Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Rogów: ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ROGÓW
Numer ogłoszenia: 182345 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogów , ul. Żeromskiego 23, 95-063 Rogów, woj. łódzkie, tel. 046 8748012, faks 046 8748086.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ROGÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie chodników z kostki brukowej o pow. 2101m2 i parkingu z płyt ażurowych o pow.241m2 , placu zabaw o pow. 665,41m2 , oznakowania ulic, remontu miejsca pamięci, tablicy ogłoszeniowo- informacyjnej i gazonów Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia -Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Potencjał kadrowy Kierownik budowy - jako osoba pełniąca bezpośredni nadzór przy prowadzeniu robót winna; Posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej Udokumentować aktualne członkowstwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa - wymagany potencjał techniczny - wykonawca winien dysponować sprzętem lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia tj. sprzętu pozwalającego na uzyskanie optymalnego zagęszczenia - zagęszczarki płytowej 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1, 2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2, 3.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp 4.. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrujących 6. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7. Wykaz wykonanych co najmniej 5 robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania(każde wykonane zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł- za ułożenie kostki brukowej ). wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje od poprzednich zamawiających - załącznik nr 4 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności gospodarczej 9.Wykaz osób , które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 5 - Potencjał kadrowy Kierownik budowy - jako osoba pełniąca bezpośredni nadzór przy prowadzeniu robót winna; Posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej Udokumentować aktualne członkowstwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa 10. Wykaz sprzętu załącznik nr 6 - wymagany potencjał techniczny - wykonawca winien dysponować sprzętem lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia tj. sprzętu pozwalającego na uzyskanie optymalnego zagęszczenia - zagęszczarki płytowej W przypadku udostępniania urządzeń i narzędzi przez inne podmioty oferent winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu 11 Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia - załącznik nr 7 12. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rogow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogów, 95-063 Rogów ,ul. Żeromskiego 23,pok. nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY Rogów ul. Żeromskiego 23 95-063 Rogów Pokój nr 20 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH na lata 2007-2013 w ramach działania 313, 322,323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont fragmentu dachu (bud. nr wewn.2 - kanał glebowy)
- Termomodernizacja budynku Wojewódzkiego Zakładu Opieki Psychiatrycznej w Sokołówce
- Sukcesywne wykonywanie remontów i napraw konserwacyjnych wraz z pogotowiem w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez Tarnowskie TBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2026 roku
- Zakup, dostawa i montaż sprzętu ICT w placówkach oświatowych Gminy Rajcza
- Przebudowa pomieszczeń Gminnego Żłobka w Świdnicy w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch 2022-2029" - Etap I.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





