Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-27
Łask: Przegląd i konserwacje instalacji SAP, gaszenia oraz transmisji danych
Numer ogłoszenia: 18228 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd i konserwacje instalacji SAP, gaszenia oraz transmisji danych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu oraz konserwacji: -Instalacji Sygnalizacji Pożaru, -Systemów oddymiania - klapy oddymiające, -Systemów Transmisji Danych, -Systemów Gaszenia Gazem, -Wodno-pianowych instalacji Gaszenia, -Systemów Detekcji Gazu. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 14 części: 2.1. Część I - Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Siemens (JW 1158 Łask), 2.2. Część II - Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Schrack (JW 1158 Łask), 2.3. Część III - Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Aritech (JW 1158 Łask), 2.4. Część IV - Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Polon-Alfa (JW 1158 Łask, JW 1551 Sieradz), 2.5. Część V - Systemy oddymiania - klapy oddymiające (JW 1158 Łask, JW 1551 Sieradz), 2.6. Część VI - Systemy Transmisji Danych - Mikron (JW 1158 Łask), 2.7. Część VII - Systemy Transmisji Danych - Polon-Alfa/Agat IT (JW 1158 Łask), 2.8. Część VIII - Systemy Gaszenia Gazem (JW 1158 Łask), 2.9. Część IX - Wodno-pianowe instalacje gaszenia - Watertech (JW 1158 Łask), 2.10. Część X - Wodno-pianowe instalacje gaszenia - Minimax (JW 1158 Łask), 2.11. Część XI - Wodno-pianowe instalacje gaszenia - Instalcompact (JW 1158 Łask), 2.12. Część XII - Systemy Detekcji Gazu - Gazex (JW 1158 Łask), 2.13. Część XIII - Systemy Detekcji Gazu - Alter (JW 1158 Łask, JW 1551 Sieradz), 2.14. Część XIV - Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Esser (JW 1551 Sieradz). 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1. Konserwacja winna być wykonana przy spełnieniu normy: PKN-CEN/TS 54-14 - Systemy sygnalizacji pożarowej Część 14: Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji. 3.2. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 3.3. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3.4. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac. 4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji systemów, wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz w ciągu od 4 do 12 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii (telefonicznie lub faxem). 7. Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą za dodatkowym wynagrodzeniem. 8. Roboty o których mowa w pkt. 7. rozliczane będą na podstawie średnich stawek i cen wydawnictwa - SEKOCENBUD. 9. Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę zamawiającego (Dowódca JW 1158 Łask) i przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys (kalkulację), który będzie podlegał negocjacjom. 10. Wykonawca udzieli dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów. 12. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku całkowitego wyłączenia obiektu z eksploatacji lub prowadzenie remontu trwającego dłużej niż 6 m-cy. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 140,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. część I - 340,00 PLN; 1.2. część II - 480,00 PLN; 1.3. część III - 110,00 PLN; 1.4. część IV - 410,00 PLN; 1.5. część V - 180,00 PLN; 1.6. część VI - 200,00 PLN; 1.7. część VII - 320,00 PLN; 1.8. część VIII - 200,00 PLN; 1.9. część IX - 280,00 PLN; 1.10. część X - 420,00 PLN; 1.11. część XI - 200,00 PLN; 1.12. część XII - 420,00 PLN; 1.13. część XIII - 480,00 PLN; 1.14. część XIV - 100,00 PLN; 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w uPzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium na przegląd i konserwację instalacji sap, gaszenia oraz transmisji danych, nr sprawy 17/PN/2016, Nr NIP .. (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 05.02.2016 r. do godz. 11:00 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone w pieniądzu z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada: 1. autoryzację/licencję firmy SIEMENS - Cerberus PRO oraz Synova dla części I; 2. autoryzację/licencję firmy SCHRACK oraz VESDA dla części II; 3. autoryzację/licencję firmy ARITECH/ UTC Fire & Security dla części III; 4. autoryzację/licencję firmy POLON-ALFA dla części IV; 5. autoryzację/licencję firmy MIKRON dla części VI; 6. autoryzację/licencję firmy POLON-ALFA oraz AGAT-IT dla części VII; 7. autoryzację/licencję firmy SAVI TECHNOLOGIE dla części VIII; 8. autoryzację/licencję firmy INSTALCOMPACT dla części XI; 9. autoryzację/licencję firmy GAZEX w zakresie konserwacji, serwisu oraz kalibracji systemów detekcji (głowic pomiarowych, central dla części XII; 10. autoryzację/licencję firmy ALTER w zakresie konserwacji, serwisu oraz kalibracji systemów detekcji głowic pomiarowych, central) dla części XIII; 11. autoryzację/licencję firmy ESSER dla części XIV
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: 1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na przeglądzie i konserwacji systemów na kwotę min. 10 000,00 zł każda (dotyczy części I-XI, XIV) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na przeglądzie i konserwacji systemów na kwotę min. 3 000,00 zł każda (dotyczy części XII, XIII) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia w postaci: 1.aparatura kalibracyjna do czujek liniowych (dotyczy części I); 2. podnośnik nożycowy (dotyczy części I); 3. podnośnik nożycowy elektryczny (dotyczy części V). Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: 1. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł (dotyczy części II, IX, X, XI), 2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 50 000,00 zł (dotyczy części VIII). Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie; 5. załączniki i dokumenty wymienione w treści pkt 6. SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas reakcji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1158 Gucin 58A, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory, bud. nr 222 p. 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ, lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Siemens (JW 1158 Łask).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Schrack (JW 1158 Łask.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Aritech (JW 1158 Łask).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Polon-Alfa (JW 1158 Łask, JW 1551 Sieradz).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Systemy oddymiania - klapy oddymiające (JW 1158 Łask, JW 1551 Sieradz).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Systemy Transmisji Danych - Mikron (JW 1158 Łask).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Systemy Transmisji Danych - Polon-Alfa/Agat IT (JW 1158 Łask).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Systemy Gaszenia Gazem (JW 1158 Łask).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wodno-pianowe instalacje gaszenia - Watertech (JW 1158 Łask).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wodno-pianowe instalacje gaszenia - Minimax (JW 1158 Łask).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wodno-pianowe instalacje gaszenia - Instalcompact (JW 1158 Łask).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Systemy Detekcji Gazu - Gazex (JW 1158 Łask).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Systemy Detekcji Gazu - Alter (JW 1158 Łask, JW 1551 Sieradz).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Esser (JW 1551 Sieradz).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Zakres przeglądu i konserwacji. 2. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- Świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego w zasobie mieszkaniowym stanowiącym własność Nieruchomości - Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2025 r.
- Świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego dla budynków Gminy Piekary Śląskie administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.