Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Legnica: Zakup i dostawa autobusu ( 20 miejsc) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózkach inwalidzkich
Numer ogłoszenia: 182278 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, fax 076 7212115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa autobusu ( 20 miejsc) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózkach inwalidzkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakup wraz z dostawą 20 - to osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózku inwalidzkim. Silnik z zapłonem samoczynnym, turbodoładowany o mocy minimum 130 KM. Rozstaw osi min 4300 mm. Specyfikacja przedmiotu zamówienia: 1. Nadwozie: Drzwi - tylne drzwi dwuskrzydłowe, - centralny zamek ze zdalnym sterowaniem. Lusterka - boczne z soczewkami ograniczającymi martwe pole widzenia, - elektrycznie regulowane i podgrzewane, - lusterko wsteczne. Szyby - wszystkie szyby termoizolacyjne, - szyber dach mechaniczny, - pojazd całkowicie przeszklony szybami przyciemnianymi, - elektrycznie regulowane szyby przód. Hak holowniczy - autobus wyposażony w hak holowniczy z atestem. 2. Wyposażenie : Wykładziny - całkowicie tapicerowane ściany boczne, wszystkich drzwi oraz dach, - gumowa wykładzina na całej podłodze z osłoną krawędzi bocznych. Fotele przednie - fotele z zagłówkami, obicie tekstylne, z materiału odpornego na rozdarcie i łatwego w utrzymaniu czystości, - fotel kierowcy, regulacją wysokości, przesuwu i pochylenia oparcia. Fotele pozostałe: - wszystkie fotele z zagłówkami, uchylne za wyjątkiem foteli ostatniego rzędu, obicie tekstylne, od strony przejścia podłokietnik, - siedzenia podwójne z przesuwem bocznym, - szybko i łatwo demontowalne w przypadku przewożenia osób na wózkach inwalidzkich, - po zdemontowaniu foteli w ich miejsce na specjalnie przykręconych do podłogi szynach mocuje się wózek z osobą niepełnosprawną. Wózek mocowany do szyn pasami mocowanymi z przodu i tyłu wózka. Dla osoby niepełnosprawnej zapewnione biodrowe pasy bezpieczeństwa. Ogrzewanie i wentylacja - klimatyzacja z rozprowadzeniem indywidualnym dla każdego rzędu siedzeń, - ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej ( drugi wymiennik ciepła umieszczony z tyłu). Układ kierowniczy - ze wspomaganiem. Układ hamulcowy - przednie i tylne tarczowe - korektor siły hamowania na osi tylnej, - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego zapobiegająca poślizgowi jednego z napędzanych kół, tracącego przyczepność podczas ruszania w niekorzystnych warunkach drogowych, - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie przekazywanego w czasie jazdy przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego, - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem, - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania. Zawieszenie - ze stabilizatorem osi przedniej oraz stabilizatorem osi tylnej. Obręcze kół - ze stopów lekkich lub stalowe z kołpakami rozmiar minimum 16 ¨ - koło tylne zespolone ( podwójne). Sprzęt audio - radio CD + zestaw głośników + mikrofon. Bezpieczeństwo: - poduszka powietrzna kierowcy, - oświetlenie przedziału pasażerskiego, - wysokość przestrzeni ładunkowej nim. 1880mm. Zabezpieczenie przed kradzieżą: - immobiliser z transponderem, - centralne, podwójne ryglowanie zamków, - alarm sterowany pilotem centralnego zamka. 3. Adaptacja przedziału pasażerskiego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osoby na wózku inwalidzkim: -montowane z tyłu pojazdu najazdy umożliwiające wprowadzenie wózka ( najazdy posiadające atest, lekkie, łatwe w montażu i demontażu ), -wykładzina spełniająca wymagania antypoślizgowe, -w podłodze pojazdu szyny do bezpiecznego mocowania wózka z osobą niepełnosprawną, -pasy przystosowane do mocowania wózków inwalidzkich, -wózek mocowany dwoma pasami, pasy posiadają zaczepy do szyn zamocowanych w podłodze, -komplet biodrowych pasów bezpieczeństwa dla pasażera na wózku. 4.Dodatkowe wymagania: - gwarancja minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów - pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2007.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 niniejszej instrukcji. W załączniku podać wartość przedmiotu dostawy, datę wykonania i odbiorców dostaw wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Obsługa techniczna w obszarach rejonów OGM-1 i OGM-2 polegająca na wykonywaniu niezbędnych robót budowlanych i usług
- DOSTAWY WISKOELASTYKÓW
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- "Modernizacja centralnego ogrzewania w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 7"
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu 24 osób
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcją wykupu dwóch używanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.