eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajPrzebudowa drogi leśnej od km 0+000,00 do km 2+006,00 w oddziale 130,131,133,134,135 i 136 w Leśnictwie Rogóźnianka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Biłgoraj: Przebudowa drogi leśnej od km 0+000,00 do km 2+006,00 w oddziale 130,131,133,134,135 i 136 w Leśnictwie Rogóźnianka
Numer ogłoszenia: 182285 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6860028, 6868099, fax 084 6864259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/bilgoraj

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej od km 0+000,00 do km 2+006,00 w oddziale 130,131,133,134,135 i 136 w Leśnictwie Rogóźnianka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa drogi leśnej od km 0+000,00 do km 2+006,00m w oddziale 130,131,133,134,135 i 136 w Leśnictwie Rogóźnianka, -wykonanie koryta pod nawierzchnię (droga z mjankami w ilości 8 szt) -7331m2, -wykonanie nawierzchni nieulepszonej szerokości 3,5m i grubości 15cm z kruszywa łamanego w następującej technologii: -warstwa dolna grubości 13 cm - kruszywo łamane z betonu konstrkcyjnego co najmniej B-15 -7331,0m2, -warstwa górna grubości 2 cm - kruszywo łamane dolomitowe - 7331,0m2 -roboty wykończeniowe (obustronne plantowanie poboczy gruntowych szerokości 0,75m - 3009m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium wynosi 2000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych, ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów: 1.1.Oświadczenie stanowiące zał. nr 4 do SIWZ 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 1.3.Zaświadczenie z US o opłacaniu o opłacaniu podatków, 1.4.Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o opłacaniu składek ubezpieczeniowych 2.Spełniają wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, (ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów: - oświaczenie stanowiące zał.. nr 4 do SIWZ), a w szczególności: 2.1.Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, ocena spełnienia warunku na podstwie dokumentów: 2.1.1.Wypis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub gminnej ewidencji działalności gospodarczej 2.2.Wykonali, w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o podobnym charakterze i rozmiarze (minimum 100 tys. zł), odpowiednio potwierdzone , że zostały wykonane należycie. ocena spełnienia warunków na pdstawie dokumentów: 2.2.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych. 2.2.2Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w wykazie robót. 2.3.Dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w branży drogowej potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ocena spełnienia warunków na podstwie dokumentów: 2.3.1.Kopia uprawnień.. 2.3.2.Aktualny wpis na listę odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 2.4.Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty liczonej od daty bezusterkowego odbioru robót. sprawdzenie spełnienia warunków na podstawie dokumentów: 2.4.1.Oświadczenie o udzielonej gwarancji (zawarte we wzorze oferty oraz umowy) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 3.1.Ustanowią lidera sprawdzenie spełnienienia warunków na podstawie dokumentów: 1.Pełnomocnictwo do reprezentowania 3.2.Spełniają wymogi punktu 1 i 2.4 każdy oddzielnie sprzawdzenie spełnienia warunku na podstawie dokumentów: 3.2.1. Jak w punkcie 1 i 2.4 - oddzielnie dla każdego Wykonawcy 3.3.Spełniają pozostałe punkty łącznie sprawdzenienie spełnienia warunku na podstawie: 3.3.1.Jak w pozostałych punktach łącznie dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający dokona oceny tych warunków na podstawie wymienionych dokumentów dla każdego z wymienionych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ kopię dokumentu stwierdzającego, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w branży drogowej, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 4/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania- na formularzu zał. nr 5, 5/ dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje lub protokóły odbioru robót lub opinie) - dotyczące ww. robót budowlanych z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania. 6/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych ) -zał. nr 4, 7/ oświadczenie o udzielonej gwarancji zawarte we wzorze oferty i wzorze umowy W przypadku składania oferty wspólnej: 8/ pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, z którego treści będzie wynikał zakres umocowania zał. nr 6, 9/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , dla poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie zał. nr 4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/bilgoraj

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 08:00, miejsce: 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96, sekretariat,pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.