eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KroczycePrzebudowa drogi powiatowej nr 1773S na odcinku Kalinówka - Pradła - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Kroczyce: Przebudowa drogi powiatowej nr 1773S na odcinku Kalinówka - Pradła - etap II
Numer ogłoszenia: 18233 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kroczyce , ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce, woj. śląskie, tel. 034 3152150 do 5, faks 034 3152150 do 5.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1773S na odcinku Kalinówka - Pradła - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1773S Kalinówka-Pradła - etap II, odcinek od mostu nad rzeką Krztynią w m. Przyłubsko do skrzyżowania z drogą wojewódzką DW 794 w m. Pradła.Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej 1773S od mostu na rzece Krztyni w m. Przyłubsko do skrzyżowania z drogą wojewódzką w m. Pradła o łącznej długości 4490,m. Projektowana szerokość drogi: średnio 5,9 m Projektowana szerokość poboczy: 0,75 m Klasa drogi: Z Kategoria ruchu: KR-3 Nawierzchnia jezdni: bitumiczna Nawierzchnia chodników: kostka brukowa betonowa gr. 8,0 cm (szara) Nawierzchnia zjazdów: kostka brukowa betonowa gr. 8,0 cm (kolor), bitumiczna, utwardzona destruktem z frezowania jezdni. Pobocza: kliniec kamienny 4÷31,5m, z utrwaleniem powierzchniowym emulsją wolnorozpadową posypany grysem Geometria drogi: bez zmian Pochylenia podłużne: bez zmian Pochylenia poprzeczne: na prostych spadek daszkowy 2,0%, na łukach normatywne W ramach zamówienia należy między innymi: - sfrezować istniejącą nawierzchnię bitumiczną na średnią głębokość 3,0cm; - wykonać projektowane poszerzenia istniejącej jezdni polegające na: wykonaniu koryta gł. 45cm; wykonaniu warstwy odcinająco-odsączającej z piasku gruboziarnistego gr. 15cm; wykonaniu podbudowy pomocniczej z tłucznia kamiennego 0/63mm gr. 20cm; wykonaniu podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/25mm gr. 10cm; - wykonać wzmocnienie nawierzchni polegające na: ułożeniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16mm gr. 6cm na oczyszczonej i skropionej emulsją szybkorozpadową sfrezowanej nawierzchni oraz poszerzeniach; ułożeniu warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 0/8mm na oczyszczonej i skropionej emulsją szybkorozpadową warstwie wiążącej; - wykonać chodniki o nawierzchni z kształtek betonowych (szarych) gr. 8cm ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm i podbudowie zasadniczej z klińca 4÷31,5mm gr. 15cm; - wykonać zjazdy do posesji i pól uprawnych o nawierzchni z kształtek betonowych (czerwonych) gr. 8cm ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm i podbudowie zasadniczej z klińca 4÷31,5mm gr. 25cm lub o nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 10cm; - wykonać przepusty rurowe pod zjazdami z rur betonowych fi 250÷300mm wraz z przyczółkami; - wykonać wzmocnienie poboczy polegające na: ścięciu nierówności i zawyżeń, utwardzeniu poboczy warstwą klińca kamiennego 4÷31,5mm gr. 10cm, powierzchniowym utrwaleniu emulsją wolnorozpadową i posypaniu grysem; - wymienić (uzupełnić) oznakowanie pionowe zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu; - wykonać oznakowanie poziome zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu; - usunąć występujące w pasie drogowym samosiejki i krzaki; - oczyścić z namułu istniejące przepusty pod zjazdami; - oczyścić z namułu i pogłębić do właściwej niwelety dna rowy przydrożne; - opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być w oryginale zdeponowane w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; a poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dokumentu powinna być dołączona do oferty. Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Kroczyce Nr 69 8277 0002 0030 0000 4269 0002 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu na roboty budowlane: Przebudowa drogi powiatowej nr 1773S na odcinku Kalinówka - Pradła - etap II 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty drogowe o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli roboty drogowe wykonano w ramach jednego lub w ramach dwóch odrębnych zadań (nawet dla różnych Zamawiających, w innych ramach czasowych), a wartość przynajmniej jednej roboty jest nie mniejsza niż 1 mln zł brutto w ramach danego zadania. Jeśli zakres wykonanego zadania wykracza poza roboty drogowe należy w wykazie wykonanych robót (załącznik nr 4) wydzielić wartość robót drogowych z wartości całkowitej zadania. Przez roboty drogowe należy rozumieć roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w rozumieniu drogi, jako budowli wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi, urządzeniami oraz instalacjami, stanowiącymi całość techniczno-użytkową, przeznaczoną do prowadzenia ruchu drogowego, zlokalizowaną w pasie drogowym (art. 4 Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych). W sytuacji, gdy wykonane roboty rozliczone zostały w innej walucie, aniżeli PLN dla wykazania spełnienia warunku należy dokonać przeliczenia wartości wykonanych robót na PLN wg kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty (o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty), 3) pisemne zobowiązanie w oryginale - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innego podmiotu na podstawie art.26 ust.2b

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych: - w razie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, których zaistnienie uniemożliwia prowadzenie robót oraz dokonywanie odbiorów - termin zostanie przedłużony o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej, - w przypadku przedłużającej się niniejszej procedury przetargowej ponad pierwotnie ustalony termin związania ofertą, - w przypadku wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót, - w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, - w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, - w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, - w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych. b) inne przypadki uzasadniające dopuszczalność zmiany postanowień umowy: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, - w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest: a) inicjowanie zmian przez wykonawcę lub zamawiającego, b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c) forma pisemna pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://gwkroczyce.peup.pl Zakładka INFORMACJE/Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.