorządowego w Kępnie - zagospodarowanie terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu, budowa parkingu wraz z chodnikiem oraz placem manewrowym przy Przedszkolu i Żłobku Samorządowym w Kępnie w zakresie obejmującym: 1. wykonanie parkingu z nawierzchni asfaltowej dla samochodów osobowych usytuowanego przed wejściem głównym do budynku kompleksu żłobkowoprzedszkolnego, powierzchnia warstwy ścieralnej ok. 200m2, grubość nawierzchni asfaltowej 5cm, krawężnik drogowy 15 x 30cm - 80mb,z 2. wykonanie jezdni manewrowej (plac manewrowy) z kostki brukowej gr. 8cm, jako elementu komunikacji związanego z dojazdem do pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego oraz wiaty śmietnikowej na terenie kompleksu żłobkowo - przedszkolnego, powierzchnia warstwy ścieralnej ok. 223m2; kostka brukowa o powierzchni płukanej w kolorze grafitowym (do ustalenia z inwestorem), wykonać dodatkowe zagęszczenie podłoża pod chodnik, 3. wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm, jako dojścia komunikacyjnego do budynku - powierzchnia ok. 323m2, kostka brukowa o powierzchni płukanej w kolorze popielatym (do ustalenia z inwestorem), wykonać dodatkowe zagęszczenie podłoża pod chodnik, 4. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu parkingu, 5. wykonanie przełożenia istniejącej kostki brukowej z zachowaniem istniejących krawężników - powierzchnia ok. 40m2, w zakresie prac należy uwzględnić regulowanie prostowanie krawężników, wymianę uszkodzonych na nowe, (pozycja kosztorysowa nr 13, 14 - 78,50m2), 6. rozebranie istniejących warstw nawierzchni, 7. regulacje studni urządzeń podziemnych na terenie kompleksu żłobkowo-przedszkolnego, wymiana uszkodzonych pokryw studni (do 6 sztuk), przesunięcie studni deszczowej, 8. zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, 9. wykonanie robót towarzyszących: rozbiórkowe, nasadzenia drzew, wysianie trawy, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego, regulacja urządzeń podziemnych, zakup wraz z montażem 7 ławek i 4 koszy na śmieci oraz stojaka na rowery (minimum dla ośmiu rowerów), 10. wykonanie ogrodzenia działki z siatki na terenie kompleksu żłobkowo - przedszkolnego, długość ogrodzenia ok. 80mb, wysokość siatki 1,5m, siatka ogrodzeniowa ocynkowana z drutu o średnicy minimum 2,8mm, oczka siatki max. 50x50; istniejące słupki ogrodzenia należy wykorzystać, przystosować pod montaż nowej siatki oraz przygotować powierzchnie pod dwukrotną powłokę malarską; istniejącą siatkę zutylizować; 11. wykonanie ogrodzenia panelowego działki na terenie kompleksu żłobkowo - przedszkolnego, nowe ogrodzenie panelowe o wysokości ok. 1 m, długość ogrodzenia ok. 100mb, na słupkach stalowych z kształtownika prostokątnego 60x40x2mm, szerokość panelu ok. 2,50m. Malowanie proszkowe słupów i ram panelowych koloru grafitowego RAL 7024. Panele zgrzewane standardowo pojedyncze druty o średnicy fi5,0 o rozstawie drutów w panelu ok. 50mm (druty pionowe) x 200mm (druty poziome). Między słupkami podmurówka o szerokości min. 80mm. Oprócz ogrodzenia należy także wykonać dwie bramy ogrodzeniowe o szerokości min. 4,00m otwierane dwuskrzydłowo oraz jedną furtkę o szerokości min. 1,20m (wykonane w technologii ogrodzenia), 12. wykonanie ogrodzenia drewnianego na słupkach stalowych z podmurówką na terenie kompleksu żłobkowo - przedszkolnego, nowe ogrodzenie drewniane na słupkach stalowych 80x80 mm o wysokości ok. 1 m i długości ogrodzenia ok. 19mb, słupki ogrodzeniowe malowane proszkowo w kolorze RAL 7024 betonowane w gruncie, wypełnienie płotu z podobnych desek (uzgodnienie z inwestorem) jakie są zamontowane na elewacji budynku, oprócz ogrodzenia należy także wykonać dwie furtki ogrodzeniowe o szerokości min. 1,20m (wykonane w technologii ogrodzenia), 13. rozebranie istniejącego ogrodzenia z paneli stalowych wypełnionych siatką na podmurówce, panele stalowe i słupki zeskładować w miejscu na terenie działki lub z dowozem do 3km wskazanym przez inwestora, (rozbiórka dotyczy kompletnego ogrodzenia, panele, podmurówka, słupki), 14. wykonanie zagospodarowania działki na terenie kompleksu żłobkowo - przedszkolnego, uporządkowanie i wyrównanie terenu, zakup i rozplantowanie ziemi w ilości około 150m3, 15. wykonanie trawników w ilości około 2720m2, nawożenie gleby w razie konieczności wapnowanie lub opryskiwanie chemiczne, walcowanie gleby. Prace pielęgnacyjne trawników do pierwszego koszenia. Po stronie wykonawcy jest podlewanie trawników i drzew w dłuższych okresach bezdeszczowych przez cały okres obowiązywania umowy - koszt wody po stronie zamawiającego. Do nawożenia należy stosować nawozy dostosowane do warunków glebowych, pory roku i warunków pogodowych. 16. nasadzenia drzew i ich pielęgnacja (klon kulisty Globosum) w ilości 35sztuk o wysokości minimum 2m i grubości średnicy min. 10cm 17. Wykonanie placu zabaw dla kompleksu żłobkowo - przedszkolnego wg projektu zagospodarowania działki oraz załącznika Nr 8 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Cztery elementy placu zabaw będą montowane przez inwestora (huśtawka z kubełkami, huśtawka wagowa, piaskownica, zestaw drążków gimnastycznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. 2. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót, jednakże zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej / załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym / - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza (2 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik 4)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KEMBUD Sp. z o.o., ul. Młyńska 8, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 268140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 268140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 360390,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.