Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego ZP-23-08-008
Numer ogłoszenia: 182329 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, fax 071 3431558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego ZP-23-08-008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz kamery - 8 zadań Zadanie nr 1 L.p. Nazwa sprzętu 1 Router 1szt 2 Dysk zewnętrzny 3 szt 3 Notebook 3 szt 4 Tablet graficzny 1 szt 5 System MacOSXv10.5 Leopard 1 Zadanie nr 2 L.p. Nazwa sprzętu 1 Monitor dotykowy 19 2 szt Zadanie nr 3 L.p. Nazwa sprzętu 1 Notebook 2 szt 2 Dysk zewnętrzny przenośny 160 GB 2 szt Zadanie nr 4 L.p. Nazwa sprzętu 1 Kolorowa drukarka laserowa (1) 1 szt 2 Skaner 1 szt 3 Kolorowa drukarka laserowa (2) 1 szt 4 Notebook 1 szt Zadanie nr 5 L.p. Nazwa sprzętu 1 Oprogramowanie Microsoft Office 2007 standard PL Edu 1 Zadanie nr 6 L.p. Nazwa sprzętu Ilość (szt.) 1 DDR 512 MB PC400 15 szt 2 DDR 2GB (2x1GB) PC400 6 szt 3 DDR 2 GB (2x1GB) PC533 2 szt 4 DDR 1 GB PC 3200 - 400 8 szt 5 DDR 526 MB 333 MHz 1 szt Zadanie nr 7 L.p. Nazwa sprzętu 1 Monitor LCD 22 2 szt 2 Nagrywarka DVD 1 szt 3 Myszka 2 szt 4 Klawiatura PS - 2 1 szt 5 Tablet A5 1 szt 6 Oprogramowanie Microsoft Office Standard Academic Ed. Pl BOX (5 stanowisk) 1 7 Adobe Photoshop Extender CS3 PL Win Edu 2 8 Skaner 1 9 Projektor multimedialny przenośny 1 szt 10 Notebook 15 1 szt 11 Dysk przenośny 1 szt Zadanie nr 8 L.p. Nazwa sprzętu 1 Kamera wideo z dyskiem twardym 1 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 32.33.32.00 - Kamery wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.32.00 - Kamery wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 w zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.1 wymagane jest, aby przedmiot prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadał przedmiotowi zamówienia, 2.2 w zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia z ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażającego się tym, że Wykonawca zrealizował z należytą starannością co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł brutto. 3. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 1.2 oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu pl. Polski 3/4 50-156 Wrocław pok. 215 a (II p.)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu pl. Polski 3/4 50-156 Wrocław pok. 107 (sekretariat Kanclerza)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa sprzętu 1 Router 1 szt 2 Dysk zewnętrzny 3 szt 3 Notebook 3 szt 4 Tablet graficzny 1 szt 5 System MacOSXv10.5 Leopard 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.10.00-0, 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor dotykowy 19 - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook 2 szt Dysk zewnętrzny przenośny 160 GB 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolorowa drukarka laserowa (1) Skaner Kolorowa drukarka laserowa (2) Notebook.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie Microsoft Office 2007 standard PL Edu 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DDR 512 MB- PC400 15 szt DDR 2GB (2x1GB) PC400 6 szt DDR 2 GB (2x1GB) PC533 2 szt DDR 1 GB PC 3200-400 8 szt DDR 526 MB 333 MHz 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.71-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD 22 2 szt Nagrywarka DVD 1 szt Myszka 2 szt Klawiatura PS-2 1szt Tablet A5 1szt Oprogramowanie Microsoft Office Standard Academic Ed. Pl BOX (5 stanowisk) 1 Adobe Photoshop Extender CS3 PL Win Edu 2 Skaner 1 szt Projektor multimedialny przenośny 1 szt Notebook 15 1 szt Dysk przenośny 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa kamery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera wideo z dyskiem twardym 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO - KSIĘGOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z DOSTARCZENIEM LICENCJI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.