Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Łódź: PN/XXX/2007- Dostawa leków dla Uniwersyteckiego Szpitala nr 5 w Łodzi z podziałem na 5 pakietów.
Numer ogłoszenia: 182381 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Pl. gen. Józefa Hallera 1, 90-647 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393094, fax 042 6393096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk5.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN/XXX/2007- Dostawa leków dla Uniwersyteckiego Szpitala nr 5 w Łodzi z podziałem na 5 pakietów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PN/XXX/2007- Dostawa leków dla Uniwersyteckiego Szpitala nr 5 w Łodzi z podziałem na 5 pakietów. 84477,90 PLN
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego Oryginalny kod CPV: 24.42.22.00 - Środki przeciw nadciśnieniu Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.22.00 - Środki przeciw nadciśnieniu Oryginalny kod CPV: 24.45.13.00 - Przeciwgrzybiczne środki bakteryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.13.00 - Przeciwgrzybiczne środki bakteryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 dostawy, z których każda odpowiadała rodzajem i wartością, dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, zapewniające wykonanie zamówienia; 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1 - Ogólny formularz oferty oraz Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowy) następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 uPzp - Załącznik nr 3; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej. 2. W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1.1., 1.2 i 1.3. składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Oświadczenie należy sporządzić na załączonym druku lub na własnym z identyczną szatą graficzną. 4. Dokumenty wymienione w pkt. 1.2. i 1.3. należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć odpowiednio dokumenty określone w §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk5.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 90-647 Łódź, pl. gen. Józefa Hallera 1 Dział Zamówień Publicznych pok. 227.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 90-647 Łódź, pl. gen. Józefa Hallera 1 Dział Zamówień Publicznych pok. 227.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30240,00 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2518,90 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7650,00 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7200,00 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 36869,00 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.