To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-20
Bielsko-Biała: Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 182254 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152072 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej, ul. Krakowska 315d, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8297590 do 592, faks 033 8297590.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. mająca na celu: - Zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zakładu. - Ochronę mienia Zakładu przed kradzieżą i dewastacją. - Zabezpieczenie terenu Zakładu przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych. - Podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia. mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Zakładu. - Kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej. - Stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa publicznego. - Niedopuszczenie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach. - W przypadku podjęcia czynności ochronnych ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. - W przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno-blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. - Otwieranie bramy wjazdowej przed rozpoczęciem pracy Zakładu (godz. 6.00) i zamykanie bramy wjazdowej tuż po zakończeniu pracy Wagi. - Kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego. - Reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zakładu. - Niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych. - Sprawdzenie po godzinach pracy Zakładu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów. - Wystawianie przepustek dla gości przebywających na terenie Zakładu. - Usługa obejmuje ochronę całego terenu Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. oraz następujących obiektów i sprzętu zlokalizowanych na w/w terenie: - Teren składowisko odpadów oraz maszyn i urządzeń na składowisku - Budynek Zarządu - Budynek sortowni wraz z częścią socjalną - Budynek kompostowni wraz z obszarem biofiltra - Budynek wagi towarowej - Budynek podczyszczalni - Magazyny surowców wtórnych - Wiaty garażowe - Budynek demontażu odpadów wielkogabarytowych - Budynek warsztatu wraz z magazynem - Maszyny i urządzenia na terenie Zakładu - Zbiorniki i przepompownie - Ogrodzenia i sieć oświetleniowa - Dystrybutory paliwa Ochrona będzie pełniona w zakresie monitoringu elektronicznego oraz fizycznego dozorowania obiektów w drodze ustanowienia dwóch posterunków ochrony: Posterunek nr 1(zlokalizowany w budynku wagi) - dozór przez 24h/dobę siedem dni w tygodniu, wykonywany przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (zakres rzeczowy opisany Załączniku nr 6 do SIWZ -Projekt Umowy). Posterunek nr 2 (zlokalizowany w dozorcówce na obszarze składowiska) - dozór przez 24h/dobę siedem dni w tygodniu, wykonywany przez dwóch pracowników ochrony fizycznej (zakres rzeczowy opisany w Załączniku nr 6 do SIWZ -Projekt Umowy). Ochrona terenu Zakładu będzie wspomagana przez system monitoringu elektronicznego zapewniony przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni transmisję sygnałów alarmowych z lokalnych systemów alarmowych do centrum operacyjnego. Wykonawca podczas godzin świadczenia ochrony zapewni nadzór dyżurnego centrum operacyjnego z możliwością niezwłocznej reakcji patrolu interwencyjnego, składającego się z dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w stanie zagrożenia sygnalizowanego przez pracownika ochrony, pracownika Zamawiającego lub systemy alarmowe, w czasie do 20 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za bieżące prowadzenie Książki dozoru oraz jej przekazywanie na każde żądanie Zamawiającego. W książce odnotowane będą: a) Imię i nazwisko oraz numer legitymacji pełniącego służbę, b) każdorazowe zdanie i przyjęcie służby, c) godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy, d) wszelkie uwagi oraz zdarzenia zaistniałe w trakcie służby, e) czytelny podpis pracownika pełniącego służbę. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania elektronicznego systemu kontroli obchodów (ESK) na terenie Zakładu. Ścieżka obchodu - zgodnie z mapką (stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). Na terenie Zakładu wyznacza się dwie ścieżki obchodu: - Ścieżka 1 obejmuje punkty 7,8 i 8a (obiekt Sortownia). W dniach od poniedziałku do piątku obchody wykonywane będą po zakończeniu pracy Sortowni co 1 godzinę. W soboty, niedziele i święta obchód będzie wykonywany w sposób ciągły, całą dobę co 1 godzinę. Obchód powinien rozpocząć się o pełnej godzinie. Za realizację obchodu zgodnie z wytycznymi odpowiedzialny będzie kwalifikowany pracownik ochrony z posterunku nr 1. - Ścieżka 2 obejmuje punkty od 1 do 17. Trasa obchodu wynosi ok. 5 km. Obchody wykonywane będą w sposób ciągły, całą dobę, co dwie godziny. Obchód powinien rozpocząć się o pełnej godzinie. Za realizację obchodu zgodnie z wytycznymi odpowiedzialni będą pracownicy ochrony z posterunku nr 2. Raporty z obchodów wystawiane będą co 10 dni (przesyłane drogą elektroniczną do Zamawiającego). Wykonawca ma obowiązek aktualizacji wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, oraz przedłożenia ich aktualnych uprawnień. Każdy pracownik WYKONAWCY będzie posiadał przypięty w klapie identyfikator. Identyfikator powinien być czytelny w treści: imię, nazwisko, kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej/pracownik ochrony fizycznej. Wykonawca zapewni umundurowanie i wyposażenie pracowników ochrony, w środki łączności bezprzewodowej (krótkofalówki, telefony komórkowe) i środki przymusu bezpośredniego wynikające z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), identyfikatory oraz kamizelki odblaskowe. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonywanym zakresem prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. Zamawiający zapewni Wykonawcy: - Pomieszczenie portierni zlokalizowane w budynku wagi (Posterunek nr 1) - Pomieszczenie dozorcówki zlokalizowane przy składowisku (Posterunek nr 2) - Możliwość korzystania z linii telefonicznych w celach związanych wyłącznie z wykonywaniem usługi. - Zamawiający będzie dokonywać okresowego kontrolowania realizacji usług przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację posterunków ochrony jak i analizę rejestratorów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Domena Nowa Sp. z o.o., ul. Kustronia 39, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229426,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10,86
Oferta z najniższą ceną: 10,86 / Oferta z najwyższą ceną: 11,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- 60/24 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony fizycznej budynków oraz osób i mienia, nadzoru z użyciem środków elektronicznych oraz przewozu wartości pieniężnych Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
- "Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej w roku 2025"
- Dostawa radiofarmaceutyku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej przy ul. Wyzwolenia 18
- Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie miasta Bielska-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.