Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-10
Zielona Góra: Transport i odzysk odpadów z mechaniczno - biologicznej obróbki, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz niebezpiecznych w roku 2016 z Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 182291 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport i odzysk odpadów z mechaniczno - biologicznej obróbki, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz niebezpiecznych w roku 2016 z Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport i odzysk oraz transport i unieszkodliwianie odpadów z Działu Zagospodarowania Odpadów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze w roku 2016. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania, zgodnie z poniższym: Zadanie nr 1: transport i odzysk w procesie odzysku R 12 (R15) w przewidywanej ilości 4 800 ton: 1) odpadów z mechaniczno - biologicznej obróbki o następujących kodach: 19 12 10, 19 12 07, 20 03 07; 2) innych odpadów o następujących kodach: 04 02 09,04 02 13, 15 02 03,16 01 19,16 02 16, 16 03 04, 16 03 06, 16 80 01, 17 02 01, 17 03 80,17 06 04, 17 02 03, 17 09 04, 20 01 38; Zadanie nr 2: transport i odzysk odpadu w przewidywanej ilości 600 ton o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w postaci zbelowanej w prasie o nacisku 80 ton (związane drutem); Zadanie nr 3: odbiór, transport i unieszkodliwienie w spalarni odpadów z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej i weterynaryjnej w przewidywanej ilości 9600 kg; Zadanie nr 4: odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych o kodach: 08 01 11*, 15 01 10*, 15 02 02* 16 01 07*, 16 03 03*, 16 03 05*, 16 80 01 w przewidywanej ilości 3700 kg. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) dla zadania 1: - wykonawca winien posiadać aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, zbierania i transportu odpadów w zakresie wszystkich kodów odpadów objętych zadaniem nr 1, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. 2) dla zadania 2: - wykonawca winien posiadać aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, zbierania i transportu odpadów w zakresie wszystkich kodów odpadów objętych zadaniem nr 2, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. 3) dla zadania 3: - wykonawca winien posiadać aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów w zakresie wszystkich kodów odpadów objętych zadaniem nr 3, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. 4) dla zadania 4: - wykonawca winien posiadać aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów w zakresie wszystkich kodów odpadów objętych zadaniem nr 4, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- przy składaniu oferty w zakresie zadania pierwszego Wykonawca musi wykazać się realizacją wykonania min. 1 zadania: - polegającego na wykonaniu transportu odpadów wraz z ich unieszkodliwianiem o wartości w ramach jednej umowy minimum 700 tysięcy złotych brutto, udokumentowanego, że jest wykonane należycie (Zamawiający nie dopuszcza sumowania pojedynczych umów o wartości poniżej 700 tyś. złotych brutto celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego). Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach. - przy składaniu oferty w zakresie zadania drugiego, trzeciego, czwartego: - Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Czas reakcji na zgłoszenie konieczności odbioru odpadów - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w projektach umowy będących częścią SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pok. 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, w kancelarii lub w pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport i odzysk w procesie odzysku R 12 (R15) odpadów w przewidywanej ilości 4 800 ton..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: transport i odzysk w procesie odzysku R 12 (R15) w przewidywanej ilości 4 800 ton: 1) odpadów z mechaniczno - biologicznej obróbki o następujących kodach: 19 12 10, 19 12 07, 20 03 07; 2) innych odpadów o następujących kodach: 04 02 09,04 02 13, 15 02 03,16 01 19,16 02 16, 16 03 04, 16 03 06, 16 80 01, 17 02 01, 17 03 80,17 06 04, 17 02 03, 17 09 04, 20 01 38; Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Czas reakcji na zgłoszenie konieczności odbioru odpadów - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport i odzysk odpadu o kodzie 19 12 12 w przewidywanej ilości 600 ton..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport i odzysk odpadu w przewidywanej ilości 600 ton o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w postaci zbelowanej w prasie o nacisku 80 ton (związane drutem); Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Czas reakcji na zgłoszenie konieczności odbioru odpadów - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbiór, transport i unieszkodliwienie w spalarni odpadów z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej i weterynaryjnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i unieszkodliwienie w spalarni odpadów z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej i weterynaryjnej w przewidywanej ilości 9600 kg; Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Czas reakcji na zgłoszenie konieczności odbioru odpadów - 6
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych o kodach: 08 01 11*, 15 01 10*, 15 02 02* 16 01 07*, 16 03 03*, 16 03 05*, 16 80 01 w przewidywanej ilości 3700 kg. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Czas reakcji na zgłoszenie konieczności odbioru odpadów - 6
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
- Transport uczestników projektu Zaufanie dzięki językowi na wycieczki lokalne oraz do Cottbus w latach 2025-2027
- Budowa drogi pożarowej DP29 na terenie Leśnictwa Świdnica w oddz. 883, 875, 874, 873 i 872 oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 279
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy tj. ich wyprodukowanie i dostarczenie oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z transportem ze stacji przeładunkowej odpadów mieszczącej się przy ul. Kazimierza Wielkiego 24A we Wschowie"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie
- Zagospodarowanie odpadów z czyszczenia placów i ulic (20 03 03) powstających na terenach publicznych gminy Mosina w 2025 r.
- Usunięcie, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wyskoki w ramach wykonania zastępczego
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.