eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo PodgórnePełnienie funkcji inspektora nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami na terenie gminy Tarnowo Podgórne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Tarnowo Podgórne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami na terenie gminy Tarnowo Podgórne
Numer ogłoszenia: 182411 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami na terenie gminy Tarnowo Podgórne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbiórką budynku gospodar- czego z garażem oraz nad budową nawierzchni placu wejściowego, parkingu i placu magazynowego oraz kanalizacji deszczowej i oświetlenia parkingu w Tarnowie Podgórnym przy ul. Poznańskiej 96 Wartość szacunkowa inwestycji netto: 622.379,31 zł. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: - budowlanej - drogowej, - sanitarnej (odwodnienie) - elektrycznej Część II - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową instalacji kanalizacji deszczowej na terenie Szkoły podstawowej w Lusówku - etap I Wartość inwestycji netto: 206.116,76 zł. Do realizacji zamówienia wymagany jest inspektor nadzoru w branży sanitarnej. Część III - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad nadbudową budynku komunalnego w Tarnowie Podgórnym ul. Pocztowa 3 Wartość szacunkowa inwestycji netto: 429.986,50 zł. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: - budowlanej, - sanitarnej (wod-kan, c.o., gaz) - elektrycznej Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają stosowne uprawnienia wymagane, zgodnie z prawem budowlanym, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru i wykażą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, (wymagane uprawnienia w branżach wymienionych w pkt. 3 SIWZ dla poszczególnych części) 4. w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame prace (prowadzili nadzór inwestorski) w branżach opisanych w przedmiocie zamówienia Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz kopią uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w poszczególnych branżach wymienionych w pkt. 3 SIWZ, z dokumentem potwierdzającym przynależność do izby samorządu zawodowego. e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pok. 117.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 13:00, miejsce: siedziba zamawiajacego pok. 117.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbiórką budynku gospodar- czego z garażem oraz nad budową nawierzchni placu wejściowego, parkingu i placu magazynowego oraz kanalizacji deszczowej i oświetlenia parkingu w Tarnowie Podgórnym przy ul. Poznańskiej 96.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbiórką budynku gospodar- czego z garażem oraz nad budową nawierzchni placu wejściowego, parkingu i placu magazynowego oraz kanalizacji deszczowej i oświetlenia parkingu w Tarnowie Podgórnym przy ul. Poznańskiej 96 Wartość szacunkowa inwestycji netto: 622.379,31 zł. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: - budowlanej - drogowej, - sanitarnej (odwodnienie) - elektrycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową instalacji kanalizacji deszczowej na terenie Szkoły podstawowej w Lusówku - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową instalacji kanalizacji deszczowej na terenie Szkoły podstawowej w Lusówku - etap I Wartość inwestycji netto: 206.116,76 zł. Do realizacji zamówienia wymagany jest inspektor nadzoru w branży sanitarnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad nadbudową budynku komunalnego w Tarnowie Podgórnym ul. Pocztowa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad nadbudową budynku komunalnego w Tarnowie Podgórnym ul. Pocztowa 3 Wartość szacunkowa inwestycji netto: 429.986,50 zł. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: - budowlanej, - sanitarnej (wod-kan, c.o., gaz) - elektrycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.